Spring naar bijdragen

Zondag 26 juni2009

HenkT

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik zit te geinen!!

maar eehhh, lijkt me niet handig om je telefoonnummer op het forum te kwakken :huh:
doe dat maar via pb en dan alleen aan mensen die je leuk vindt!!

maar ik snap nu wel waarom het af en toe zo stil is op het forum! zit iedereen te msn-en,
nou mooi dan weer:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woon ook niet alleen, dus hoef niet bang te zijn dat niemand weet waar ik ben.
En, geloof me Tas ik houdt de anonimiteit wel in de gaten.
Gezien het feit dat ik niet alleen woon, is dus uitwisselen van een telnr niet nodig.
Ben ik het wel eens met Dar dat het goed zou zijn om te kijken of sommigen nog okee zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owwe was ff met doggy trippelen. Ja goed idee om er een draadje over te openen en nee de afstand maakt niet veel uit want Caro en ik wonen ook honderd kilometer van elkaar vandaan. Ook zijn er altijd mensen die buiten forum om contact hebben.

Ja Dar maak me ook zorgen over FF en dat bedoel ik nou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mika en anderen

voor vele is het juist prettig om anoniem te zijn, velen hebben ook moeite om te sociale contacten te onderhouden.
hierdoor is het forum zo prettig.
je kan op je gemak weer leren om met mensen om te gaan, je kan je uiten zonder dat iemand weet wie je bent.

de bezorgdheid onderling is heel goed en zelfs nuttig, maar als de bezorgdheid te groot is kan het ook benauwend werken.
ik ga er altijd vanuit dat er wel één iemand op het forum is die op een andere manier contact heeft met diegene die onderduikt!

maar goed, dat werkt voor iedereen natuurlijk verschillend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar daar gaat het me ook om, enfin draadje is geopend.

Hier ook nog broeierig en het vervelende is dat als ik uit de douche kom, me afdroog en aan mijn tenen toe ben dan is mijn kop weer nat van het zweten pppppfffffffff. Typisch Hollands, altijd zeuren over het weer..........Naja moet wat want mijn schoonmoeder is er niet meer hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoopte te gaan buitenrijden met 't Peerd, kan iet want er is e.o.a. wedstrijd dus de omgeving is afgezet, snirf.
Oja, en mijn partner wil dat ik straks mee ga naar zijn moeder, ieeeeee.
Morgen zal een fijne dag zijn, kijk er nu al ( al een hele week)
naar uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was ff op de site van Caro. Sjonge echt mooie kaarten besteld. Nam ze zonder tekst want dan zijn ze multi-funktioneel en ben best nog in staat mijn eigen tekst te schrijven hahaha. Leek wel een grabbelton doe maar een paar van die en een paar van deze en geef me ook maar............want die vind ik ook mooi. En voor ik het wist had ik weer een hoop kaartjes besteld maar dat is nooit weg want die komen altijd van pas, al is het maar voor mijn eigen hebzucht of wat Henk zei om in te lijsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Dar, ff wat gaan eten en nu weer terug.
Morgen komt een zadelmaker om een speciaal zadel aan te meten voor mijn knolllie.
Mijn beestje heeft een rugprobleem (kissing spines) en wellicht zal morgen een werkelijk passend zadeltje worden gemeten zodat hij geen pijn meer heeft en nog weer een stuk happier zal zijn.
Heb nogals wat met 'm meegemaakt voordat duidelijk werd wat het probleem was/ is.

tsja sociale controle..........
Voor wie het wil en wenst nou okee.
Persoonlijk denk ik dat het soms wel fijn kan zijn met een lotgenoot daadwerkelijk te praten en niet alleen te typen.
Vooralsnog....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het was meer een reactie van: er werd eerst moeilijk over gedaan, maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die het afentoe prettig vinden met iemand te babbelen.
Ik hoef niet zo persee te bellen, maar als er een behoefte toe is, danwel een wens, dan wil ik best wel reageren. Snapste?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen (dat nog wel),

Heb gisteren niet kunnen slapen, lag te drijven in bed. En niet eens een waterbed!

Dat katergevoel kun je ook hebben zonder drank hoor. Alleen het verschil tussen "gewoon niet lekker zijn" en "niet lekker van drank" dat verschil, dat ken je niet meer als je altijd teveel drinkt.

Nu komt het gewone gevoel weer terug en dat is wennen. Je hebt ook wel eens hoofdpijn zonder drank, natuurlijk. Maar met drank meestal ván de drank. Is het nog te volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in de loop van de tijd dat ik hier ben van heel wat mensen een email en soms ook telefoon.

Ik ben natuurlijk niet echt alleen, hoewel om het weekend wél.
Je kiest dan een beetje de mensen uit wie je je mail en zo geeft, zo bouw je een bestand op.
Al heb ik geen lijstje of zo! Ik zal eens op het draadje van Drup kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, enne moet ook douchen. Heb in de serre rond gerend om te kijken hoe mijn groentes het doen. Zelfs mijn pinda plantjes gaan goed, jippie.

IK begrijp dat babbelen iets anders is als controleren. De moelijke vraag is, wie wil babbelen en wie vindt het okee dat men hem/ haar controleert.
Laten we de mogelijkheid open houden. Iedereen kan indien gewenst een prive mail sturen met een verzoek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...