Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 juni


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mogge vie,ja ik pak maar wat hoor om te kunnen antwoorden op het forum,zak van neanderthaler af naar cro magnum of zo,kwam er niet eens in vanmorgen?!
de ultieme test;eind v/d maand naar mijn favoriete waddeneiland waar mijn roots ook min of meer liggen,er gaat wel iemand mee gelukkig,want of ik dat trek zonder in de kroeg te belanden?
kwam/kom altijd wel een oud-collega tegen op de boot,was soms nog een wonder dat ik de gangway haalde bij aankomst!
moet ook nog ff langs de kerk,heb ik jaren geleden een concesssie gekocht voor een graf "met uitzicht op zee" (slokkie op hè,vond dat toen wel een strak plan) maar ja nu nuchter beschouwd is dat waanzin natuurlijk,vind het hoogst genant maar moet toch maar even met de billen bloot!
ben alweer zo hyperdepiep als een stuiterbal,dus toch maar weer zo'n ellendig pammetje erin,anders worden ze helemaal gek van me hier,ben nl "hoog frequent bipolair" en mijn psy.+aanhang hebben net mijn afspraak twee weken opgeschoven!
een voordeel,waar ik normaal een week over doe is nu binnen een,heel lange, dag klaar,en dan ben ik zo moe dat ik niet eens meer een beugelflesje open zou kunnen maken!
have a nice day!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor je kan gewoon in het algemeen antwoorden hoor.
Je klikt aan de onderkant op het knopje "antwoord" en dan gaat verder alles vanzelf.
Ben jij van de bovenste eilanden?
Ik precies van westonder, bijna het verste westpuntje van Nederland.
Veel plezier op de Wadden. Of je gaat kroegen, ligt helemaal aan jezelf, toch?

Ik ben er vandoor, de mensheid roept me;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dàg iedereen!
Daar ben ik ook eindelijk. Het is al 12u geweest, druk gehad, later meer.
Jammer Albertine van het huisje, je vond het zò leuk!
Maar goed, het zal niet het laatste leuke huis zijn! Er komt vast een volgend!
Tas, fijn dat je er weer bent en mijn bezorgdheid was gelukkig voor niks!
Vie, ik ben niet jaloers op je met zo lang loge,s. Ik zou het niet trekken en al helemaal
niet met de dingen eromheen zoals niks doen en om 12u al wijn. Blijf baas in je eigen huis hoor!
Noa, het gaat goed hè? Steeds maar doorgaan, zo rijg je de ene dag aan de andere en voor je het
weet spreek je over maanden!
Ik ben de hele ochtend in de weer geweest met mijn vriendin( die van het internetdaten!)
Ze is helemaal overstuur van de man die ze heeft leren kennen. Hij loopt haar totaal onder de voet, wil nu al haar kinderen commanderen(Hij zit in het leger) en dwingt haar tot dingen die ze niet wil.
Maar ze is verliefd! Ik ben bang dat ze in haar zoektocht naar een partner een beetje op de
(naar mijn bescheiden mening dan) focust op de verkeerde dingen.
Zoals het uiterlijk en mooie kleren.
Deze man lijkt me totaal niet ok, hij heeft geen enkel respect voor haar en haar kinderen en
walst met zevenmijlslaarzen over iedereen heen! Kan toch niet goed zijn?
Gelukkig kunnen we altijd heel open met elkaar praten maar ze huilde zò en dat doet me dan zeer.
dan denk ik : Kom maar hier met die vent! Zal ik hem mores leren maar dat is natuurlijk belachelijk, ze moet het zelf doen!
Het is ook nog eens een enorme blaaskaak, hij kan alles en ook nog alles beter dan iedereen.
Hou ik helemaal niet van van dat soort mensen, zie ook niet in hoe je daar gelukkig mee kan worden!
Wat een epistel is dit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vie ik ken het daar een beetje,wonderschoon! ik zat in de industriële koeling,en als er dan een grote stop was bij bijv. de akzo of zo dan zat heel rotterdam en omgeving bomvol,en week ik uit naar een hotelletje in rockanje,alleen jammer dat het er zo alderjezus stinkt!
ik hoef natuurlijk niet te kroegen,maar wil toch ff kijken,jeugdsentiment zal ik maar zeggen,daarom neem ik ook iemand mee,een soort chaperonne zal ik maar zeggen!
ik ben razend jaloers op die mensen op het forum die zo af en toe nog beheerst iets kunnen drinken,bij mij is het na een borrel linearecta terug bij af helaas!
zo en nu eerst ff de ponies uit de wei halen anders krijgen ze veel te veel gras binnen en dat geeft dan weer een hoop gelazer/kosten dierenarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nao se importava de falar mais devages. por favor? Como se chama isto?
Nou, zien jullie wel, ik ben al druk bezig.
Ik weet nog niet hoe ik moet zeggen; wat is het hier rustig. maar dat is vast een goed teken.

