Spring naar bijdragen

Zondag 26 juni2009

HenkT

Aanbevolen berichten

zo, ook weer terug, arme hond.
Had ik hem eerst in het water gezet met hardlopen omdat ie nog steeds vol zout zat van vorige keer dat ik hem in de zee had meegenomen,
dacht ie een stuk verder dat ie die nattigheid er wel vanaf kon rollen en rolde zo weer het water in, alleen verzoop hij ook nog zowat
heb hem eruit gekregen maar nu loopt ie mank.... wat een zorgen!!! dus dat was stapvoets naar huis strompelen.

Dus maar even aankijken vandaag hoe dat verder met hem gaat, waarschijnlijk een spier verrekt ofzo
roerig begin van deze zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ha morge houtje!!!!

ook al zo brak? volgens mij komt het door het zweten! compleet uitgedroogd met gevolg een barstende koppijn en een brak gevoel!!

maar goed een frisse douche doet wonderen! (ja drup, ik heb het putje getrotseerd:D)

de deur open gegegooid en nu maar bedenken wat ik vandaag kan doen.
beetje onkruid weghalen, beetje rommelen in huis want de huishoudster is vertrokken, en toch maar een begin maken met de administratie...........................................................................................................................................................................................................................................................................................

bleh, dat hoor je toch niet te doen op zondag?????? nah ik verzin wel iets anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie ehmm morgen nog :)

t is al even rielekstijd he :)

jullie gaan zo ook allemaal naar de superbikes kijken zeker? :D

ik was lekker aan t schuren buiten maar t is nu echt te heet in t zonnetje

goed he Dar, al die enters :)

ik raad iedereen aan en buddy te zijn voor een ander, dan heb je der zelf ook 1 :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn visjes in de vijver bleren voor eten, enne ze krijgen toch echt genoeg.
Ga zo afscheid nemen van een paardje dat op het pension staat waar ik ookk sta.
Hoop dat hij een beter leven krijgt dan nu, het is nu ineninenin triest. Een 4 jarig eerst 3 jarig moppie 24 uur per dag, 7dagen per week op stal te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is hier bijna niet te doen, zo broeierig

kom op henk, blaas die wolken richting Den Helder dan kan ik hier ook een beetje genieten van de zon
of een goeie onweersbui, vind ik ook goed

als dat gebeurt kleed ik mij ter plekke uit en laat me natregenen (van marjo geleerd) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
HenkT

t eerste feest overleefd zonder drinken

het niet drinken viel me alles mee

de aandacht die t kreeg was minder

en dat zal wel niet zo snel slijten ook vrees ik

mensen vinden het niet heel leuk als jij

wel kan wat zij niet kunnen

bijna hopend werd me gevraagd of ik alweer rookte

ook niet haahahahaha

Henk mijn ervaring: op een gegeven moment merkte ik dat toen ik na verloop van tijd zélf ophield met er aandacht aan te geven, de omgeving daarin als vanzelf volgde. En: als je er zelf niet meer van alles van vindt dat je niet meer drinkt, ben je er ook niet meer mee bezig wat anderen er van vinden.

In mijn omgeving merk ik zelfs de laatste tijd hoe ik als een spiegel op anderen werk, ipv dat ik 'die aparte' ben die niet meer drinkt. Dat gaat heel geleidelijk, de bevrijding van gedachten volgt na de bevrijding van de drank, dus hang in there :)

Maar je eerste feestje overleefd, steek die maar in je zak :present: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yoehoeeeeee,

ik heb de zon gezien, maar verstopte zich direct weer :(
waarschijnlijk was ik iets te enthousiast

zo de vaatwasser is draaiende, de rozen staan netjes in de vaas en zoals elke ochtend een gebekvecht met dochterlief maar direct korte metten meegemaakt en onder de douche geschopt!

nog even een kopse koffie en ik ben er klaar voor!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

houtje,

ik ben er klaar voor!!

ik heb een stapel van ongeveer 30 cm (gelukkig inclusief de reclamefolders)
eerst even uitzoeken en betalen en de rest ruim ik morgen op

het rottigste vind ik eigenlijk dat de bankrekening direct leeg is, daaaaaag rijkgevoel :D

maar goed, ik begin nu dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...