Spring naar bijdragen

vrijdag 12 juni

Aanbevolen berichten

Goedemorgen forummers,

Een orgineler begin kon ik niet zo één twee drie verzinnen.
Ik las dat bij en aantal het boek gister op de mat is gevallen, zo ook hier.
Ben benieuwd.

Ik zit hier héél stoer achter mijn nieuwe computer, wel heb ik er gister bijna de hele dag over gedaan om de hele boel te instaleren en alles over te zetten, en zie, het is gelukt.
Nou ja, op een paar dingen na.
Toch wel een verschil hoor, Vista of XP.

Eigenlijk had ik gehoopt op een bericht van Rapilos,
helaas, niets.
Nu ga ik even een kop koffie nemen, eens kijken of ik de dag een beetje doorkom,
vanmiddag sollicitaiegesprek.
Ik kom zo nog wel even om het hoekje kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 144
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Suc6 vandaag Albertina met de sollicitatie. en erg knap van je om de computer zelf te installeren. Ik heb erg veel respect voor mensen die dat kunnen. Ik ben zo een digi-beet dat als de computer bij mij hapert ik er ook niet meer uitkom. Ik heb wel ontdenkt dat de aan/uitknop wonderen doet :)

Ook een fijne dag Henkie.

@ Carolien. Wat ben je lekker bezig met je schilderen. Ik heb gisteren je caro's art een rustig zitten bekijken. Ik ben erg onder de indruk. Wat goed dan je voor "hartvoorborstkanker" kanker aan het werk gaat. Een mooi doel om te steunen.

Veel suc6 vandaag met je schilderwerk.

Voor iedereen verder fijne dag en hou het droog.

Ik laat de eerste staan.

Liefs Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kijkt nog even binnen

goeiemorgen Dar en goeiemorgen PEM :)

je kan niet meer doen dan werken Dar en normaal gesproken doe je natuurlijk je best opvoor te blijven maar als t echt te veel is moet je dat loslaten anders gaat t ten koste van jezelf en af krijg je t dan toch niet sprak hij wijs :)

(vergeet helemaaal te zeggen hoe stoer t is dat jij je comoutertje gedaan het tina, petje af hurrrr en t werkt :D t werkt echt :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuke plannen ehmmmmmm :)
maandag komt grof vuil dus dat moet uitgezocht, dat voelt wel goed qua opruimen maar is niet heel erg leuk natuurlijk
t is ook kidsvrij weekend, dochter van mijn vriendin is bij paps dus dan hebben we t rijk alleen :)

das doorgaans wel erg leuk ;)

nu echt weg, tot laters :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben er ook een keer vroeg bij, ga zo de trein halen, en dan naar het festival. Ik heb er zin in het wordt mooi weer, lekker in een tentje slapen midden in de natuur!! Ik ga dit keer eens van andere dingen genieten, dan van het dronken rondslenteren, eigenlijk heb ik daar nu wel zin in!! Ga mijn ogen eens goed de kost geven, neem mijn schrijfboek mee, zodat ik lekker kan schrijven :) (Ik dacht altijd dat ik zonder drank niet in spannende situaties kon komen, om over te schrijven, maar volgens mij is dat niet zo, en kan ik ;t nu allemaal een stuk beter onthoude) ;)

Fijn weekend allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah, lekker een tweede bakkie!!!

Noa,
geniet lekker van het weekendfestival! en geloof me maar jij komt echt wel spannende situaties tegen met je nuchtere hoofd!
waarschijnlijk meer dan je dronken had geweest :D
maar goed vooral opschrijven en verras ons met je leuke verhalen!

zo grond weer gedweilt, katten eten en mijn maag is gekalmeerd, ik ga dus de tweede ronde in....

en wil ik echte koffie!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nahh, de koffie pruttelt hier al.....

en dan moet ik straks opschieten.. ik heb een afspraak bij de soos en ik moet doorgeven of ik wel of geen vrijwilligerswerk wil doen!

heel raar, ik heb een jaar uitstel van de sollicitatieverplichting maar ze wilden toch graag dat ik vrijwilligerswerk ging doen!
geen probleem dacht ik mijzelf tot ik keek wat het aanbod was....

er is bij ons een nieuwe/oude jongerenvereniging geopend! geopend op vr/za/zo
het leek ze wel leuk als ik de baractiviteiten zou ontplooien!!:huh:
ik ken deze vereniging want dit is van een vriend van mij, je denkt toch niet dat ik in het weekend acthter de bar ga staan en dan ook nog op vrijwillerigersbasis?

ik had meer gedacht aan de kinderboederij!

ps, de uitnodiging voor de opening houdt ik wel, namelijk een steengoede band!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguhhhh :) Sssst....niet teveel lawaai maken, mijn doornroosje slaapt nog :heart: Doe straks maar net of ik een prins ben als ik haar wakker kus....ahum, een rokende prins dat wel. Zal zorgen dat ik een frisse adem heb...nou ja, met een koffiesmaakje :)
Effe bijlezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Hie schijnt het zonnetje al. Zi, ik heb weer last van de abces in mijn borst. Zal een dezer dagen weer naar de huisarts moeten. Vervelend maar niet erg pijnljk.

Tina succes vandaag. Voor de werkende, het is bijna weekend. De rest geniet ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo luitjes,

ik ga rennen!!!!
en ze even haarfijn vertellen dat het weekend voor mij is en dat ik géén werk wil doen met alcohol!!!:D

Har,
doe je een beetje rustig, ik voel die olifantstappen hier al:D
en poets even je tanden voor die ochtendzoen, wel zo prettig!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....Tina op sollicitatie gesprek? Snap er niet veel meer van :huh: Geen tijd gehad om bij te lezen....druk, druk druk en verliefd, wat wil je B)
Veel goede berichten de afgelopen week, voor mij dan....alleen van de energie afrekening kreeg ik een kater :wacko:....eentje met flinke nagels, doet me aan Adam denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...