Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 juni


Har

Aanbevolen berichten

eejj tasseke ja was wel een lekkere werkdag hoor, beetje kort, tot half twee, dat was goed te doen

die enters vind Mevrouw D prettig leesbaar tasseke :)

en als je langs me was gelopen had je niet geweten dat ik t was natuurlijk, al waren we niet in dezelfde vestiging natuurlijk, ik was hier om de hoek

nu echt eerst die koffie :P)

tassekussssssssssss tuuk mag jij dat ook, kom maar langs :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

magoe, ik heb bij de brijder afgesproken dat ik de tijd dat ik daar ben, das een maand of drie niet ga drinken, das te doen lijkt me

en ik moet mezelf goed belonen voor t niet drinken of er goed beloond voor worden

dat moet mijn vriendin nog even heeeeel duidelijk gemaakt worden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kirk,

ik zit net de administratie te doen en zit net mijn aanvraag even terug te lezen...

mijn aanvraag heb ik in maart de deur uitgedaan en inderdaad in september had ik pas mijn rijbewijs terug.
6 maanden :huh: maar dan wel alles bij elkaar geteld....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja,

daar kan ik je verhalen over vertellen.........

maar pas je wel op jezelf? laat je niet in het negatieve voeren door die bureaucratie!
het blijft zuchten, puffen, steunen om vriendelijk te blijven maar doe je dat niet, dan lig je met gemak weer onderaan de stapel.

het is k met peren maar het enige wat je kan doen is het rustig over je heen laten komen en gewoon afwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aryvedisch koken tasseke???? terug naar de tijd van de hunnen? stuk vlees onder je zadel en gaar rijden!
verwarm dat kippepootje maar eens tot max 37o C kan je binneen no time met een tamponnetje in je poeperd richting ziekenhuis!
is de enige keer in mijn leven dat ik eens lol heb gehad van de medicijnbijwerkingen,liep helemaal op roze wolkjes! bleek eoa opiumderivaat te zijn! maar het hielp wel gelukkig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk,dat snapt mijn cavia ook nog wel,maar je zal maar een mega voedselvergiftiging hebben en een beetje lekvrij per taxi naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis moeten in eoa apenland,dan word je wel inventief hoor!
Tasseke,natuurlijk krijg je kip niet gaar met 37o daarom ik dat aryvedische gedoe niet,dan loop je toch geheid tegen een salmonella/voedselvergiftiging aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...