HenkT Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Ze willen dat ik er ook nog een berichtje bij typgoeiemorgen allemaal, lach de dag tegemoet "ik doe dat wel springt in de lucht en slaat zijn voeten tegen elkaarik kan wel wennen aan een leven zonder drankjemig de pemig wat is dat mooijip en janneke mooi is t grote glunders hier en nu eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Nou, dat hakt er vrolijk in Henk. Goeiemorgen. En veel succes bij de Brijder vandaag. Ondersteunt die therapie jou? Ik vraag het omdat je steeds zo opgewekt klinkt dat het net lijkt of jij wel de laatste bent die therapie nodig heeft.Ik heb zo'n gevoel dat er vandaag weer iets heel leuks gaat gebeuren.En dat mag ik allemaal helder en nuchter meemaken.En als er iets minder leuks gebeurt kan ik het tenminste met een nuchter hoofd aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 goeiemorgen Carolien ja ik zing en dans en lach de dag tegemoet goeiemorgen Vieehm ondersteunt die groep mij, goeie vraag Ik ondersteun de groep wel stoppen met drinken is inderdaad niet t probleem voor mijIk ben ook niet zo bang dat ik weer drinken gaMaar ik wil wel graag alle valkuilen leren zienen die zijn er zat gezien de struikelaarsik kan me dat niet veroorlovendrinken is geen optie meerstuikelen ook niet eigenlijkweet je, t is belangrijk de dingen nu eindelijk es goed te doen, niet met een bochtje om dingen heen maar alles eens recht aanziendrinken is nooit alleen maar drinken (denk Ik)voor mij in ieder geval niet en Ik ben er goed mee bezig denk iken dat allemaal op de vroege morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jane Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Dag Carolien, Henk en VieVoor mij nu ook even vroeg, hele fijne droge dag,Ja Jip en Janneke is mooi Henk,ook glunders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 En natuurlijk ook goeiemorgen Caro en Jane en wie er ondertussen allemaal bij is gekomen toen ik even niet keek.Da's waar Henk, meestal is er eerst een probleem en dan pas drank. Totdat drank zelf een probleem wordt. En dan heb je twee problemen.Heb trouwens een zelf-ontdekking gedaan afgelopen week: ik ben 's morgens vroeg zeer irritant voor mensen die niet net als ik meteen in actie zijn.Toch eens wat meer compassie op proberen te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 nee daar zit ik niet naar te kijken hoorja zo direct wel natuurlijk, hehebeetje blijheid houdt je jong en er is alle reden toe blij te zijn Ik drink niet meer he, wist je datik kan wel zonderjaren zo'n strijd geweest en nu kan ik zonder en gaan deuren openkrijg ik inzichten en grote kadoosglundert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Mogguh'ik kon gisteravond net op het forum komen.Begrijp ik goed dat er een storing was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Goedemorgen Henk, Caro,Vie en alle anderen,Hier ook een vrolijke vogel. De laatste dagen flink last gehad van de hormonen. Maar ik denk dat ik de ergste al heb gehad en dat meemaken zonder alc, nou ik ben trots op mezelf. Vandaag maar weer de studieboeken induiken.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Blijkbaar was er een serverstoring Tientje. Toen ik laat op de avond inlogde was het kennelijk al weer voorbij.Bakje koffie?Leuk Caro, heeft je dochter het naar de zin gehad op vakantie? En hoe groeit het kleinkind? Is er al een (ik kan even niet op het woord komen... een scan? Je weet wel wat ik bedoel) gemaakt?Sandra je klinkt goed. En die studieboeken komen veel beter bij je aan zonder een beneveld hoofd, vind je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 23 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 ik moet alweer mijn dingen gaan doen, een fijne dag allemaal en tot nog laterders Groetjes Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Vie,na zo'n bingebui van vroeger kon ik niet eens een tekst van 1 pagina goed lezen enbegrijpen. Lange teksten waren in die periode frusterend. Nu doe ik er fluitend over en ik geniet ervan.Leven zonder alc heeft veel voordelen. Maar ik moet erkennen voor mij blijven bepaalde perioden in de maand moeilijk.Gister liep ik buiten en opeens kwam de gedachte een fles te halen. Ik liep daar me in tepraten waarom dat geen goed idee is.Ik moet wel erkennen dat het nu veel makkelijker wordt om nee te zeggen tegen alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Helaas moet ik ook weer opschieten,bezoekje aan de BA.Mijn favoriet.Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Goeiemorrege, en toedeliedokie, want ik ben alweer weg.Goede dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Sterkte Albertina!Sandra ik vind dat echt heel sterk van je. Dat kan zo frustrerend zijn, dat je die fles wil. En als je dan de moed opbrengt om JEZELF te overtuigen om het niet te doen: pet af!Als zo'n aanval over is, ben je wel des te trotser op jezelf, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 En jij ook succes vandaag Caro.Juist, een echo, dat bedoelde ik.Tegenwoordig maken ze die in 3-D, is het niet?Okee, hier nog een bakje koffie en dan hop weer aan het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Vie, dat klopt. Ben inderdaad trots op mezelf. Ik hou tegenwoordig een agenda bij, dus kan ik me op de aanvallen voorbereiden, hahahah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Goedenmorgen allemaal,tjonge wat zijn jullie vrolijk vandaag ,ik heb een vreselijke rotnacht achter de rug nare herrinneringen gedroomd werd er niet goed van was zo gespannen alles doet me zeer m,n nek ,rug etc, kon wel zo weer wat te drinken grijpen maar toch maar niet gedaan denk strek blijven denk aan alle goede voornemens hier in het forum van jullie dat sterkt me wel heel erg dus vandaag maar heel veel sporten ik begin met 1 uur aerobics dan vanmiddag maar joggen maar eerst ga ik m,n dieren nu verzorgen 2katten een hond 2 paarden en een kudde vissen in de buitne vijver maar ik wilde dit even kwijt gelukkig mooi weer vandaag helpt me wel weer sterk te maken van daag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Goed van je meiske.Afleidingen zoeken werkt bij mij heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Goede morgen allemaalmaak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Dank je Sandra voor je antwoord soms kan ik me er niet toe zettenmaar dan denk ik gewoon doen anders blijf ik nergens meersoms is dat dan wel hel moeilijk herken jij dit ook groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Meiske,Ik herken het inderdaad. Ik heb ondertussen geleerd om slechts in termen van 24 uur te denken. Ik zeg tegen mezelf dat ik bijv. nog 4 uur moet volhouden en dan is de dag voorbij.Het blijkt wel te werken. Niet te ver vooruit denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 meiske heb jij toevallig ook koikarpers?hè hè eerst dat drama met de server gisteren en nu klopte mijn wachtwoord niet???nee dombo! kijk dan eens goed met die dure pc bril van je! het is sailor! en geen saailor!good morning by the way & have a nice day!xxx888qqq?? die vat ik even niet en ben toch redelijk goed in die "taal grapje"c,u! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Goeiemorgen allemaal,Ben niet zo'n vroege vogel want kom altijd erg langzaam op gang, een dieseltje dus!Meiske hou de moed erin! Wees trots op jezelf en elke overwinning die je maakt. Zelf had ik gisteren ook een echte #@%$* dag, had een eerste gesprek bij psycholoog en dat riep zoveel emoties op dat ik het liefst meteen een hele fles wijn had opgedronken. Ook ik tegen mezelf praten en met de honden gaan lopen, gelukkig goed weer. Ben nu blij dat ik het niet gedaan heb want ik ben nog geen week geleden gestopt met drinken. Hou je, weet dat er meer worstelaars zijn en je gevoel (her)kennen, dat steunt mij ook. Sterkte!Sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Sailor nee ik heb goudwinde,s maar ze zijn wel heel tam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Sara bedankt ook voor je bemoedigende woorden het steunt mij heel erg,ik ga nu eerst maar een uurtje aerobics doen voel ik me denk dan weer wat betertot laters allemalgroetjes en xxxxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden