Kate Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Ik ga ook van mijn bank genieten.Bank ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Volgens mij verwoord ik niet correctDat is mijn lieftallige hoofdDie denkt ergens goed in te zijnBut oh! Ik trek me weer naar binnen aan de boom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Caro, je bent werkelijk een activiste. Los van geharrewar stuur ik je een pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 prachtig Wing lacht met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Hoi Wing!Vooral dat: "toen moesten we lachen",vind ik erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Rudy, Pappilon, Hannah, wat een verschrikkelijke berichten allemaal.En weer dat wachten op uitslagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 quote: Originally posted by: marjoJáááááren lid van geweest De slachtofferclub Je zweeft als de beste Marjo! Wordt dat anders als je iig de drank laat staan?Wat dan overblijft geeft je misschien een richting...eigen-wijs ben je genoeg. Ik ga die richting voor jou niet schetsen, wil je wel vertellen dat ik het nodig acht dat je hulp zoekt. Misschien kom je er 1 tegen die slimmer is dan jij, maar vooral compassie met je deelt.Volgens mij is het forum daarin ontoereikend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Wing de pilosoof miss chien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Had je wat:? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Vraag me af Wing wat een filosoof kan verzinnen als verslaving aan drank een rol speelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Betrokkenheid Caro, is al vanaf het begin de belangrijke boodschap van jou.Wat er toe doet. Het gezever over drankloos worden wordt hier wel eens overschat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 en zo fris was dat niet, hij liep er eerst op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Wing, je past naadloos op de barkruk...moet ik je daarmee gelukwensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Wing zeverzak! Met Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Link mannetje ben jij met je filosofisch gezeik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 heb zin in ruzie, jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 moet je ongesteld worden Har? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 marjo daarin ook nog een beetje meetrekken...auw, vals hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 negeren is te leren, mompelt iets van sop en kool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Henk, je loopt over van compassie. Neem me niet kwalijk...ik heb wat met wing uit te werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Mag ik dan opmerken dat lullen uit je nek ook een sterke emotie kan verbergen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 ik wou wat schrijven, maar laat maar.Har, als je ruzie wilt doe dat dan even per PB ofzo!Heerlijk in de zee gelegen vanavond, met mijn spartamet ben ik binnen 20 minuten op het strand!had een heel strand alleen voor mij!!! een vrij onbekende opgang!!Moest erg terugdenken aan vroeger, savonds naar het strand met zo'n pak witte aldi wijn en dat mengen met wateren dan met lood in de benen de lange weg naar huis fietsen.Nu lekker flesje water en fietsen hoeft ook niet meer met zo'n motortje aan het wiel alle muizenissen van vandaag zijn weer in de zee weggespoeld!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Caro, je BENT betrokken. Kan ik nog een puntje aan zuigen. Ik houd verder maar mijn mond en doneer een kleine bijdrage. Hopelijk wordt dit gelezen en zet het de overige lezers aan tot actie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Heerlijk als je even helemaal alleen aan het stand kan zijn. Dan lijkt het of de hele wereld van jou is.Carolien: Goede zaak dat je je zo inzet.Ik ben bij de huisarts geweest vandaag. Morgen heen voor bloedprikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 quote: Originally posted by: fruitvliegEen grote bek bek hebben ook har Wat wil je van me weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden