Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

kijkt eens even gebrijderd rond

gefeliciteerd Tapas, dee ik dat nou al of niet, nah twee keer is ook wel ok anders, t is twee jaar ook, dat is niet niets :)

:heart: Wing

nu eerst koffie!

Geplaatst

Corinne, vooral niet schuldig voelen. Die tijd heb je ver achter je liggen:present:

Henk, wat ben jij vanmorgen vrolijk begonnen aan het draadje:moon:

Zo nu weer snel door met koken, want manlief komt zo thuis.

Geplaatst

ja dat zit zo sneeuwwitje, t leven is zo mooi
ik leer zoveel
t leven is mooier zonder drank
ik ben mooier zonder drank
t leven geeft mooie kadootjes,
dat is de prijs na al t ongerief denk ik
dus ik geniet van de reis :)

Geplaatst

vast gefeliciteerd kirky, die paar dagen ga je ook wel redden en de tijd erna ook wel toch :)
niet sculdig voelen corine, dat helpt jou niets en de wereld om je heen ook niet
dat is net als spijt een redelijk nutteloze emotie

Geplaatst

Kirky,
eindelijk goed nieuws, je geduld wordt beloond.
;:present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::gift
;:present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::gift

zo en nu ben ik er na de welverdiende slinger voor kirky vandoor.
Barbeknoeien.
:P

Geplaatst

Speciaal voor kirkyyyyyyyy,

:D:musicnote::):heart::moon::rose::P:camera::musicnote::D:D:musicnote::):heart::moon::rose::P:camera::musicnote::D:D:musicnote::):heart::moon::rose::P:camera::musicnote::D:D:musicnote::):heart::moon::rose::P:camera::musicnote::D:D:musicnote::):heart::moon::rose::P:camera::musicnote::D:D:musicnote::):heart::moon::rose::P:camera::musicnote::D:D:musicnote::):heart::moon::rose::P:camera::musicnote::D:D:musicnote::):heart::moon::rose::P:camera::musicnote::D:D:musicnote::):heart::moon::rose::P:camera::musicnote::D:D:musicnote::):heart::moon::rose::P:camera::musicnote::D:D:musicnote::):heart::moon::rose::P:camera::musicnote::D

MUV

één jaar niet drinken, die krijg je zaterdag pas :D

Geplaatst

het is met prei net als drank bij mij,tis allebei lekker maar waarom nou zo véél??? tsjonge jonge eindelijk klaar! nek hartstikke verbrand natuurljik! wat voor bleekmiddel zou die gluipstaart van een jackson gebruiken?
kan wel wat gebruiken voordat ik naar de dermatoloog ga!
"elk nadeel hep zun voordeel"! dankzij mijn kovje zijn alle herhalingen op tv weer als nieuw!!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Sneeuwitje,
Misschien komen alle gifstoffen naar buiten via je voeten.

Mensen, wat een weertje he,
Vandaag zeker 15 km. gewandeld.
Een heel bruin hoofd gekregen, bruine armen.
Daarna heerlijk in de tuin gegeten.
Gloei gewoon nog wat na.

Kirky,

Eindelijk wat positief nieuws.!
Geduld is een schone zaak he.

Denk dat ik maar even ga douchen en smeren!

Geplaatst

Zo, heerlijk gedouched en ingesmeerd.
Dat doet een mens toch wel goed zo'n dagje flink doorstappen.
Alle stress glijdt gewoon van je af.
Doe dit 1 keer per week met mijn wandelvriendinnen.
Maar zou het zelf ook nog wat vaker moeten doen.
Heb me tijden niet zo relexed gevoeld.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...