Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 juni


Har

Aanbevolen berichten

Sandra en Marieke, wat goed dat jullie er aan denken. dank je wel.

Marieke, als je nog niet zeker van jezelf bent dan wordt het knap moeilijk, dat had ik zondag op het fesst in de gaten. Maar goed dat ik refusal gebruikte, want anders was het misschien wel fout gegaan.

Tapas, fijn dat je een goede coach hebt, want als er geen klik is wordt het erg moeilijk. Ik ga vrijdag voor het eerst naar mijn begeleider van de Iriszorg, ik hoop dat het ook een beetj klikt.

Trees zijn je darmen weer in beetje in orde.

Rudy, ik hoop dat je niet al te ziek bent van de chemo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even een mededeling. Ik heb de strijd (voorlopig) opgegeven. Ik had de refusal al een tijdje in huis maar ja tukkers zijn koppig dus ik zou het zelf wel blijven doen.. Na afgelopen weekend heb ik besloten om voorlopig aan de refusl te gaan, heb al genoeg om tegen te vechten momenteel. Vandaag begonnen, geeft iig duidelijkheid.

En dan nog even helemaal off-topic. Heeft iemand ervaring met R4 kaarten? Dochter heeft een Ninetendo DSi gekregen. Die spelletjes zijn loeiduur en een vriendin heeft er zo'n 200 voor de DS. Heb al even gekeken op internet en er is een kaart voor de DSi waarbij staat download compatibel. Betekent dit dat ze dan de spelletjes voor de DS met die kaart ook op de DSi kan spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even snel een compilatie van de hangende foto's gemaakt
expo bloedbank

en een ADHD coach, tja, wat is dat?
He is iemand die mensen begeleidt, vooral volwassen die net de diagnose ADHD gehad hebben om te kijken waarin ze begeleiding nodig hebben en ondersteuning. Iemand die je leert daarmee om te gaan en ook leert omgaan met de veranderingen die er ontstaan doordat je medicatie slikt.

en of hij zelf een beetje ADHD is?? mwah, beetje gek is ie wel maar daar houd ik wel van. Ik vond het in ieder geval een erg aangenaam mens met verstand van zaken. !00x beter dan die flapdrol van een psychiater waar ik het eerst mee moest doen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tap,

ik kan natuurlijk gaan jubelen over je foto's maar euhh, leuke bloedbank is het maar de foto's zijn bijna niet te zien ;)

eigenlijk is het logisch maar ik had er nog nooit van gehoord, maar inderdaad met adhd moet je leren omgaan.
in ieder geval prettig dat het goed klikt en dat hij een beetje knetter is....

persoonlijk ben ik een klein beetje allergisch voor "normale personen"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Tas wilde je niet 'afknijpen'.

Haha Kirky, spreek voor mezelf. Ben al dwars geboren dus. Hoop voor je dat het nu idd eindelijk rond komt allemaal.

Hannah doe gewoon jouw ding en trek je niets aan van anderen, je weet dat je het naar omstandigheden goed doet en ja die zorg voor je kinderen v.w.b. de scheiding kan ik heel goed inkomen alhoewel dat hier gelukkig nog niet aan de orde is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky: het lijkt er op dat je nu eindelijk serieus wordt genomen. Volhouden hoor!!!

Tapas: tjonge, je hebt het er maar druk mee, leuk die fotos kan ik een beetje bedenken hoe het er uit ziet.

Hier gaat alles heel goed en ik ben blij dat ik vandaag niet hoef te drinken.
Vanmiddag bij de lunch alcohol, maar ik had er niet eens zin in en dan denk ik .... dat is wat ik wil, gewoon geen zin hebben in drank. Lekker handig :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas afgelopen vrijdag was de overdracht van de woning en ik had een fles wijn van de makelaar gekregen. Er ging van alles fout en ik heb toen die fles opengemaakt. Gelukkig me hier gemeldt en AR en Joann hebben me erdoor getrokken. De rest weggegooid dus de schade bleef beperkt maar toch.. kennelijk ben ik nu even niet sterk genoeg om het gevecht alleen aan te gaan vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja vie,"vis moet zwemmen",old habits seldom die,never drink water,fish fuck in it! en nog wat van die ongein,ga wel voor de haring,yum! maar dan voor het eerst in mijn leven zonder bier na afloop,de huidige haring is ook niet meer zout,maar wordt ter conservering ter plekke gelijk ingevroren,dus dat gedrink na haring is eigenlijk nergens goed voor.
aan boord hadden we nog wel echte zoute,die moesten dan eerst geweekt worden om de ergste troep eraf te krijgen en als dat dan klaar was viel die bijna door je vork van ellende,gadver!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok hermie,

in dat geval heb je van mij een :present: verdiend!

er zijn gewoon van die momenten dat je het niet alleen kan, het feit dat je dat voor jezelf toe kan geven en daar actie op onderneemt is echt een pluim waard.
schaam je niet voor een paar pillen, het is ter ondersteuning en als je hoofdpijn hebt neem je ook een aspirine!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemiddag allemaal :)

heej tasseke :)

ik was ook bij de brijder maar ik zag je er niet hoor (denk ik )

we gaan lekker sneeuwwitje :)

ik las dat er verscheidene hier niet serieus genomen worden :D

ben ik nog iemand vergeten?

ow ja Vie, gewoon opvoedend dat kind, dat kan wel zonder taal, begin met een afwasborstel :)

ik dacht eerst wc borstel maar t is toch visite he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kirk,

je hebt toch een eigen verklaring ingestuurd? dan moeten ze binnen 6 weken reageren!
dat je keuringsafspraak later is, tot daaraan toe

heb je al gebeld of de aanvraag uberhaupt is binnengekomen?

:wacko: oh, ja bureaucratisch, eerst via de website, contactformulier invullen..........
bellen kan hoor, gewoon even het regiokantoor opzoeken en vriendelijk doch dringend blijven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...