Spring naar bijdragen

Meiske, jarig!!!


Trees

Aanbevolen berichten

Trees,
Wat euforie. Die heb ik niet gehad, wel blij dat ik blijkbaar toch kon leven zonder drank. Wist ik natuurlijk wel in een hoekje van mijn geest. Ben per slot niet met een fles wijn in de hand geboren en er kwam ook geen drank uit de papfles. Maar het was wel moeilijk. En het eerste jaar heb ik me af toe echt afgevraagd of ik wel wakker was. Nuchter is een bijzondere ervaring.

Spud,
Ik ben het met je eens. Een keigoed onderschrift, Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Onzekerheid vreet aan je. Anderhalf jaar geleden ontdekte ik een knobbel. Spoed naar ziekenhuis. Mammografie, spoed overal tussendoor echo direct biopt en alles helemaal alleen. Vreselijk en zeker als je ineens met spoed overal tussendoor geholpen wordt.

Het bleek gelukkig goedaardig maar wel 2 cm groot. pfffff.
Ik wens iendereen die in onzekere tijd zit heel veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dat had geweten....
Alsnog van harte, beter laat dan nooit.
Ja dat zij heftige dingen en mensen die dat mee hebben gemaakt weten wat anderen voelen in zulke tijden.

Nog een paar weekjes mag ik dr ook al weer een jaar bij tellen , gaat snel de tijd.

Vraagje waar halen jullie toch die smilies weg ik was gister en vandaag al druk aan het zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud dank je heb ze gevonden!!!:)

Ja iedereen ervaart de onderzoeken op eigen manier. Ik vond het op zich allemaal mee vallen alleen na de echo dat ze me vertelden toch meteen een biopt te willen doen werd wel heftig even.
En dat geluid van die hapjes maakte het dr niet beter op.
Mja was ook in een paardenkliniek hoor.... hopeloos daar hele verdoving werkte niet.
Maar blij met de uitslag en hoop dat het voor de anderen ook allemaal gaat meevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja je huisarts zo vaak op je voicemail voorspeld meestal niet veel goed. Ik had de mamografie de echo en biopt allemaal achter elkaar aan toen kreeg ik ook wel paniek over me. Want normaal ga je niet maar zo tussen afspraken door..
Zoals ik het begrijp en lees van je is het vergelijkbaar met mij, ik voel hem ene keer ook beter als andere keer en moest het ook in de gaten houden.

Ik heb een vriendin die borstkanker heeft, bestraling en amputatie, dus heb het van dichtbij wel meegemaakt.
En hoorde ik 2 week geleden dat mn vader prostaatkanker heeft.

Wat een rotwoord is het ook ik hoop echt dat de wetenschap iets kan vinden om dat te stoppen.

De gedachte zie wel als mn tijd is komt me bekent voor, zo denk ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow Cpas je bent gestopt met roken? pluimm, ik rook en rook veel met mn copd ramp en de pil slik ik nog , ontdanks dat ik al 8 jaar single ben maar heb zo last van die maandelijkse zooi dat de pil het beste is.
Alles in het verleden, super!!!!
Ik begin maar gaat me lukken echt waar en als de spoken eenmaal uit mn hoofd zijn wil ik nooit een druppel drank weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Caroline,
Ik slik al van mijn 14de of 15de hormonen i.v.m. pijnlijke, hevige en zeer onregelmatige menstruatie. Op mijn 19de ben ik op de pil overgestapt. Ik ben de overgang nu door en ik mis die maandelijkse oefenweeën van geen kant. Ik zag dus ontzettend op tegen de eerste bevalling. Als dat oefeningetjes zijn? Maar nee, bevallen beviel me wel en de zwangerschappen ook. Je krijgt er wat voor terug. hm hm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overgang zal dr straks bij mij wel aankomen. Maar als ik met de pil stop krijg ik opvliegers en zweetaanvallen dus ben weer begonnen met de pil , had hem poosje laten staan.
Ik ben 9 maand ziek geweest van mn zoon bahhhhhhhhh. Echt hele 9 maand. Weet je had x zo zin in chinese tomatensoep dus ik dat eten nog geen 2 tellen later weg tomatensoep .

Mja mn zoon is nu 22 woont al 2 jaar op kamers en is een geweldige zoon. Hij heeft het goed, werkt , studeert en elke 6 week komt ie bij mams uitgebreid eten. Daar maak ik altijd maar een feest van.

Bevalling ging ehhhhh hij was 2 week te laat beviel hem best in mn buik. Daarna was ik om 3 uur bij de vroedvrouw en ze zei wat doe jij hier, ik zie je vanacht wel.
Half 8 was hij dr dus ging snel.
Ja al met al mooi, heb maar 1 kind als ik vaste relatie nu had en was gezond en jonger....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kinderen... ja ik ben gek op ze , ook van anderen. Dat valt altijd iedereen op als ik ergens ben en zijn kinderen heb ze meteen dat ze nieuwchierig zijn of gaan kletsen tegen me prachtig....

Jammer dat ik maar 1 heb maar wel trotse mams....
Nu ga ik mezelf schop onder mn kont geven, wou al om 12 uur naar bed moet morgen bloedprikken en met mn slaappil wordt ik uiteraard niet wakker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drink nog een kop sojamelk dus ben dr nog even.
De maandelijkse troubles komen pas over anderhalve week.
Ben voor mijn doen zonder afspraak al laat ach weer wat anders doorbreekt de sleur dus schrik me morgen wild van de wekker.
Ben nu alleen al blij met lieve berichten van jullie terug en dat ik de moed heb gehad alles openlijk te vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet tegen koemelk dus ik drink soja lekker hoor mmmmmmmmmm.
Kan zijn dat het toch daar een voorloper op is, maar hou het in de gaten.

Ja beetje dom uitgedrukt(blond he) zonder afspraken ben ik altijd al laat en sliep ik nu al lang. Nu heb ik afspraak en moet ik vroeg van bed en is het nog later dan anders met slapen gaan.

Drom zei ik al verandering..... ben vast dr wel af straks.

Trots komt al een beetje terug en dat toverd een glimlach op mn gezicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mn lange blonde lokken dr af geknipt en alles zwart geverft hoe dom.....
Maar mn lange staart was tot op mn billen, gegeven aan een vrouw met borstkanker, door chemo kaal. dus vind zelf dat ik daar goed aan heb gedaan.
Ik laat mn haar nu weer groeien maar wil blond weer terug , mn eigen ik.
Gut zwart wil dr echt niet uit dus doe het nu in stapjes onderste zwart boven is nu koper en straks bovenste weer wat lichter enz.....
Beter dan alles dr weer afknippen.
Jah ben ook wel hyper nu denk ik wil niet slapen kan niet slapen mja zal zo wel moeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn Ik had je al reactie gegeven op je post. Ik moet nu echt op bed, sorry.
Zo er om 8 uur af bahhhhh gaat een lange dag worden denk ik.

Slaap lekker straks Gunn kalm aan en ga dr voor.
Spud, dank je voor je lieve en eerlijke reacties en hoop jullie morgen weer te spreken.
Knufffffff en een kus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...