PEM Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 trusten Kirk, jemig wat een tropen jaren zijn dat dan geweest in de staal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 ik heb denk ik veel gedronken omdat ik veel dorst had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 Ik ben zo suf van die refusal,nog steeds. Ik denk dat ik het om de ene dag ga nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 hahaha Henk, dan zal ik ook wel dorstig zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 en nu echt slaaplekker. het is inmiddels al weer een half uur later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 slaap lekker Pem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 quote: Originally posted by: sneeuwwitjeIk ben zo suf van die refusal,nog steeds. Ik denk dat ik het om de ene dag ga nemen. Marion,Nee, geen achterdeurtjes openzetten!Je bent niet suf van de refusal, je bent aan het ontgiften.Gebruik je nog andere medicijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 NU nog na een maand??Ik dacht dat ik het nu toch wel kwijt was;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 ja na een maand, dat heb ik ook sneeuwwitje, t goeie nieuws is dat we over de helft zijn, t moet nu snel beter gaan in t koppie dus blijven slikkrn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 He Henk volgens mij ben je er nog!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 heej noa, ja ik ben er nog hoor, ik was even een berichtje aan t typen ga je goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 Blijkbaar slaapt iedereen al, heel verstandig ook... ga ik ook maar eens doen... vannacht weer tussen de dronken mensen gezeten, cocktails afgeslagen, vertelt waarom ik niet meer drink... lastig, lastig, lastig... ik heb 't gevoel dat ik meer hulp nodig heb als ik echt wil stoppen. Dit weekend ook weer 4 dagen tussen de drinkende mensen. Het is gewoon niett leuk om constant drank te moeten afslaan, en jezelf steeds te moeten verdedigen voor je beslissing... terwijl je er zelf soms ook niet meer zeker van bent..maarja, ik kachel nog wel even door, maar ga maandag bij de psych om hulp vragen, want ik heb alleen dit forum.. geen refusal, geen andere medicijnen, geen groepen of hulpverleners (met de psychiater praat ik over onderliggende problemen)... Ik word omringd door zware drinkers, en krijg niet veel steun in mijn omgeving... dus tja, denk toch echt dat ik meer hulp wel kan gebruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 als dat nog zo moeilijk voor je is is t meest logische dat een beetje te ontwijken voordat je zwicht noadat betekent niet dat je dat voor altijd moetmaar vier dagen per week daartussen zitten is niet erg lief voor jezelf zijn als je net gestopt bentzie wat t doet, t maakt je aan t twijfelen en daar wil je helemaal niet zijnzorg goed voor jezelf en zoek meer hulp als je denkt dat dat nodig is, tot die tijd, ontwijk en pareer, zorg goed voor jezelf ik zou dat ook niet vier dagen kunnen en doe dat dan ook nietmaar eerst gaan we even slapenvoorut je nest in\weltruste en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2009 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden