HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 eejj tasseke ja was wel een lekkere werkdag hoor, beetje kort, tot half twee, dat was goed te doendie enters vind Mevrouw D prettig leesbaar tasseke en als je langs me was gelopen had je niet geweten dat ik t was natuurlijk, al waren we niet in dezelfde vestiging natuurlijk, ik was hier om de hoeknu echt eerst die koffie )tassekussssssssssss tuuk mag jij dat ook, kom maar langs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 pffff,je onderschat me!!!een klein manneke van 1.54 meter, 100 kg en veel plakplaatjes..............nahhhh, die herken ik niet heeft mej.D. ondertussen niet al te veel noten op haar zang???je zit in ieder geval wel lekker onder de knoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 1.54 ik dacht dat ik 1.25 meter had gezegd hoor maar ik kan me vergissen pffffff?? je zit toch niet te winden he ik onderschat je nix hurrrrr nee mevrouw D heeft niet te veel noten op haar zang hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 magoe, ik heb bij de brijder afgesproken dat ik de tijd dat ik daar ben, das een maand of drie niet ga drinken, das te doen lijkt me en ik moet mezelf goed belonen voor t niet drinken of er goed beloond voor wordendat moet mijn vriendin nog even heeeeel duidelijk gemaakt worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 goeienavond Mevrouw D, maak es een geluidje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 jullie zijn al aan t opslomen zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 kirk,ik zit net de administratie te doen en zit net mijn aanvraag even terug te lezen...mijn aanvraag heb ik in maart de deur uitgedaan en inderdaad in september had ik pas mijn rijbewijs terug.6 maanden maar dan wel alles bij elkaar geteld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 achhh, wat doet die 25 cm extra ertoe????? hoe dan ook je blijft een ukkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 kijkt stoer omhoog, mot je wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 tja, daar kan ik je verhalen over vertellen.........maar pas je wel op jezelf? laat je niet in het negatieve voeren door die bureaucratie!het blijft zuchten, puffen, steunen om vriendelijk te blijven maar doe je dat niet, dan lig je met gemak weer onderaan de stapel.het is k met peren maar het enige wat je kan doen is het rustig over je heen laten komen en gewoon afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 ja!!!!!gooi die nespresso nou eens over! de bediening laat te wensen over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 flauwekul!!!!!het belangrijkste zit vooraan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 gooit een nespresso naar tasseke t moet er toch allemaal in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 aryvedisch koken tasseke???? terug naar de tijd van de hunnen? stuk vlees onder je zadel en gaar rijden!verwarm dat kippepootje maar eens tot max 37o C kan je binneen no time met een tamponnetje in je poeperd richting ziekenhuis!is de enige keer in mijn leven dat ik eens lol heb gehad van de medicijnbijwerkingen,liep helemaal op roze wolkjes! bleek eoa opiumderivaat te zijn! maar het hielp wel gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 oeps,verkeerd gevangen en een ietsie gemorst!!!tja, waar laat je het????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 lacht t is een alcohol de baas forum en niet t waar laat ik t forum hurrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 huuuuhhh kip krijg je niet gaar met 37c en waar komt die tampon zo snel vandaan??en wat hebben bijwerkingen met aryvedisch koken te maken????gelukkig was mijn kippetje wel gaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 nee hé, niet weer deze discussie!!!er mag ook niet- alcoholgerelateerde onderwerpen besproken worden.hahaha,zit nog met mijn hoofd bij die tampon!tja waar laat je het? nou, sailor gaf al een oplossing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 die horen ook helemaal niet in een poeperd maar dat geheel terzijde! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 ik kan me er iets bij voorstellen...........maar dat was tijdens een heftig drankweekend, ik heb best wel eens met maandverband op mijn hoofd rondgelopen!dus een tampon op de verkeerde plaats hmmm, het zou mogelijk kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 goedeavond mevr. D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 nou mevrouw D, je valt wel met je neus in de ehm nou de boter wil ik niet zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 en dat smaakte niet ehm vissig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 genoeg gedold zowaar was jij zo druk mee Dar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 Henk,dat snapt mijn cavia ook nog wel,maar je zal maar een mega voedselvergiftiging hebben en een beetje lekvrij per taxi naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis moeten in eoa apenland,dan word je wel inventief hoor!Tasseke,natuurlijk krijg je kip niet gaar met 37o daarom ik dat aryvedische gedoe niet,dan loop je toch geheid tegen een salmonella/voedselvergiftiging aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden