Spring naar bijdragen

dinsdag 23 juni

HenkT

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen, lekker weertje hier!
Wing ga voor jezelf de korte en lange termijn voor en nadelen van drinken eens na in je onderzoek.
Of meld je eens aan bij de internettherapie
Zij kunnen jou heel goed helpen bij dit zelfonderzoek, zonder een oordeel te vellen en door de juiste opdrachten te geven

Ik volg op dit moment de 'eetproblemen de baas' internettherapie en ben weer zo blij met alle positieve feedback die ik krijg
en dat ik weer even bewust mag nadenken over zaken die ik liever in een hoekje schuif.
Het helpt me weer om positief naar mezelf te kijken en te ontdekken waar mijn valkuilen liggen en wat ik er aan kan doen.
In mijn tempo en op mijn manier!!

o, en nu actie, ik heb net ergens mijn shag neergelegd en loop nu al een half uur te zoeken... grmpffff,
ik ga maar nieuwe shag kopen, wedden dat ik het dan weer terugvind?
ik heb al in de vriezer gezocht en in alle kastjes... soms word ik echt wel een beetje gek van mezelf hoor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tuurlijk mag je me feliciteren Kirky, graag zelfs ;)

ik was even boodschappen doen en daarna aan het onderzoeken of ik mijn spartamet kan repareren ;)
en nog steeds op zoek naar mijn pakje shag en plannen aan het smeden zonder iets uit te voeren en al zoekende op internet kwam ik weer van alles tegen
en tussendoor nog brood smeren en en en.....
kortom, een typische Tapas-dag ;)

ik pak zo een tas in, hond in de lurven en naar het huis van min ouders, lekker in de zon en tuinieren, randjes van het gazon met een schaar bijknippen
onkruid verwijderen en wie weet ramen lappen en nee ik ben niet te huur!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker genieten van het mooie weer allemaal vandaag! Ik ga straks denk ik maar op mijn balkonnetje verder studeren, wantik kan die mooie blauwe lucht niet geheel aan me voorbij laten gaan!

Donderdag laatste tentamen...

Sporten(ellke dag een uur!)/gezond eten/veel water drinken/nauwelijk alcohol meer/niet roken/geen drugs/therapie om te werken aan onderliggende angsten/onzekerheden... /samenwonen in een huis zonder gordijnen, en altijd licht en leven... Wat heerlijk om niet meer zulke rondjes te hoeven malen in mijn hoofd, wat fijn om 's ochtends gewoon aan de slag te gaan, zonder mezelf eerst een rotgevoel aan te praten!

En mijn vriend is weer thuis, dus het is feest hier!! Maar eerst dat tentamen... en toch even de zon....
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Kirky dan logenstraf ik jouw beleving en log ik even in.

Ik heb een ontzettend maf leesbrilletje gekocht. Mijn eerste leesbril, wat een mijlpaal.
Verder kwam ik iemand tegen die ik al heel lang niet meer heb gezien en die zei: Jee, wat zie jij er goed uit, jij wordt ook geen steek ouder!
Nee, dacht ik, had je me twee jaar geleden moeten zien met drankwallen onder mijn ogen en dat opgeblazen hoofd.
Wel leuk dat niet drinken ook in deze schijnbaar onbelangrijke zaken (tenslotte is het ijdelheid) zoveel uitmaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag allemaal ,
zo voel me weer een beetje beterder na die kl**te nacht( sorry voor dat woord was niet anders) heb samen met m,n hond gejogd 15 km
kom er weer een beetje bovenop er in blijven hangen dat trekgevoel is ook niks he dus actie ondernomen lekker het bos in mooi weer ervoor
vanmiddag de vijverplanten effe bijsnoeien de tuin in is altijd wat te doen
dan is het weer avond eten koken enz.

Groetjes voor allemaal van meeeeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

meiske ja die zijn mooi! oppervlakte-zwemmers! "beetje"reigergevoelig!
onze koi's zijn 40-50 cm daar verslikt zo'n reiger zich in! is een schitterend gezicht als ze zo half uit het water komen en de wallekant afgrazen!nou weet ik nog niet wat xxx888qqq is! julie met die afkortingen!

albertina wat is ba nou weer? die a zal wel voor arts staan,maar die b????

bako,join the club! ik loop ook continu met een petje en lange mouwen,warm hoor,poeh!

wat is dat nou weer voor ongein-site,zonneradar.nl! ieder terras in nederland waar je ??????-bier kan drinken en hoe het weer daar is. toch eens ff checken of het werkt,geen paniek,neem wel een soffie!
is het vandaag nationale veevang-dag of zo? uitgebroken schapen,kwartel die tussen mijn benen door naar buiten speerde en een waterschildpad aan de wandel,vooral die laatste kon nog verbazend snel lopen! kreeg hem bijna niet te pakken met mijn stramme lijf!
fijne middag allemaal,ik voel me haast weer te goed,zal wel weer richting manisch gaan! nou ja beter dan andersom! beetje oppassen dus,want in deze periodes,denk ikook altijd wel weer één biertje te kunnen drinken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hieperdepiep Wing heeft een kater.
Ja Wing helt lijkt allemaal zo mooi als je verdoofd bent van de alcohol.

Vie,als men dat tegen je zegt, dat geeft je toch een goed gevoel 0om door te gaan.

Meiske, toppie

Ik kreeg gisteren plots zin om te drinken, wat is het toch een raar spul.
gelukkig heb ik refusal dus het kon niet.
Het was duidelijk weer een emotie.
Zelfs een fijne emotie, want mijn zoon heeft werk en kan volgende week beginnen.
Plots viel er een last van mijn schouder en hopla... alcohol gedachten.

Mijn valkuil is dus, dat mijn man in het weekend twee nachtdiensten heeft.
Dus gisteren ging even de gedacht zal ik vrijdagavond.........
dan moet ik nu stoppen met refusal.

Toen dacht ik, als ik het kan uitstellen tot vrijdag
kan ik het ook uitstellen tot over b.v. een jaar.
Hup en gelijk mijn pil genomen.
en ben snel met mijn hond naar de waterkant gegaan,
en heb heerlijk in het avondzonnetje gezeten,
nadenkend hoe fijn het voelt om niet te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Sailor ,
die goudwinde,s zijn zeker ook mooi maar koys zijn ook mooi vind ik maar ik heb een net boven m,n vijver spannen dus geen reiger kan erbij

en wat die xxx enz betekend weet ik ook niet staat als handtekeing in m,n profiel ik weet niet hoe ik da kan veranderen dus blijf dan maar effe gokken wat da is hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor hoop dat je een beetje in balans blijft.
Wij hebben twee kois, dat is eigenlijk meer mijn echtgenoot zijn afdeling. Ik ben meer van de zoogdieren.
Ik dreig ze dan ook steeds uit de vijver te halen en in de pan te gooien. Vissen zijn om op te eten.

Je hebt gelijk Noa, ik voel me ook erg goed zonder drank, en dat zie je aan de buitenkant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion heerlijk he als je een dier hebt die je overal mee naar toe kunt nemen
de mijne is een st bernard een hele grote dus hoef nooit bang te zijn in het bos als ik met hem ben

enne toppie marion dat je de pil wel hebt ingenomen goed standpunt van je volhouden dus

knuffffffffffffffff van meeeeeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie Heel erg bedankt voor de tip ga ik doen (ben nieet zo heel erg handig met de pc)maar zo leer ik het wel :)

Yep Marion 15 km doe ik altijd samen met m,n hond joggen hij vind he theerlijk en ik ook af en toe

Ik ga nu de tuin in van het weer genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

da's toevallig,net tijdens het zwemmen(nou ja wat heet) viel het kwartje BA=bedrijfsarts!
nou dat xxx888qqq nog,en dan slapen we weer rustig!
ja zeg zo snel kan ik niet hoor! ik typ blijkbaar zo langzaam dat jullie al -tig antwoorden op het forum hebben gemept voordat ik klaar ben!
inderdaad zonde van die vierkante oogjes,ga fijn prei planten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,
Hier nog steeds ziekies en dus ook zwak en misselijk en vooral moe.
Voordeel: geen trek in niks.
De zon schijnt en de vogeltjes zoeken voer voor het kroost.
Ik doe er alles aan om mijn niet schuldig te voelen om alles waar ik nu nee tegen zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...