albertina Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Goedemorgen,hahahahaha, Adam die Leo van jou is me het katertje wel.Ik zit hier in mij uppie met een bakkie koffie, te gieren van de lach.Eerst krijg je een gratis rood horloge en nu weer een duik vanaf de linnenkast.Leuk diertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Goedemorgen Dar,ik heb al koffie hoor,hier een bakkie voor jou,vangen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Dar,Jazeker, ik heb morgenmiddag een gesprek.Ben reuze benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 In principe per direct, dat zou kunnen want ik heb nog bijna2 maanden:P vakantie uren staan.Ja, ik denk zelf wel dat ik mij goed genoeg voel.In mijn brief heb ik ook geschreven dat ik momenteelniet zo goed ter been ben, enz.Blijkbaar is dat geen probleem, anders zou ik niet uitgenodigdworden, neem ik aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 goeiemorgen damesploft er ook ff bij met een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Moggu,Henk niet zo hard ploffen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 spannend hoor tina succes vandaag!en hoe is t met mevrouw D? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Goed lezen meneer H.Het is morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 ow? gaan we bijdehand doen omdat t morgen is mag ik je zeker voor vandaag geen succes wensen?????huh"?lachtja mevrouw D ik flikkerde der zo uit, zo op mijn bibzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Mooi Dar,ik heb 16 jaar 2 katten gehad Typsie en Floepertje.Helaas waren de heren nogal vernielzuchtig ingesteld.Dus ik begin er maar niet meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Henk,Hahahahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 even koffie zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 mijn hond is ziek dat is erg sneu, gister al bij de dierenarts geweest, paar spuiten gehad en pillen mee maar t lijkt nog niet erg te beteren, dus vandaag of anders zeker morgen weer als ie niet opknapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Ja, ze zijn zeker lief,toch wil ik niet meer dat mijn meubels gesloopt worden.Die bengaalse kat ziet er helemaal prachtig uit.Om verliefd op te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Henk,wat mankeert je hond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 de hond is misselijk en heeft diaree, nou niet meer zo, hij is wel leeg en is erg lusteloos, echt ziek dus welzielig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Chiwawa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 ja dat moet snel ophouden ja t is een ehm wurgteckel inderdaad heel gevaarlijk als die met zijn pootjes rond je keel springteigenlijk is t een mechelse herder met t formaat van een grote duitse herderen t is een mega watje, heel lief, hij had wel rataplan kunnen heten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 het is tijd mijn dingen te doen, een prettige dag dames en tot vanavond of latermaak er een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 goedemorge allemaal brrrrrrrrrr, het is koud en nat buiten, brrrrrrrrrrr, eerst even koffie om op te warmen.tina, lees ik het goed, ben je uitgenodigd voor een gesprek? spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 hebbes!!!! heerlijk die koffie!!!!!!!!!geen ei voor mij vandaag, op verzoek sta ik nu pannekoeken te bakken Henk werk ze ondertussen en geef de hond een knuffel ter beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Speciaal voor Rapilos.Hééééééééél vééééél sterkte vandaag.Ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 klinkt als een virus Henk, ben bang dat het wat uit moet zieken en als de hond maar blijft drinken dan komt het wel goed.oja, en wat extra dweilen dus!! Albertina, wat gaaf!! morgen al een gesprek en je klinkt monter, volgens mij zie je het wel zitten!!Het zou toch wat zijn als je tegen je oude werkgever kan zeggen, toedeledoki, ik heb een andere baan.Adam, een kater die niet naar buiten kan kan een drama zijn, tenminste, die kat van mij kan ik niet binnen houden want dan word ik gillend gek!die wou mij vannacht ook aanvallen maar heb ik toen in mijn dekbed gewikkeld met haar kop eruit en toen geaaid.. haha, toen wist ze het niet meerIk heb hier dus ook de nodige krassen op enkels en onderarmen vooral, ze kijkt nu al uit naar de zomer als ik blote benen heb en toch zijn we dol op die beesten!Zo, zometeen douchen, daarna fietsen in de regen (het giet hier) en met de trein op stap. Buurvrouw zorgt voor mijn hond vandaag dus dat heb ik ook uit handen gegeven.Ben heel benieuwd hoe het symposium is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 Van de week waren het flensjes Vreemde gewoonte?? uhhh, ach heb ik overgehouden van mijn ex, veel amerikanen in de familie!in amerika is het niet normaal om die dingen 's avonds te eten! wil je ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2009 heb ook nog bami in de aanbieding.....................maar tja, dat eet ik meestal rond een uur of tien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden