HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 laat dat es goed tot zich doordringen, een hele grote knuffel druppeltjeje hebt niets aan mijn tranen maar ze zijn er wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Nee hoor Henk niks aan de hand maar reageer zoals ik het voel en weet idd zeker dat het anders bedoeld was.Soothe:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Hallo,'t Is te merken dat hier al een voorschot wordt genomen op de komkommertijd. 19.50 en nog maar net aan de 4de pagina.Het gaat hier best goed.'k Hoop echt dat jullie net zo droog zijn als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Dank lieve Henk:heart: soms voel ik me zielig en daardoor wat aangebrand. Is niet aardig van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 zwaait, ik ben nog even weg, tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Henk, ik ben de rust in eigen persoon.Ook ik reageer niet op iedereen! Ondoenlijk.Dan is de één, dan de ander.Ook ik hoef niet altijd respons. Ik red me wel.Het is een ander verhaal, wanneer je als nieuwkomer,een dramatisch bericht plaatst.Dan wil je een positieve insteek geven ( voor mezelf hoef ik het niet te doen)en praat in het luchtledige.Dus ga ik wat zinvols doen.Dag Henk, ik noem het een druiper. (de zakker) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 buitenom Wing, t is niet zo veel hier hoor, benedenverdieping voor en achter en de schuurdeur met twee kozijntjesmaar t moet al te lang eigenlijknu t leven kadootjes geeft en ik niet meer drink krijg ik er de energie voor tijdens t schuren net vond ik een heel klein veertje met kleine blauwe vierkantjes eropwellicht van een ijsvogeltje of zodie staat bij mijn andere rituele veren, helemaal vooraanzo blij meeeven weg nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Druppeltje, het beste paard van stal.Sterkte Druppeltje, met de lichamelijke ongemakken.Het is niet, niets!Bye bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 als t echt een druiper wordt noemen we t gordijn of kapstok ik werk ook in de verf he, maar dan niet met kwast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 ja Soothe, ik ken je wel, ik ken je fijne berichten wel toen ik hier net kwam, drie weken terug of zo thnxx nognu echt even weg denk ik haahahahavolgens mij heb ik niet veel schuurzin meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Tnx Wing voor de knuffel, had ik ff nodig.Hee Corinne ben niet droog want het al een halve liter karnemelk op:) Vandar een wat zure reactie denk ik:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Heer Wing, ik schilder een deur, druiper en zakkervrij, met de kwast.Let wel staande, en niet liggend, wat de onzekere amateur doet.Ik zet een prachtige egg shell op!Ik werd geroemd om mijn deurenwerk.Als amateur dan hè. ik ben kok en kook de sterren van de hemel. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 en van binnen naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 stilletjes hier Miss Jeeling, iedere minuut wel een berichtje, dat valt wel mee toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 het weer bepaalde hier dat t wel klaar was voor vandaag, ik heb geen waterproof schuurpapier meegenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Zou het graag doen Wing, maar ik heb het erg druk.Ik loop nog teveel zonder structuur in het rond.Gevolg, eeuwige tijdnood.Maar ook hier is groei in.Mocht ik, letterlijk, de handen vrij hebben, dan meld ik me!Nu koffie maken. Ons aller Anna is in aantocht.Dat wordt gezellig!! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Als jullie het zo goed weten met dat schilderen houd ik me aanbevolen als ik een nieuwe woning heb. Van voor naar achter van links naar rechts kan me niet schelen maar wel netjes. Als beloning dus een maffe meating met naruurlijk iets te eten en drinken en vooral geinen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 hef fun Soothedat is wel genoeg meters om een spuit aan te schaffen Wing, qua tijdwinst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Fijne avond allen.Zonder hakketakkehakketak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Wel hoor Caro dat is mij ook verteld, maar probeer het maar, is achterhaald.Poe eens moet het lukken dat ik kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Hallo dan, Kirky en alle anderen,kom ik ook ff om de hoek kijken.Wat is trouwens het verschil tussen een "antwoord" en een "quick reply"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Hai Beste mensen,Kom me weer even melden.Het is goed warm hier op mijn zolderkamertje.De hele dag gewerkt.Net een half uurtje thuis.Man is plotseling een weekeinde weg.Lekker rustig.Is morgenavond alweer thuis.Maar..heb lekker even het rijk alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Nu heb ik de quick reply gedaan. Kan het zijn dat de pagina dan niet meer automatisch vernieuwd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Hoi Rapilos, ja het is drukkend nog, hè?Hier in de verte wat onweer gepasseerd maar gen spat gevallen terwijl de natuur snakt naar water.Geniet maar ff van je avondje "vrij", kan er wel een beetje jaloers op zijn omdat mijn man alweer 3 jaar overleden is. Geniet er dus ook maar van als hij weer thuis komt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2009 Gisteren was het een week dat ik niet meer gedronken heb. Internetbehandelaar zeer tevreden want er is nog helmal geen doel gesteld. Gaan me nu weer in team bespreken, waar dat nu weer goed voor is?Afgelopen maandag eerste kontakt met psycholoog gehad en dat hakte er fors in. Moet nog een heel traject rouwverwerking afleggen. Nou ja, onkruid vergaat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden