HenkT Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 goeienavond deze avond, is t boekenregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Yep, Henk, een zeer indrukwekkende boekenregen!De moeite waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Good evening all,Ook ik heb vandaag het langverwachte boekje ontvangen. Dussss ga straks beginnen met lezen. Ik heb nu alleen nog maar vluchtig doorgebladerd.Vandaag een lange dag gehad op het werk. Ik was erg duf en daardoor gingen de wijzers van de klok errrug langzaam. Een collega heeft me zelfs luciferstokjes aangeboden om mijn ogen open te houden. Ik was/ben doodmoe. Ook hier voel ik sinds een paar uur een beetje griepverschijnselen opkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 ow ok trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 gaan jullie maar even lezen, dan ga ik even badderen tot nog laterders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Gaat lekker rustig worden hier vanavond Wat voor een boekje is het trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Hoi Noa,gaat-ie weer een beetje met je?Knap van je, dat je hebt volgehouden! Daar kun je volgende keer weer moed aan ontlenen!"Het boekje", waarover gepraat wordt, is een boekje met de verhalen van 10 vrouwen, die allemaal op ADB schrijven.Hun levensverhaal, zoals ze zelf met hun drank omgaan/gingen!Zeer indrukwekkend, heel herkenbaar ook!Te bestellen via de ADBsite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Hallo,Goed Noa, Ook ik heb boek in de bus, heel het land zo lijkt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Ik zal 'm ook bestellen! Trees; Ja het gaat nu wel weer prima. Gisteren en vandaag eens goed nagedacht. Ik moest ook denken aan mijn vorige verslavingen die ik al heb overwonnen. Ik herken nu weer dezelfde fases als toen. Ook toen had ik het de eerste maand moeilijk, en de twee maanden daarna ook nog wel, maar daarna was het steeds vanzelfsprekender om niet toe te geven aan de verslaving, en ging de zin zelfs weg! Natuurlijk kwam die nog wel met vlagen terug, maar niet meer zo heftig. Op dit moment staat mijn hoofd helemaal niet meer naar die verslavingen. Hierop kan ik nu al terugkijken, en dit steunt me wel. Ik hoop dat ik straks hetzelfde zal voelen bij de alcohol. Dat het me niet meer zoveel doet, dat het me weinig moeite zal kosten ervan te blijven, omdat het zo niet meer in mijn levensstijl past. Hopelijk werkt het hetzzelfde bij drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Hier ook toch griep gekregen, overdag red ik het nét om het hoognodige te doen - onder de pijnstillers - heb nl. overal kramp, pijn, keelpijn, niet normaal.Kom net uit bed en ga er weer in.Allemaal een groet, wil al onze kanjers sterkte wensen met ziektes en chemo en andere toestanden. En de doorbijters en volhouders, het levert echt op!!!Ik ga slapen, ik doe 'snachts vooral geen oog dicht van de kramp en spierpijn en het gerochel. Gelukkig geen partner die daar last van heeft! (ik wil positief blijven!).Welterusten allemaal alvast en tot morgen dan kom ik wel weer even piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 trust:lips:gauw weer beter worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Wat leuk dat het forumboek inmiddels op deurmatten valt, ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!!Hehe, ik begin eindelijk weer wat bij te trekken.. gossiemikkie wat was ik moe zeg, en sacherijnig en naar.Gelukkig heb ik pas op dinsdag weer verplichtingen en ga ik de komende dagen eerst maar eens de troep hier in huis opruimen en verder met mijn foto's ordenenen stoppen met mezelf voorbij rennen.Voorheen was dit de perfecte gremlindag geweest, ben ik blij dat ik dat eigenlijk niet meer heb, alcohol is echt geen optie meer, en het rotte gevoel gaat uiteindelijk toch vanzelf weer een keer weg, de ene keer wat sneller dan de andere keer, maar het gaat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Ik had niks bijzonders te melden en ga nu maar naar bed.truste allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Mensen, ik ga naar bed.Ik heb het boek nog helemaal in mijn gedachten.....Slapen nu maar, hoop ik.Wat een klotespul is alcohol toch, en wat zijn mensen sterk!Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Trees en Ar Ja we zijn sterk!! allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 druppeltje,valys vervoert je uitsluitend naar plaatsen die buiten je regio liggen! wij,de familie dus voeren al jaren strijd,tot aan Den Haag toe!mijn moeder kan niet bij haar dochter komen! de regiotaxi vindt het eeen fractie te ver,dan komen ze net over de regiogrens en zijn ze niet meer verzekerd of zo,en valys vind het te dichtbij en verwijst weer naar de regiotaxi!reactie op de vele boze brieven? tja helaas zijn er nog meer plekken in nederland waar de dekking nog niet helemaal perfect is! en daar kan je het dan mee doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Ik kom op de valreep nog even om het hoekje kijken.Wat een griepgevallen hier, let maar goed op allemaal!Toch niet die mexicaanse? hoewel dat is ook een milde variant.we zitten wel in alarmfase 6 trouwens, sinds vandaag.Ga nu maar eens mijn bedje opzoeken, hoop en denk dat ik beter slaap dan de afgelopen nacht.Wens jullie voor straks ook een verkwikkende slaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Ook voor Houtje van harte beterschap en veel vitaminen nemen. Tactive mag ik ff vragen welke virus we hier hebben? Hahahahah Nee niet leuk maar dacht dat het komisch was omdat meerderen de griep krijgen.Maja morgen vroeg uit bed om te vechten dus proberen te slapen. Wens jullie allemaal een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Ik wil me nog even verwarmd voelen bij jullie, forumgenoten...Ik mis Water, en andere oudgedienden...Hoe nu verder?Dat is ook vreemd, ik hoor nu even nergens meer bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Tsja, zo voelt het ook, Fruitvlieg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden