Spring naar bijdragen

Meiske, jarig!!!


Trees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 275
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nee maar ben ik de eerste?die twee nachtbrakers niet meegerekend dan!
persoonljijk heb ik er niks mee,maar ook gefeliciteerd hoor:heart::present::moon:
hoe komen jullie trouwens aan dit soort wijsheden op deze "anonieme"site?
beetje strato-cumulus hier,is wel gunstig voor mij en mijn gewassen,verbranden we geen van beiden.
nou breekt mijn klomp! mogen "wij"weer wél in de zon,zolang we maar niet verbranden! vort,weg met die lange mouwen en lange broek,ff een sunblokkertje halen en genieten maar!
en nu gaan we eens héél rustig op gang komen,beestjes voeren enz. nog één nachtje "slapen?"en dan is het vakantie,yessss!
gedsie,werkt mijn euroteken niet meer! welke "nerd"helpt mij eens ff? wel in de stijl van,"zet de pc aan"etc.
doe maar in een p-beetje! bvd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Carolien

Heydieho Sailor ahoy!




Ik was er allang hoor maar de LAN 3 was weer eens niet aangesloten.




Had de comp op standby gezet en dan komtie er niet meer uit, moest dus helemaal opnieuw opstarten.


Dit is zo sinds de wifi is geinstalleerd, straks vriend eens vragen hoe dit zit.



hûh??? niet in het marsiaans graag! bovendien zaten wij om 00.00 al aan de champagne!
maar ik geloof je graag hoor! ook goedensmorgens by the way.
hoezo vroem vroem met je scootmobiel? van gemeentewege mogen we hier niet harder dan 15km/uur en daar worden ze dan ook scherp op afgesteld,jammer hoor want het is gewoon een kwestie van laptoppie eraan,fröbel,fröbel,en je kan zo het circuit op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag meiske
Gefeliciteerd hoor!!:moon:

Wat een vroege vogels, nu al een feestje!
Gezellie

Ik voel me ook hieperdepiep
en een beetje druk
maarrrr voor het eerst eens 4 uur achtereen geslapen ,

Er gebeuren mooie dingen zo nuchter
6 weken en 3 dagen nu

Henk wat zit je haar goed vandaag,
zie je nog niet alhier,
maar weet dat het zo is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ga alweer,
snel snel snel, mijn haar nog doen,
zo kan het ech nie

wil niet achterblijven met hair dag

moet ook maar zo'n bank aanschaffen henk

eerst maar bril maar eens in

dag mensen
geniet van de zon heerlijk en al dat andere moois,
wat ben ik verwend zeg :):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarvoor moet je naar het ziekenhuis Papillon?
ik heb niet helemaal goed meegelezen de laatste tijd.
In ieder geval veel sterkte!

en mijn haar zit nog voor geen meter hoor, ben een beetje nerveus vandaag
behalve de 'bestraling' van mijn buurvrouw ook nog een andere spartamet ophalen

beetje dubbel... de spanning van die spartamet en het steunen van de buuf
ben dus al erg vroeg wakker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tapas, ik moet naar het ziekenhuis voor mamographie en ultraschall, heb noten in allebei de borsten. Daarnaast wil ik wel de uitslag hebben van het weggehaalde stuk huid op mijn bovenbeen en het uitstrijkje....
Dus....ben best wel gespannen nu.....
tot later
Groetjes Papillon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal!

als eerste meiske van harte feliciteert met je verjaardag :present:


hee hannah boevin :D
van de week zat ik te lezen dat je naar de mondhygieniste bent geweest, gelukkig viel alles mee maar ik ben blij dat je toch zo snel bent gegaan.
nu nog de mammo
kom op meid, eerst nog even leegkotsen en dan hupperdehup naar het ziekenhuis, je weet wat het is dus afhandelen die rotzooi!
en daarna....
ga jij alleen maar beter en beter :heart:

en natuurlijk voor alle anderen een groepsknuffel van mij!!!! (blijbaar wel erg goed geslapen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!
Meiske: van harte gefeliciteerd, een goede dag en een een heel goed nieuw jaar toegewenst :musicnote:!
Carolien kun je niet zelf een huisdier nemen? Kat of (kleine) hond? Dan blijft die buurkater wel weg!~
Gos Hannah, wat rot dat je zo ziek bent, ik hoop dat ze er gauw wat aan gaan doen. Je hebt toch geen Q-koorts? (geiten dus)
Iedereen die kampt met zijn/haar gezondheid wens ik veel sterkte, beterschap en succes bij diverse onderzoeken. Jeempie, ik voel me er erg ondankbaar door want ik klaag al omdat ik poly-artrose heb maar eigenlijk nog wel alles kan. Heb heel veel respect voor jullie, denk dat ik in dat geval echt niet meer van de drank af zou kunnen komen. Overigens merk ik wel dat nu ik de alcohol laat staan (vandaag 1 week, hoihoi) ik minder pijn heb; de pijnstillers werken nu gewoon beter! Dat helpt wel om vol te houden.
Zit nog aan de koffie, kom langzaam op gang maar het was ook laat geworden gisteravond met de hondentraining.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo gaat er nog iemand wat leuks doen?

ik zit al twee dagen onder een parasolletje met lange broek en een shirt met lange mouwen en ik ga me .................................................................................................................................................
juist ja......................vervelen!!!

moet nog even iets bedenken want ik wordt er lamlendig van.
iemand nog een leuke suggestie???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...