Spring naar bijdragen

donderdag 11 juni

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goedemorgen iedereen!
Zit er een beetje verdwaasd bij. Heb niet goed geslapen.
Ben de hele nacht bezig geweest met de mevrouw die van de flat is gesprongen.
Wat vreselijk als je zò ellendig eraan toe bent dat je tot zoiets komt.
Haar oma, moeder en zus hebben ook zelfmoord gepleegd. Het was een enorm aardige vrouw.
Vreselijk voor haar man en zoon. De laatste keer dat ik haar zag zag ze er erg ongelukkig uit
maar zo midden in de bakkerszaak ga je het daar niet over hebben. Ik ben er aangeslagen van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik moet het kort houden. ik ben al een beetje laat voor het werk. Ik ben ook erg duf. ook erg slecht geslapen. Zal er wel weer veel koffie in moeten gieten om wakker te blijven.

Linde sterkte met het verlies van deze kennis.

Rapilos heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis.

@ Iedereen, fijne en droge dag. Misschien tot vanavond. Vandaag is voor mij net zoals Dar een drukke dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

linde,

ik zit net het bericht terug te lezen.

kan me goed voorstellen dat je vannacht er niet goed van hebt geslapen.
als iemand afscheidt neemt van het leven, geeft dit een een enorme inpact op de omgeving.
het enige wat je zou kunnen doen is haar keuze respecteren en jezelf realiseren dat er gewoon géén andere uitweg voor haar was.

moeilijk dat wel!

sterkte in ieder geval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linde, ik kan goed begrijpen dat je niet geslapen hebt. De broer van mijn exman heeft ook zelfmoord gepleegd, toen hij 32 jaar was. Toch is het anders dan een "gewone"dood. Hier blijven zoveel vraagtekens over.

Tas en Dar, ik ben er nog niet uit, wat ik ga doen. Het is hier dan kermis en ik moet op zo'n verhoogd podium lopen (voor de biertent) Ik heb nog even want het is op 23 augustus. Stimuleert natuurlijk wel om nog wat kilo's kwijt te raken. Mijn man zei gisteren ook al, oh God, jij op dat podium, als dat maar goed gaat.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Snowy, als het op een kermis vlak voor een biertent is, zou ik er ook mijn twijfels bij hebben.
Al die lallende heren die jouw vormen gaan becommentariëren.... Of zie ik dat te somber in?

Voor iedereen die vandaag wat moeilijks moet doen, veel sterkte.
Voor iedereen die zich vandaag goed voelt: fijn!

Ik heb gisteren bedacht dat ik voor de invasie in de maand juli van stiefzoon plus aanhang, nog een week in mijn uppie weg wil. En dat ga ik volgende week dan ook doen.
Nou ja, in mijn uppie, wel met drie hondjes. Nabij Vlissingen, mijn roots.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gatverdarrie wat een doemdenkers zijn jullie!!!!!!!!!

hopa, dat podium op! je bent niet voor jan doedel gevraagd!
kin omhoog, buik in en schudden met billen,

lallende kerels onderaan het podium???? die heb ik nog nooit gezien, al zetten ze de bierpomp op het podium! dan nog willen de heren niets met modeshows van doen te hebben.

pfff, tip van tas

DOEN!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha,

JA!!!!!!!!!!!!!!

ik ben zo een tieppie die niet nadenkt maar direct enthousiast zegt......JAAAAAAAAAAA.

tot moment supreme....dan begin ik toch een beetje te twijfelen en wordt ik onzeker maar tja, dan kan ik niet meer terug hé ;)

maar is toch een beetje gemeen van mij!
ik heb jaren gedanst en aan diverse vechtsporten gedaan dus ik heb ervaring met optredens en wedstrijden, dus ik wordt niet echt warm of koud van publiek.
publiek is juist leuk om mee te spelen!

maar kan me wel de onzekerheid voorstellen, maar soms moet je daar even doorheen, ik zie het juist als een enorm compliment!
marion wordt toch maar even spontaan in de stad gevraagd, dat doen ze niet als je een lelijk monster bent :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Tas, en ik zat Snowy maar een beetje te plagen.
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit de catwalk gelopen en al helemaal niet op een kermis naast een biertent, dus ik weet er niets van af.

De hele maand juli is die invasie, dus best wel lang, met drie kleine kinderen.
En dan krijgen we in die tijd ook nog regelmatig de twee nederlandse kleinkinderen...pfff, daarna kan ik een crèche beginnen. (Of een jaar lang geen kind meer zien, hihi.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh, wat een rotweer zeg.

Ik denk dat de heren ook meer aan het bier hangen dan aan de mode.
Eigenlijk moet ik het wel doen, dat zou voor mij wel een overwinning zijn.

Ik ga zo naar de verjaardag van mijn zus,
normaal ga ik altijd 's avonds en ben de laatste die weggaat.
Wat zal ze vanavond op tijd in bed liggen
en ik ook;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...