Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 juni


Har

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
sneeuwwitje

Ik ben zo suf van die refusal,nog steeds. Ik denk dat ik het om de ene dag ga nemen.



Marion,
Nee, geen achterdeurtjes openzetten!
Je bent niet suf van de refusal, je bent aan het ontgiften.
Gebruik je nog andere medicijnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar slaapt iedereen al, heel verstandig ook... ga ik ook maar eens doen... vannacht weer tussen de dronken mensen gezeten, cocktails afgeslagen, vertelt waarom ik niet meer drink... lastig, lastig, lastig... ik heb 't gevoel dat ik meer hulp nodig heb als ik echt wil stoppen. Dit weekend ook weer 4 dagen tussen de drinkende mensen. Het is gewoon niett leuk om constant drank te moeten afslaan, en jezelf steeds te moeten verdedigen voor je beslissing... terwijl je er zelf soms ook niet meer zeker van bent..

maarja, ik kachel nog wel even door, maar ga maandag bij de psych om hulp vragen, want ik heb alleen dit forum.. geen refusal, geen andere medicijnen, geen groepen of hulpverleners (met de psychiater praat ik over onderliggende problemen)... Ik word omringd door zware drinkers, en krijg niet veel steun in mijn omgeving... dus tja, denk toch echt dat ik meer hulp wel kan gebruiken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als dat nog zo moeilijk voor je is is t meest logische dat een beetje te ontwijken voordat je zwicht noa
dat betekent niet dat je dat voor altijd moet
maar vier dagen per week daartussen zitten is niet erg lief voor jezelf zijn als je net gestopt bent
zie wat t doet, t maakt je aan t twijfelen en daar wil je helemaal niet zijn
zorg goed voor jezelf en zoek meer hulp als je denkt dat dat nodig is, tot die tijd, ontwijk en pareer, zorg goed voor jezelf
ik zou dat ook niet vier dagen kunnen en doe dat dan ook niet
maar eerst gaan we even slapen
voorut je nest in

\weltruste en tot morgen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...