Sailor, stinken? Nee hoor, dat valt best mee. Dat was een jaar of twintig geleden, voordat de stankregels voor de Botlek werden aangepast. Tegenwoordig heb je geen stank meer, zelfs niet als de wind oost staat.

Het hele idee van het jammer vinden om niet meer te drinken heb ik uit mijn hoofd gezet. Dat speelt gewoon niet meer. Ik ben veel meer bezig met: hoe vul ik het in zonder, hoe word ik na al die jaren weer "mijn eigen mens".

Linde ik vind het ook wel heel druk, een hele maand, maar het is nou eenmaal zo dus maak ik er het beste van.

Ik heb een erge afkeer gekregen van internet-daten. Voor sommigen kan het misschien goed uitpakken, maar de ene keer dat ik dat heb gedaan... enfin.
Ik denk dat een liefde of sympathie spontaan ontstaat, als je elkaar ziet en hoort zonder dat je eigenlijk ergens naar op zoek bent.
Ik begrijp wel de wens naar een partner. Maar ik denk dat die op je weg komt als je er aan toe bent, gewoon, vanzelf. Misschien wel iemand van wie je het nooit gedacht had....

Nou, effe lekker zweverig. Onder het werken door ga ik nog even verder met Portugees leren.
Straks snappen jullie helemaal niks meer van me.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, je moet even gaan googlen. Er bestaat namelijk een internetsite, waar je je zinnetjes in het nederlands kan intikken, die dan (letterlijk) vertaald worden in de taal van jouw keuze!
Moet je natuurlijk je zinnen wel zo duidelijk mogelijk maken, de zin "ik kan niets met jouw gedrag" lijkt me wat moeilijk te vertalen. Maar voor simpele zinnen voldoet het prima.
Die site lekker bij je favorieten zetten, of een snelkoppeling op je bureaublad, en converseren met je portugese gast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddagggggggg iedereeeeeeeeen,

net terug van alle afspraken, ik dacht een vroegertje te hebben vandaag, maar helaas..........

Hannah,
toch de stoute schoenen aangetrokken en aan het behangen? er is weinig wat mij kan laten flippen (ok, gelogen:D) maar behangen..................

zeker een patroontje erin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees hoe is het met je ingewanden?
Je raad begrijp ik, maar is niet erg praktisch. Stel je voor dat ik iets tegen haar wil zeggen, dan moet ik eerst naar boven rennen, de pc aanzetten, de betreffende vertaalsite/favoriet aanklikken... nee ik kan beter proberen zelf wat woordjes portugees te leren spreken.

Zojuist kreeg ik een zak drop van RedBand, "Truly Mixed, Happy Feelings".
Misschien iets voor iemand die zich achter het behang wil plakken?

Dapper van je Hannah, dat je deze site blijkbaar zo vertrouwt dat je zonder meer je ongenoegen kan uiten.
Helaas ik kan er zo niks mee, dus ik hou het maar bij de onnozele opmerking oiver drop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achter het behang? hoe zou dat eigenlijk voelen??? en wat zit daar allemaal?
zomaar nieuwsgierig.

Hehe, de foto's hangen, was nog een hele toer en al met al zijn we er ruim 4 uur mee bezig geweest. De rails hingen, maar de draadjes nog niet, moesten nog in elkaar en dan 8x 2 draadjes is 16 en dan nog op maat en dan nog dit en dat en nog 20 draadjes voor andere foto's
ik ben kapot en blij dat ik thuis ben!!


Vanmorgen eerst naar de ADHD coach geweest, wat een verademing, wat een fijne man.. echt !!
gewoon een duidelijke uitleg over wat ADHD is, met tekeningetjes erbij, gerichte vragen en ik had niet meer het idee dat ik tegen een muur zat te kletsen.
Ik voelde me begrepen en dat is toch wel erg prettig. Met die man kan ik nog een eind komen en ik moest ook wel om hem lachen!
en......... ik kwam er totaal relaxed vandaan!

en nu even uitrusten, de foto's hangen, Mijn eigen muren zijn akelig leeg, ik moet nog een stuk of 6 kleinere foto's uit gaan printen... of 1 grote lange, en daar ga ik eens rustig over nadenken
maar eerst even niks doen en zo lekker naar het bos, de zon schijnt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah het spijt me dat je je rot voelt. Maar mag ik jou wat vragen?
Jij bent zo bezig met jouw ex. Maar hij is toch een ex? Al wil hij drie nieuwe vriendinnen per week, laat die man toch.
Ga zelf eens aan de bak en zit niet zielig te wachten op je alimentatie, en gut gut mijn dochter trekt weer naar hem toe. Je hebt toch zelf een nieuwe vriend?
En eerlijk gezegd hoor ik ook niets meer over vrijwilligerswerk, waar je het steeds over hebt. Waarom ga je nou niet een keer zèlf iets doen?
Vind je dat nou zelf niet veel interessanter dan vastzitten in je ex en je verleden?
Het lijkt me zo vervelend voor jou, maar ja, it's your life.

Voor de rest ga ik even sla uit de tuin halen en iets bedenken voor het avondeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...