HenkT Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 ja Wing, drank isoleert, die kwam vandaag wel heel hard binnenik ben me oogkleppen kwijt vermoedelijkbij de weej, ik ben nog op zoek naar lekkere drankjes zonder alcohol, als er iemand wat aparts weet, graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Mooi Wing.Weinig woorden gebruiken die veel zeggen is ook kunst.Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Pem,Dat vertrouwen zal inderdaad weer moeten groeien.Jij bent degene die hem kan bewijzen dat het vertrouwen weer terug kan komen.Go for it!!Goed, dat je het op jouw manier doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Hoi Pem,ben even ingelogd voor je!Misschien moet je, hoe naar dat ook klinkt, even niets geven om de mening van je vriend!Hoe het loopt en gaat, hoe het je ook lukt, het gaat om je eigen emoties! En niet om de achterdocht of het wantrouwen (hoe goed bedoeld ook) van je vriend!Misschien red je het stoppen in één keer, misschien struikel je nog een aantal keren, maar het gaat je lukken! Maar geloof dan vooral in jezelf, en laat je niet afleiden door andermans menigen!JÃj weet dat het je lukt, blijf daar dan ook in geloven!Ik geloof in ieder geval dat het je gaat lukken!Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Groen2 Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Het is me meer en meer duidelijk dat drank gewoon echt een probleem wordt , maar vriendin die net vertrokken is zorgt voor veel verdriet en doet me nog extra naar drank grijpen, en voel me fysiek wegglijden naar de destructiviteit. Zou daar heel graag uit weg geraken, maar onrust doet me naar drank grijpen... Rationeel allemaal makkelijk dom te noemen, maar je moet het ook kunnen hé...Hoe dom ook; ik lijk te drinken om de gevolgen van het drinken weg te blazen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Rapilos en Trees ,Bedankt voor jullie lieve woorden. Het gaat idd om mijn emoties. Ik vond het ook een hele stap om te zeggen dat ik het echt op mijn manier wil doen. En ik merk dat ik nu ik daarvoor gekozen heb, daar rustig van wordt. Deze rust zorgt er weer voor dat het vooralsnog goed gaat. tnx nogmaals en ik ga er samen met jullie voor: Niet meer drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Goed zo Pem,Dat is de ware spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
linde Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Jongens wat een verhalen en wat een pagina's, ik heb in vogelvlucht gelezen maar kan zo 123 niet reageren maar er zijn heftige postings bij!Ik heb vandaag gefietst met mijn verloofde, hij kent de prachtigste route's en het weer was prima.Toch was ik weemoedig en verdrietig, het was vandaag 5 jaar geleden dat mijn vader stierf. Ik was dol op mijn vader maar de laatste 16 jaar van zijn leven waren vreselijk voor hem.Mijn moeder heeft hem 16 jaar moedig en opgewekt verpleegd!Ik doe haar dat niet na. Ongelooflijk, zo'n sterke vrouw!Morgen vertrek ik voor een paar dagen naar Limburg,hoop wel bij te blijven hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Lieve, beste mensen,Ik duik m'n bed in.Heb genoeg gel&ld vandaag.Slaap lekker allemaal, heb morgen weer een lange werkdag, dus zal ik schitteren door afwezigheid:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Mensen, ook van mij uit: fijne nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 trees, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 ook ik ga opstijgen. Ik moet morgen weer vroeg op.Duty calls.Sweet dreams en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Ja hoor, gaat iedereen weer weg als ik langskom Groen, weet je, je zou nu al wat aan je probleem kunnen doen, namelijk, alles wat je in huis hebt nu weggooien en niet door gaan drinkenen dan morgen besluiten gewoon 1 dag niet te drinken, alleen morgen niet, verder kijk je niet, 1 dag maar.Zo zijn velen hier begonnen en die tellen nu al in weken, maanden en zelfs jaren.Ik heb eindelijk gedaan wat ik me al 2 weken voor nam. Mijn huis schittert weer, alles opgeruimd, stapels opgeruimd, bladen leeggeruimdstofgezogen, gedweilid, keuken netjes.. poeh, ik voel me een ander mens!!!Wie weet kom ik nu aan de dingen toe die ik nog allemaal moet doen, zo'n rotzooi in huis is een goed excuus om het niet te doenaan de bak dus en zometeen lekker slapen en een lange nacht maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Water? is die er?dan blijf ik nog even wakker!!ben ook erg benieuwd hoe het met je is, en mis je hier wel hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Hallo,Ik kom nog even hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 gezellig Corinneal een beetje aan het bijkomen? goh, jij hebt het wel megadruk tegenwoordig he!!let je wel op je grenzen??zeg ik die dit hele weekend ingestort op de bank heeft gezeten om bij te komen van de afgelopen week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Tapas,Voorlopig zal ik er doorheen moeten. Gaat wel lukken, denk ik.Met mijn pianodocente heb ik het besproken en afgesproken dat ik in september de lessen wel inhaal.Ze komt ook kijken waarschijnlijk. Er komen veel mensen kijken inmiddels dus.Ik let op mijn grenzen, maar ik loop wel echt op het randje van die grenzen.Thuis laat ik dus alles zoveel mogelijk op zijn beloop (ik heb de goedkeuring van man om dit te doen).Helaas is dochterlief in een erg puberale periode. Dat werkt nu echt niet goed op mij.Komt allemaal wel goed, maar opletten moet ik blijven doen. En ik moet ook zorgen om na de voorstellingen iets te hebben om op terug te vallen, zodat ik niet in een gat van helemaal geen activiteit meer val. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Kirky,Dan zet je toch even een lekker bakkie koffie! Mjam, lust ik ook wel.Hannah,Ik ben altijd heel goed geweest in plannen maken. Alleen de uitvoering ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Welkom groen 2. Lees veel verdriet. Hoop dat je het hier van je af kunt schrijven en steun kunt vinden. Ja het bekennen van is een hele stap maar ook een goed begin. Het is zwaar toe te geven een alcoholist te zijn en dat doet er zeer maar het is wel een 1e en grote stap die je verder gaat leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Groen2 Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Blijkbaar is dit toch wel een ons kent ons clubje.... geen kritiek hoor, maar voel me gewoon ontzettend alleen...Is de eerste nood van een net bekeerde alcoholieker misschien wat afgezaagd voor jullie? Kan ik begrijpen hoor... Maar misschien moet dit forum dan twee kanten op; één voor de hoogste nood van zij die de eerste stapjes zetten en één voor gevorderden die vooral onder ervaren soulmates een blijkbaar bekend publiek kent..Lieve groeten,Groen2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Kirky, Hannah,Die puber vertrekt morgen voor een paar dagen naar Zuid-Frankrijk. Donderdag is ze pas terug (dan haal ik ze) en dan weet ze ook haar cijfers voor het examen. Ik denk dat er dan wat rust komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Groen2 Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Bedankt druppeltje voor jou reactie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Welkom Groen,Dit forum is er voor iedereen, ook voor jou. Wat is je nood op dit moment? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 goh ga ik even een kwartiertje de hond uitlaten.... alweer bijna een pagina vol berichten Ach, Hannah, als excuus gooi ik het lekker op de ADHD, het zit schijnbaar niet in mijn systeem om achter mijn kont op te ruimen, er voor en er naast ook niet helaasIk merk wel dat als het eenmaal weer netjes is zoals nu het dan wel langer netjes blijft, maar als ik eenmaal ga rommelen dan duurt het weer tijden voor ik het weer op orde heb.Vind het altijd zo'n kadootje, sochtends wakker worden, naar beneden lopen en dan een opgeruimde schone huiskamer zien!!!doet me denken aan een liedje, eens even zoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Groen2 Geplaatst 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2009 Ik dacht dat ik dat al duidelijk had gemaakt in vorige berichten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden