Spring naar bijdragen

zondag 14 juni

Vie

Aanbevolen berichten

Hallo en goedemorgen!
Over de discussie, eventueel misverstand van gisteren, wil ik het niet eens meer hebben. Te onnozel eigenlijk om er nog over na te denken.
Ik wens zonder meer iedereen een fijne, leerzame dag, met veel tevredenheid, vastberadenheid of wat je op dit moment ook maar wenst.
Ik heb mijn tas ingepakt, nu de honden nog, en dan ben ik er vandoor.
Lig al de hele nacht in mezelf te zingen: 'k wil teruuuug naar de kuuuust....
Veel :rose: en :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jawel hoor Henk, eerst een bakkie.
Kijk ik kan hier toch ook niet verdwijnen zonder iedereen op gepaste wijze gedag te zeggen :sun:
Hebben jullie alle rotzooi al bijeengeraapt voor het grofvuil morgen?
En is de hond nou al beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh dat valt mee dan. Met die rommel bedoel ik. En gelukkig dat de hond weer redelijk OK is.
Ik vind trouwens wel dat iedereen verdraaid laat is vandaag. Het is al uren licht. Wake up!
Oh dat doet me er aan denken dat ik de cd van American Gigolo mee moet nemen voor in de auto.
Lekker meegillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Henk, die zingt tegenwoordig een prachtig soort jazz.
Maar dat nummer begint al met de kreet: Wake Up!
Toen ze pas begon, dat nummer, Denise, dat was zo steengoed. Die vrij emotieloze manier waarop ze verschrikkelijk sexy stond te zijn. Natuurlijk was iedereen in die tijd uiterlijk emotieloos, want dat was lekker punk, maar zij wist er wel een speciale draai aan te geven.

En nu wil ik ook even goedemorgen zeggen tegen Albertina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen Henk,

Je bent er weer vroeg bij. Ik ben ook al een poosje op hoor. Maar ik moest eerst onze directeur van 4 van alle gemakken voorzien. Tsja, first things first he!

Nu genieten van een lekker bakkie koffie. Mijn andere verslaving zeg maar.

Lieve grt Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

johoooh ik log net in.

Goedemorgen!

Heb een wat betere nacht gehad nog niet geweldig maar tenminste 2-3 uur kunnen slapen zonder van die gierende koorts. Moet eruit, maar ben nog erg moe.

We doen het gewoon langzaam.

Geen koffie, dat heb ik bijna een week niet meer gedronken, dat is lang hoor voor mij.

Vie, fijne vakantie in Zeeland.

Het regent hier!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: goedemorgen allemaal :moon:

ik schrik van de tijd.....tuuterdetuut, direct in de 6e versnelling, géén journaal vanochtend? rotmeiden liggen nog te snurken, brood moet nog ondooit worden

even stil.....

JIPPIEEE HET IS ZONDAG!!!!

gelukkig op mijn gemak een kopse koffie en een broodje en even bedenken wat ik vandaag uit zal gaan halen:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Houtje, Tasseke, Wing en alle anderen.

Ik heb mij ook verslapen, maar ja was gisteren ook laat in gegaan.
Gister lekker een bioskoop gepakt en daarna op een terrasje gepikt. Kon de alcohol heel makkelijk weerstaan.

Houtje, je koorts duurt wel lang nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen geachte aanwezigen
tjonge dat liedje Vie, 'ik wil terug naar de kust' dat heb ik nadat ik verhuisd was van Den Helder naar Bloemendaal meermalen gezongen, want ik mistte de kust zo!!!
In Den Helder woonde je zo ongeveer aan de zee en de duinen en in Bloemendaal moest ik daar toch zeker wel bijna een half uur voor fietsen!!!!! de verbondenheid met de zee was weg!
Daarna heb ik nog in Utrecht en Amsterdam gewoond en daar was de heimwee naar de zee echt heel erg! Als het mooi weer was zat ik te janken op mijn kamer, voelde me zo opgesloten.
Het is dan ook 1 van de redenen dat ik weer terug ging naar Haarlem.

Kom ik er vaak? nee! maar het weten dat 10 km verder de eindigheid begint stelt me gerust en geeft me de ruimte ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ah lekker een bioscoop!

ik zou gisteren ook allemaal leuke dingen gaan doen, pffff dat was tenminste het plan, totdat ik om 20.00 uur de post tegen kwam.

We hebben een oproep gekregen voor M., zij mag aankomende vrijdag zich al melden bij het opvanghuis, dit is 2 weken eerder dan gepland.

aan de ene kant was het een enorme opluchting en tegelijkertijd erg raar, alles is nu geregeld, alle verhoudingen komen langzaam weer tot normale waarden, ik begin net te wennen en nu gaat weer alles anders worden.
jajaja, ik weet het! ze gaat ook echt maar toch had ik een moment ach blijf maar hier:D
maar goed het was toch een beetje emotioneel.

komende week gaat het dan ook druk worden, alle spullen moeten weer gepakt worden (wat een troep kan ze verzamelen in een paar weken), weer nieuwe dingen om te regelen en vooral wennen!
maar goed vandaag nog maar even genieten van elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...