Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Genoeg sh*t meegemaakt . Ook 14000 euro schuld. Ook 50 euro leefgeld.Drinken kan dat veroorzaken. Kortom, ik weet waar ik over praat.Ook kanker gehad. Ook depressies gehad.Ik ben introvert en houd dat doorgaans bij mezelf.Door resoluut te stoppen, heeft mijn leven een andere wending!Nog anderhalf jaar en de schulden zijn weg.Door met drinken te stoppen keren de zaken ten goede.En door creatief bankieren kom ik uit!Dus ik denk van de hoed en de rand te weten.Nu moet ik echt wat doen.Het staat niet in m'n profiel, maar deze kreeft is morgen 61 jaar.Nooit gedacht. De oudere jongere!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Ari: ik ga met je meestoppen.Ik ga het gewoon maar weer doen en nu niet naar al mijn mislukkingen gaan zitten kijken.Inmiddels twee boeken besteld, dus ga ik eens lezen.Floor ik ga eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Ari voor mij was het helemaal stoppen, minder lukte niet maar vond ik ook veel moeilijker om minder te drinken al heb ik heus nog wel hele moeilijke mommenten maar ik heb een belofte aan mezelf gedaan dus hou ik me eraan .wat heus nog weleens moeilijk is een belofte aan wie ik die ook doe hou me er altijd aan, dus waarom niet aan mezelf?????An je bent erg sterk geweest heb ik gelezen dus je kunt het doe het vooral voorjezelf WEES LIEF VOORJEZELF AN KOP OPHannah1 heel veel sterkteGroetjes van meeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Ari, ieder moet z'n eigen pad bewandelen. Zoals Hermie zegt!Voor mij en velen ander werkt alleen de weg van stoppen.Dat moet ieder zelf uitvinden. Wie ben ik.De toon maakt de muziek. Ik vind niets mis met mijn toon.De toon is wat ik vind dat werkt, en meestal is dat ook de enige weg.Let wel voor een verslaafde.Resoluut stoppen heeft statistisch de meeste kans van slagen!Dus....Ik ga wat doen. Allen een aangename dag!!@ Meiske Ga voort. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Floor: ik heb het gevonden en het staat weer boven aan bij : Thema's ..Ik had het al eerder gelezen, maar nu SNAP ik het pas echt.Zo stiekem weer een uurtje verder en ik voel me gelukkig met het uur beter worden.oei oei, ik wil hier iets van maken voor mijn handtekening.Nog over nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Mooi An, goed werk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Nu ga ik de administratie, die ik gisteren zo voortvarend ter hand heb genomen, maar eens afmaken. Wat moet, dat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Nog even: googelen op mijn eigen naam leverde 2 uitspraken op van mijn puber-alien, toen hij 10 jaar jonger was: Pappa komt thuis en kleedt zich altijd meteen om van zakenpak in vrijetijdskleding. Observatie door K. van 5 jaar: "Pappa, die sliert om je nek, dat is zeker heel stoer op je werk???" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Ik heb net een tik(je) van Tactive op mijn vingers gekregen. Ik heb geschreven ***. Excusez Tactive en overige forummers die zich hieraan hebben gestoord, dit was niet mijn bedoeling mea culpa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Goedemiddag mede forummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Hermie ,Ik heb me er niet aangestoordIk kan me heel goed voorstellen dat je in een heftige bui wel eens wat zegt dat je niet die in je hart meent Groetjes van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Wat een vreselijke dag, me zelf aangedaan ook nog.Woensdag ga ik naar de huisarts!Een enorme stap voor mij.Ik heb hulp nodig, ik trek het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Ja An, waarom morgen niet naar je huisarts hoe eerder hoe beter denk ik dan .Gewoon doen An je kunt het knufffffffff van meeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Meiske, fijn te vernemen!!Het was ook niet aan jou gericht.Goed dat je de zieleroerselen van een ander zo goed doorziet.Het was niet gemeend!?Ik heb niet gereageerd. En zit niet op observaties uwerzijds te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Ja ik wilde vanmiddag al maar dat kon al helemaal niet en mijn eigen huisarts is er een aantal weken helemaal niet. Dus eerst dacht ik dan wacht ik maar een paar weken.Net toch maar een afspraak gemaakt, eerder kan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leet Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 hallo allen,nou ik kom ook maar weer eens even aanwippen maaaaarrrrrr ben ook zo weer weg!Goed van je An dat je die afspraak hebt gemaakt! Succes!!!groet,Leet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Hoi An,Goed gedaan, wat knap dat je een afspraak hebt gemaakt.Je gaat doorzetten, we gaan het samen doen, okee.Gelukkig is dit forum met de forummers erop die weten/ kunnen inleven in je situatie. Ook al is/ was de situatie van hen anders. Persoonlijk ben ik blij dat op deze manier over de verslaving gesproken kan worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Ja An, ik ken dat gevoel. Paniek!!Niet kunnen liggen, niet kunnen zitten.Malen en malen.Zweten- gloeien.An ,het gaat over, zeker weten.En dan actie ondernemen. Huisarts is een goeie stap!!Houd je bijeen.Het lijkt of je het begeeft en doordraait.Geloof me, als ik zeg dat er niets gebeurd.Ontrekking- wanhoop- schuldgevoel.Het gaat over, en dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Soothe: nu geloof ik haast dat dit nooit meer overgaat.Ik weet dat ik me morgen goed zal voelen.En nee, dan niet de afspraak afzeggen.Het is voor het eerst dat ik hierover weer een afspraak maak.Ik heb therapie of zo nodig.Merk dat ik toch veel niet verwerkt heb.Het gaat schijnbaar niet vanzelf over.Ik weiger om ook aan mijn andere verslaving toe te geven, om me daarnazogenaamd goed te voelen.Aan dat roken ga ik ook al kapot.Ik kan die dingen niet normaal doen.Ja gelukkig Leet hebben we dit forum.Hier begrijpt iedereen je.Je kan dit toch tegen niemand zeggen.En HOE had ik vandaag deze dag doorgekomen..... vroeger dan,drinkende, afkickende...... met het gevaar dat je toch weer doorschiet, zodatje weer in die rot drankcirkel terecht komt.Vandaag drink ik echt niet.Ben behoorlijk boos op mijn man geworden en heb het idee dat het indruk maakt.Ook heb ik gezegd dat ik een afspraak heb met de dokter.Ik ga die arts ook maar eens vragen om met mijn man te praten.Ik ben het nu zo ontzettend zat.Je kan dit niet alleen.Zeker niet met een sabotteur om je heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Hoi allemaal,Alles rook- en drankvrij hier.Maar ik geef eerlijk toe dat mijn motivatie tanende is. Lang leve de Refusal! Na de repetities gaat iedereen naar buiten en daar wordt steevast gerookt en op een aantrekkelijke manier gekoeld bier en wijn aangeboden. Ik vind het best moeilijk dan. Gelukkig dat ik uit eigen ervaring weet dat trek altijd overgaat.Vanavond afscheidsetentje/-feestje van onze dirigente. Ik ga me daarvoor even inzingen.Mensen, hou het droog. Ik zal aan jullie denken. Hm, ik denk veel aan jullie de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 An,:knuffel; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Hey An,Geweldig die daadkracht die je tentoonspreid, ben trots op je. Maar ik denk dat het belangrijk is dat jij eens trots op jezelf wil/ kan zijn.Volhouden........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Ik ga een hapje eten koken. Hoewel ik het eigenlijk warm heb.Drie hoog onder het platte dak. Een orchideeënkwekerij. Zoiets.Het doet me goed ,dat ik weer een postieve bijdrage heb kunnen leveren.Een groet aan alle "loser's" en succesvolle kanjers!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Corinne (((((((((()))))))))))))))Mika: ik ben verre van trots op mezelf, lief van je wel dat je het zegt.FF eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden