NoaduBois Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Zo, ik ben terug van het festival, heerlijk weer die rust hier thuis...Op een bepaald moment een weloverwogen beslissing genomen om toch wat te drinken. 5 biertjes gedronken, op een rustige manier, en de avond daarna nog eens 5 drankjes. Was op een fijne manier aangeschoten, en geen rare dingen gebeurd, of iets dergelijks. Gewoon lekker gedanst, en genoten van de muziek, en de mensen (wat ik eigenlijk daarvoor ook al wel deed)Geen kater gehad, en voel geen schuldgevoel nu. Ben wel blij dat ik heb kunnen drinken zonder erin door te slaan. Nu weer gewoon door met niks drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Groen, wij kunnen dat rotgevoel niet voor je weg nemen, dat is iets waar je zelf een weg in moet vinden, we kunnen wel luisteren en meelevennet zoals jij ook zelf moet gaan beslissen wat jij gaat doen de komende tijd, blijven drinken en je rot voelen of de kans nu aangrijpen om iets aan je drankprobleem te gaan doen.De weg om te gaan drinken omdat je je rot voelt die ken je goed genoeg, wees nieuwsgierig naar de weg die niet drinken je gaat brengenDat zul je ook zelf moeten doen maar daar kunnen we je wel bij helpen.Verder vind ik het lastig om nu op je te reageren want je hebt gedronken, ik ga liever op je problemen in als je nuchter bent, wie weet morgenochtend?luitjes, ik ga slapen, morgen werken en dat is elke maandag weer uitputtendtrusten allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Ja is zo denk ik Tapas maar hebben we niet allemaal moed ingedronken om voor de eerste keer hier te komen? Phoe dat was een stap hoor om hier te belanden, om toe te geven aan iets wat je heel lang ontkent hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Kirky: Een schuldgevoel praat je mij niet zo makkelijk aan hoor. Ik ben me zeer bewust van waar ik mee bezig ben. Ik hoop op een goede maniier met alcohol te leren omgaan. Al weet ik niet of dit voor mij is weggelegd, of dat ik echt rigoreus zal moeten stoppen. Eerst wil ik proberen om ermee te leren omgaan. Dit was voor mij een test om te zien of ik op een redelijke manier kan drinken, zonder door te slaan, en dat is gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Noa pas op die sluipmoordenaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Kirky al wat van het CBR gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 quote: Originally posted by: NoaduBoisZo, ik ben terug van het festival, heerlijk weer die rust hier thuis... Op een bepaald moment een weloverwogen beslissing genomen om toch wat te drinken. 5 biertjes gedronken, op een rustige manier, en de avond daarna nog eens 5 drankjes. Was op een fijne manier aangeschoten, en geen rare dingen gebeurd, of iets dergelijks. Gewoon lekker gedanst, en genoten van de muziek, en de mensen (wat ik eigenlijk daarvoor ook al wel deed) Geen kater gehad, en voel geen schuldgevoel nu. Ben wel blij dat ik heb kunnen drinken zonder erin door te slaan. Nu weer gewoon door met niks drinken. In mijn begintijd naar het echt stoppen vond ik dat ook al een hele prestatie dat het bij 5 consumpties bleef, maar helaas had ik dan van te voren wel het idee om het bij 1 of 2 te laten. Op die manier ben ik er wel achter gekomen dat ik beter maar helemaal niet kan drinken. Bij de eerste is mijn rem al weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Kirky, ja ik weet dat het goed bedoeld is. Daar twijfel ik niet aan ... Ik hoop dat ik 't op mijn eigen manier kan uitzoeken. Ik heb altijd mijn eigen fouten moeten maken voordat ik er echt iets van kan leren, dat blijvend is. Maar vooralsnog is het een aftasten van grenzen, en zie ik 't niet als echt fout om iéts te drinken, ik hoop dus dat ik het kan controleren ipv volledig ontwijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Het zal wel aan het tijdstip liggen steeds, maar iedere keer dat ik hier mijn neus laat zien, gaat iedereen weg. Snif snif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Nee, hoor, alleen wat horen en lezen. en daarmee kom ik wel aan mijn trekken.ik kom altijd zo laat koekeloeren en dan lijkt het of iedereen weggaat als ik inlog.Was dus als een geintje bedoeld. Sorry dat het anders overkwam bij je.Ik heb gelukkig geen nood op adb gebied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Kirky,Zeker weten, jonge man, 't is me al overkomen, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden