PEM Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Veel plezier in Scheveningen Sandra en Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Ik ga wat doen. Jullie horen wel hoe het was op scheveningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Owwwwww ik wil ook naar de kapper maar het is hier altijd zo stervensdruk op zaterdag........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 morgen adb,ers, vorige donderdag , na lang wachten heb ik eindelijk de resultaten van de biopsie gehad en alles is oke , wil zeggen geen kanker , en ja ik was uiteraard heel blij .wat er ook zit het mag blijven zitten maar ik moet regelmatig op controle , eerste controle is al aanstaande maandag .ik heb de laatse 5 weken regelmatig de poepers gehad , ik leefde letterlijk en figuurlijk per dag , de schrik om mijn broer zat er wel enorm in .gisteren moeilijk moment gehad wat drank betreft , mogelijk de opgelopen spanningen ?? nu heb niet gedronken en dat is het voornaamste wens jullie een fijne nuchtere dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 dar,gezegend mens ben jij,onze jongste (oog)-appel valt niet ver van de bekende boom ben ik bang!die heb ik wel eens door het dorp zien "lopen" heel bar!pem,plakje suikerbrood? noorden des lands?! heerlijk en dan met de kaasschaaf! een "plakje" roomboter erop!!!! (alleen in de vakantie hoor!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Fijn dat te horen Blacky.Sùkerboale, jammie. Er moet eigenlijk een dakje op de u maar dat krijg ik niet voor elkaar:angry: haha.Heb een fijne dag allemaal. Leef deze dag, morgen moet nog komen en gisteren is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Ga niet Houtje, ga niet. Ga wat leuks doen vandaag en zeg; maandag naar de kapper? Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 sûkerboalle bambam! gewoon onderste taakbalk op verenigde staten(internationaal) zetten en dat dakje,accent circomplex? ozid , is lang geleden! zit gewoon boven de 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Blacky: van harte gefeliciteerd met je goede uitslag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat heerlijk en wat een opluchting.Nu goed voor jezelf zorgen hoor. En inderdaad niet drinken! Hannah: ik las nog wat je gisteravond schreef. Als ik jou was zou ik toch proberen om wat meervertrouwen te hebben in de artsen. Je hebt ze uiteindelijk toch nodig.Natuurlijk heeft het een met het ander te maken, maar toch zou ik proberen om eenbeetje meer los te laten.Wat betreft je tanden: je kan ook onder een kleine narcose de behandeling laten doen.Natuurlijk moet je je tanden er niet gewoon uit laten vallen en een arts gaat heus niet zomaartrekken. Laat het goed behandelen. Een goed gebit is ook heel belangrijk voor je gezondheid.Ik leef met je mee en meen dan weer allerlei raad te moeten geven Dit weekeinde hoef ik niet te drinken.Ik ga straks boodschappen doen en neem gewoon geen drank mee voor morgen.'Sorry bezoek, maar we hebben heel veel andere lekkere dingen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Goedemorgen,Ik had het niet goed begrepen weet ik nuNou ja, ik dacht dat ik het had begrepenen dat dat noodzakelijk wasHet lichaam, het lichaam, het lichaamHet bleef maar seinenIk negerenToen kwam het hoofdMet DE oplossing!Yeah!Drank eruitOkeeHmmmMan eruitOkeeWacht, wacht, wachtJe kunt niet slapenWordt alsmaar depressieverOhoh!Vergeten!Pillen!OkeeNahnahnahnah...Jihaaaahhhh!!!!!DACHT ik dan huhPfffffffff........Nu werd ik gisteren teruggeplaatstVele delen bleken afgestorvenAdem die er niet uit kanAlleen wurmend, achterlangs en onderdoorEen warme hand die de ruimte rond mijn hartweer deedJa, wat deed hetVloeien, denk ikWe hakten wat dijken wegEen paarhet kan weer stromenIk weet dat het kanBut ohohoh!Ik heb het gezien, weet waar het zitDat kan er wegMakkieAlleen oefenenIk dacht dat ik het begreepHet was niet nodigHet was gewoonweg wel gebeurdOp mijn tijdIk was te vroegWellichtZolang ik drinken zie als foutZal het altijd blijven hakenOnderdoor en achterlangsAcceptatie isNiet foutNiet goedGewoonZoals het isEn zo is hetWoorden als "je giet het zelf naar binnen", "ik kan er geen chocola van maken"Ze blijven hangenWeet je wat dat betekend?Ze gaan er in één teug mee naar binnenMaar krijg ze er maar eens uitUitblazen....Het roept verantwoording tot op het matjeIk veeg mijn voeten op de matMijn voetenHele verhalen zou ik kunnen vertellenover mijn voetenMaar zij zijn aan de beurtNet als die dode armen het misvormde beenZij zijn mijn eerste herkenningspunt gewordenIk weet waar de blokkades zijnStap voor stapUit het duisterWant ik heb het licht gezienHet heeft niets met mijn drinken van doenDat wou ik graag gelovenIk zal niet te ver uitweidenMaar niets giet ik meerZomaar naar binnenDat lukt niet meerOp een dag, als het klaar zal zijnIs het weg, verdwenen in het lichtOpgelostZonder iets te willenWant dat werkt niet meerDat is tegendraadsof tegenstrooms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Eerst en vooral: Blacky, ik ben zooooooo blij voor jou! :smakkerd; :knuffel;Hannah,Je hebt de pech om veel slechte ervaringen te hebben gehad met behandelend artsen.Ga niet van die slechte ervaringen uit. Het gros van de artsen is gewoon goed en te vertrouwen.Verder wens ik iedereen een fijne en droge dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hier regent hetMet wat zon tussendoorEen perfecte dagOm te belevenDat gaat vanzelf...Hands up!Ik geef me overGraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Blacky: Leef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Hannah: Laat ze maar in hun waanJij bepaalt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Het wordt weer een monoloogDat geeft nietMaar ik ben weer wegDag lieve mensenMaak er maar eens appelmoes vanOf smelt de chocola.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 ik zit hier met een gat in mijn hart!gisteren een zware dag gehad en ben nog een beetje ondersteboven van al wat rondom mij gebeurtbeetje suf en shakie maar het is goed!hannah,goed om hulp verder te zoeken, soms red je het gewoon niet in je eentje marjoooooo,springinhetveld Blacky,goed om te horen en natuurlijk voor iedereen een opsteker vandaag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 ik heb ook last van hooghartige kabouters!!koekjes en chips verdwijnen zomaar, maar de belangrijke dingen weigeren ze om te doenmmm, ga een klacht indienen bij de kabouterbond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 heb jij het vakantiebriefje dan goed gekeurd???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 blehhhhh,blijkt dat er vandaag jazzfestival is en de dijk treedt op!!! en ik kan niet heen daar kan nu echt chagarijnig om worden! zijn er leuke dingen te doen, ben ik weer veroordeeld tot de bank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 nahh, eerst maar even koffie en dan iets creatiefs bedenken! Rotgeld en dan ook nog alleen Sorry, dit was even een minuut voor zelfmedelijden, nu is het over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 heb jij nog strakke plannen voor het weekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 tja, die heb ik wel maar die stamt nog uit de tijd dat ik nog een kont had!ik zit net te bedenken dat De Dijk op een ponton speelt, een kwestie van de rubberboot opblazen, een pak appelsap mee, geitenwolen sokken aan en luisteren!!naahhh, ook niets, dan kan ik weer niet dansen!euhhh, kan je het als ouder maken om 10 euro te lenen van je kind haaa,ik heb nog een shirt met de opdruk crewmember!laat maar, ik ga me nu wel heeel zielig voelen, vanavond maar de complete serie van de soprano's bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 hier hetzelfde!zolang je het druk hebt, dan valt alles wel mee, of in ieder geval dan kan ik beter mijn zinnen verzetten.maar tja....ach, nog drie jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2009 Blacky,Ik ben HARTSTIKKE BLIJ voor je met de goede uitslag. Tsssssssss ze kunnen een mens wel laten schrikken zeg. Wat goed dat je NIET gedronken hebt. Toppie!Wanneer ga je nu naar Japan of heb je nog niets gepland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden