Hermie Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Soothe, boefje dat 'losers' neem ik met een korrel zout als het zo bedoeld is.. vind jou ook lief:present:Ga me opmaken voor de laatste avond school voor de zomervakantie en dan 8 weken stampen pfff waarom heb ik toch die stress nodig als het mezelf betreft voor anderen heb ik alles altijd keurig op tijd in orde..
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Hoi Kirky,De stadsbank kan brieven niet lezen, hoe bedoel je?Normaal gesproken sturen zij brieven uit die niet te lezen zijn.Soms denk ik dat ze er woordspelletjes doen, zo van: ik heb in het woordenboek gekeken en dit woord gezien, hoe kunnen we dat verwerken in een brief. Welk woord heb jij gevonden?
Mai Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Ik ben natuurlijk geen échte indiaanDan ging ik niet met mijn blote billenin een kolonie rode mieren zitten...Het jeukt een beetje. Ugh!Een collega maakte een kralenketting voor mijprecies de kleuren en de kralen die ik dacht. Ik ben versierd en behangen zomers blij.Tevens ben ik moe. Ik zal toch een beetje strengmoeten zijn deze week. Streng is link.Slapen ten eerste. Emotionele dingetjes. Wellicht.Musical dochter op woensdag. Mediator donderdag.Zit ik al in de afrondende fase? Ik geloof van ja.Benk straks officieel single.. Duhuuu!!!Zaterdag 12 voor dochter. Zondag gaan ze op vakantie.Gna! We zullen zien. Nu is het goed. Ik denk maar evenniet aan extra werk, fietsen, zwemmem of wandelen op deandere dagen huh. We zien. Drank. Het trekt. Een beetje. Niet genoeg. Tot nu.Wel blij met dit warme weer van even nietus.An. Gewoon blijven zitten! Laat je niet van de wijs brengen.Soms gaat het zo. Heb er vrede mee. Pak je moment! Hannah: Sterkte. Uit het hoofd! Denk aan je adem!Iedereen voor onderzoek of andere spannende dingen: Sterkte! Haddockdepaddock: Het is geen verhaal! Dingen gebeuren.Dit had ik niet bedacht. Nah ja de verdere uitwerking ging vannachten vandaag wel door.... Maakt niet uit. Het heeft wel wat. Good to see you again! Bye! Ach.. en de hormonen komen langzaam en grommend tot een brullend naar boven, het zal wel loeien worden vanaf morgen.Streng... Aaaargh! Nah good. Ik zie. Soms zijn ze niet te temmen.Dan weer wel. Min of meer. Het is de natuur. Zonnebuik. Vuurbuik.Ben wegYou knowDag lieverds! Ach ja, about the versus: LaterHoofd graaft naar woorden. Nieuwe woorden.Oude volstaan niet meer. Tegoed.
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Hermie, weet je wat mijn probleem is. Ik ben zo kort van memorie!Waar gaat het over?Ga maar lekker blokken, even een ovemaat aan energie de goeie kant opsturen. Groet, we zitten allemaal in het zelfde schuitje.Morgen zou ik op m'n snuit kunnen gaan.Gebeurd niet, maar het zou kunnen!Groet.
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Tsja, die mensen heb je ook. Is ook lastig om :12 uit te rekenen.Najaaa, en dat met rekenmachines, zucht.En je hebt kans dat het computersysteem dat standaard brieven genereert niet de juiste info erin zet, zodat de medewerker het zelf moet doen. Ja en dat betekent weer zelf nadenken.Lijkt me toch dat het niet te moeilijk kan zijn om ff aan de financiele afdeling door te geven dat een periodieke betaling wijzigt.Het is in elk geval slim dat je zelf ook mee oplet kirky.Ben aan het bedenken wat ik vanavond ga eten.Suggesties?
Hermie Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Soothe ik dacht dat je refereerde aan mijn gebruik van loser vanmiddag. Tjs dat is dan misschien mijn probleem ik onthoud heel veel. Maar goed ik ben weg 3 uur in een stoffig warm lokaal zitten pffff waarom ik er zijn nog zoveel anderen haha.Groetjes allemaal.
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Hmmm, weet het. Ook post ontvangst is je eigen verantwoordelijkheid.Zucht, is ook niet gemakkelijk. Moet je nog lang?
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Hahaha, ik krijg vakantie geld en een eindejaarsbonus. Vind ik ook heel erg okee.Wat zou je doen met 1 miljoen, toch?
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Da's balen,hebbie wel een goede bewindvoerder?Enne, je weet dat je evt. de bewindvoerderskosten + evt, budgetbeheer vergoedt kunt krijgen door de gemeente?
HenkT Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 eigenlijk heb ik amper tijd, nix te melden maar doe toch ff een koppie koffie voor ik weer ga
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Prima instelling Kirky.....Is het bij julie ook zoooooooo benauwd?Ben vanmiddag ff op de heide en het bos geweest, verdorie overal van die pramen (steekvliegen), getver.En zo warm, heb wel een mooi rood kleurtje gekregen. Wilde eigenlijk gaan voor bruin.
Lara Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Ik ken de WSNP maar al te goed. Als alles goed verloopt super. Ik werd er na 2 jaar uitgedonderd en zit dus weer met 125.000 euro op mn nek.Ik had een prima site onlangs gevonden, balen kan hem natuurlijk niet weervinden nu.Had 5 voor 6 een hoogdravende deurwaarder aan de deur over een vordering van 2002 zucht.Dat zat dus echt in mn faillissement, mja zal eens verder googlen en verder tips uiteraard welkom.
HenkT Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 ja hier hebben we ook de ergste kou wel gehad Mika t si toch maandag prachtdag
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Hey Caro,Ben redelijk thuis in wat kan en niet kan mbt bewindvoering/ WSNP e.d.Vraag: werk jij of heb je een uitkering?Waarom ben je uit de WSNP gedonderd? Kan normaliter enkel bij het maken van een nieuwe schuld (hoeft niet an jezelf te liggen).Kan je misschien wat tips geven.
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Waarom moet je een keuring ondergaan? Is er sprake van belemmeringen t.o.v. werk?
Lara Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Mika,Caro is Carolien, ik ben Caroline om verwarring te voorkomen.Ik zit vanaf september in de ZW vanuit de WW na een herkeuring.Ik was dus 10 jaar 100% arbeidsongeschikt, maar had wel een bedrijfje opgezet met kunstenaarsmaterialen, galerie lijstenatelier etc.Mijn bewindvoerster was niet tevreden met mijn sollicitatieplicht, was ik bij aanvang niet over geinformeerd aangezien ik in de WAO zat.Daardoor is een tussentijdse zitting gekomen en de rechter vond mij geestelijk niet sterk genoeg om het laatste jaar vol te maken.Dus een faillissement en na een maand opheffing van faillissement wegens gebrek aan baten.Ik heb loonbeslag op mn ZW uitkering door de belastingdienst en ontvang 185 euro per week waarvan ik mn notas, rekeningen etc allemaal nog van moet betalen.Een vordering uit 2002..... zo lang geleden zou verweer helpen?
Lara Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Zal toch eens denken over een andere naam, kan ik dat veranderen?
HenkT Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 als je een naam verzonnen hebt even een mailtje sturen aan de moderator, dan komt t vast wel goed
Lara Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Oke HenkT zal ik doen, zou Roos wat zijn?? Namen waar ik verder iets "mee heb" had ik al voorbij zien komen.
HenkT Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 die nick lijkt inderdaad nog vrij te zijn Caroline
Lara Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Ik heb de moderator een mail gestuurd over de nwe naam.Ik wacht antwoord af.
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 Sorrie Caroline,Vergeef je me?Is de vordering niet eerder bekend gemaakt middels een beschikking o.i.d. evt aan de bewindvoerder.zoja, nee niets meer aan te doen (tenminste voor zover ik weet).De vorderaar stuurt n om de zoveel tijd een schrijven met de mededeling wat de schuld was en wat hij zal gaan worden met rente.Hoeveel % WAO had je? Indien minder dan 80-100% dan moet je inderdaad solliciteren en de bewindvoeder wil dit zien ook. Er wordt nl. geredeneerd dat je voor het ene beroep bent afgekeurd maar een ander wel zou kunnen uitoefenen. Reeel? Tsja....Nu je ZW hebt, komt het reintegratie aspect van UWV naar voren. Je moet meewerken een je eintegratie en passend werk accepteren.
HenkT Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Geplaatst 29 juni 2009 goedzo caroline, ik ben er vandoor, allemaal een hele fijne avond en ehm neem gewoon een frissie of water met veel ijs, ook lekker koud met dit weergroetjes Henk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden