Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 juni


Har

Aanbevolen berichten

ehm iets zinnigs, krabt hoofd

Ik vroeg me vandaag af waarom verslaafden altijd drogredenen gebruiken om weer te beginnen, en die redenen dan zelf ook geloven

t is nooit van, stom de drank kreeg me weer te pakken (als t over drank gaat)

maar het is altijd, dit en dat zat zo tegen, toen moest ik wel

en verzin nog maar meer van dat soort redenen

t zijn (in mijn ogen) allemaal smoezen om aan de verslaving toe te kunnen geven

of om t acceptabel te maken of zo

mijmerde die wat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh, nu begrijp ik het van die kip en het ziekenhuis.
Ik ken ayurvedisch koken niet, slechts de massage, en die is erg goed.

Overigens, laatst had ik het over kloofjes in de mondhoeken. Ik weet niet, behalve Francesca, die er inmiddels al vanaf was, wie er nog meer last van had.
Ik heb vorige week anti-oxidanten gekocht (vitamines) en het is bijna over.
Potje van 5 euro van Etos.

Ik zit trouwens ondertussen heel erg te lachen omdat ik eindelijk weer vaste telefoon heb, maar deze gekoppeld is aan mijn alarmsysteem. Dus als er iemand belt gaat meteen de hele boel aan het gillen en knipperen en ik krijg een hartverzakking.

Maar we drinken niet! Hasta la vista op de lekkere koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh,

ik dacht inderdaad dat je op je werk verteld had over ADB.

zelf weet ik niet goed wat ik daar van moet vinden, wel of niet vertellen

maar goed, de opleiding
ga je daar nu echt mee stoppen? en dat was geen probleem? en wat wil je later doen dan (als je groot bent)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallodiejee,
Hier ben ik nog eens een keer.
't Is hier vies rotweer!
Mannie komt net thuis. We zijn weer compleet.
'k Heb vanmiddag maar weer de complimenten van mijn begeleidster bij het stoppen met roken in ontvangst genomen. Eind juli een nieuwe afspraak met de aantekening om te bellen als het minder gaat.
Het blijft toch wel moeilijk om op veel gebieden tegelijk bezig te zijn en alert te blijven.
Zoonlief is bezig een hapje te maken voor ons drietjes.
Tot later misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

even snel terug gebladerd :D

gebruik jij eigenlijk medicijnen voor de drank?
ik moet eerlijk bekennen dat die naltrexon een geweldig middel is, ik heb echt géén trek!
ik heb alleen een stemmetje die zegt dat ik iets "rottigs" moet doen, meestal draait het dan om drank maar het kan ook totaal iets anders zijn.

van de week heb ik in de caravan gezeten tot mijn oren in de drankflessen (eigenlijk jerrycans, de wijn komt uit spanje per 5 liter )
genoeg mensen op het pad met drank en vanaf 11.00 's ochtends alle kansen om te drinken, maar ik had gewoon géén trek.

dat maakt inderdaad het leven een stuk makkelijker, vindt je ook niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben 12 jaar gedetacheerd geweest via randstad en twee jaar geleden raakte ik een opdracht kwijt door slecht functioneren.
nee, geen katers maar wel concentratieproblemen en een depressie.
op een gegeven moment heb ik het inderdaad verteld, ik moest ook wel dat heeft geresulteerd dat er voor mij geen opdrachten meer waren.

met mijn toenmalige contactpersoon ging het goed, kon ik ook goed mee praten maar die nam afscheidt en de opvolger zag het echt niet zitten om een alcoholist in een mantelpak naar een groot bedrijf te sturen, ook was zij weigerachtig om persoonlijk contact met mij te hebben, maar tja wat moet je met een 21`jarige zonder levenservaring.

zodoende heb ik eigenlijk besloten om dit soort informatie niet meer te verschaffen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duizend maal excuus,

ik spring er zomaar even tussen.
Niets gelezen, daar kom ik vandaag ook niet meer aan toe.
Ik heb zoveel energie omdt ik mij duizend maal beter voel dan de afgelopen
dagen dat ik bijna de hele dag onderweg bent geweest.
Zometeen ga ik naar de AA, ik wilde mij toch even melden voor ik wegga.
Ik heb een nieuwe computer gekocht, daar moet het één en ander op overgezet
worden, voor een digibeetje als mijn persoontje een héél gedoe.
Dus, mocht ik onverhoopt een paar dagen niet online zijn ligt het daaraan.
Ik begin er morgen middag mee, dus morgenochten kom ik nog even lang voor een
bakkie koffie.
Fijne avond allemaal, en nogmaals excuus dat ik niet op de hoogte ben
van de laatste perikelen.
Ik houd het in elk geval droog.
Da's zeker.

Liefs,

Tina.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig jaar, februari, heb ik gewoon besloten om niet meer te drinken. punt en dubbel punt
eerlijk gezegd blijf ik nogal bij mijn beslissingen en heb eigenlijk nooit last gehad van "trek" , ik ben meer een problematisch geval!

op de een of andere manier heb ik een stem die tegen mij zegt dat ik iets "slechts" moet doen, meestal was dat dan drank maar het kan net zo goed iets anders zijn.

ik gebruik nu naltrexon als trekremmer, hierdoor heb ik geen trek in drank en tja het staat me af en toe echt tegen!
in ieder geval demp ik op deze manier een valkuil en moet ik iets anders bedenken om slecht te doen.

gelukkig ben ik daar niet al te handig in;
drugs is echt al jaren verleden tijd, inbreken kan ik niet (veel te luidruchtig), mag niet meer autorijden dus alle palen blijven heel...
mijn creativiteit met slechte dingen is nihil, en dat maakt me dan weer een stuk evenwichtiger.

maar ok, ik weet hoe hard je kan vallen en wat je het aan energie kost om weer opnieuw te beginnen, dus ik ben blij dat ik dit als voorzorgsmaatregel slik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...