Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Moeilijke situatie Kirky, Ben blij dat je erover kan praten met je vrouw.k zg niet dat lezen over een probleem je direct tot een expert maakt, maar je probeert in elk geval je best te doen om je maatje te steunen, da's toch okee en zeker ook lief.Maar dat was zij ook t.o.v. jou, toch?Is er al sprake van werk op korte termijn dan?
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Yep, herkenbaar.In mijn werkkringetje doen ze ook wel eens of we alles weten.Zeg zelf altijd dat ik erop terug kom en dat ik in elk geval binnen een dag het antwoord heb. Tot nu toe is dat ook zo.Blijft het een feit dat bepaalde hulpverlenende instanties het niet leuk vinden dat je ze "om de oren mept" met info , die ze eigenlijk wel weten of niet, maar het zou voor die persoon een afgang kunnen betekenen het toe te geven.Maaaar, gun je je creditcard achtige rijbewijs ontzettend
sailor Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 een niet drinkende alcoholist! die houden we er in! en dat stabiel zetten we tussen een heleboel ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!!!!!
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Heyhey Saylor,Je blijft altijd een drang houden, maar je hoeft niet te drinken dus niet zo cynisch.(dacht ik zo)
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Tsaj, KirkyIk denk persoonlijk dat een arts die niet de moeite heeft iemand te leren kennen niets in kan brengen.Denk wel dat ze expertise meebrengen en wellicht een "frisse" blik.Hoe dan ook ben ik (nu praat ik voor mijzelf) iemand die eerst een intro gesprek wenst te hebben als er een nieuwe arts is. Kan ik mij verhaal vertellen want ze lezen soms zelfs niet eens het dossier door.Let je ook op jezelf?
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Ik dacht al, waarom PB'en mensen, wassss dat????
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Hey maar ga slapen, morgen weer an die arbeid
Lara Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Ik kom ook nog even berichten, onder mijn nwe naam.Clara was al bezet, dus is het Lara geworden.Gefeliciteerd voor iedereen die wat te vieren had vandaag,Trusten voor iedereen die gaat slapen.Ik had de bloeduitslagen vandaag.Lever en nieren waren prima, alleen een ijzer en vitamine tekort.Dus ik ben ook weer een tevreden mens vandaag.
Lara Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Kirky,Heb even meegelezen.Vind je geweldig sterk, en petje af voor jou!!
CPAS Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Een goede avond allemaal,De try out voor publiek ging uitstekend. Morgen de première.Ik ben wel hartstikke moe van (tuurlijk ook) de spanning, de warmte, het zeer actief bewegen. En dat onze regisseur ook peu nerveus was, bleek wel uit haar ietwat lange tenen. Lachen!Na afloop hapje drankje. Ik ben filmpje wezen kijken en daarna ging ik naar huis. Liep mijn buurvrouw aan me voorbij met een glas. Even flitste een mjam door me heen, maar dan een flits van hoe ik mij bij het drinken voelde. Nee, ik hoef toch maar niet. Kan ook niet, hoor, wees gerust, refusal op volle onderhoudsdosering. Ik ben blij dat dat medicijn bestaat.Nu ga ik nog even mijn hoofd laten leeglopen voor ik mijn bed in duik. Morgenochtend werken en morgenmiddag komt een vriendin en ook iemand om een foto maken van mij in mijn computerhoekje. Bij dat laatste vraag ik me af of ik nog even wat orde zal scheppen of dat ik het lekker rommelig laat. Ik denk dat laatste. Het gaat om hoe en waar ik mij het meeste thuis voel.Ik hoop dat jullie avond ook goed verlopen is. Ik ga niet teruglezen.Slaap lekker voor straks!
Lara Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Cpas,Spannend morgen, super dat je het drankje gedeelte hebt kunnen weerstaan.Trusten voor straks.Kirky,Oke dat wist ik niet, ik moest veel vlees eten( mmmm jammie) voor het ijzer en ik heb een hoge dosering vitamines voorgeschreven gekregen om de tekorten in te lopen.Kennis van mij kwam vandaag weer met een kist biologische groente en fruit, dus daar heb ik me vanavond tegoed aan gedaan.
Lara Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Kirky, ja normaal gebruik ik die ook mja.....Nu op doktersvoorschrift en dat gaat smorgens meteen met mn andere medicijnen, dan vergeet ik het ook niet.Gelukkig maar dat het alleen dat maar was....ik mag niet klagen.Mijn leverwaarden zaten zelfs onder het gemiddelde dus die werkt super.En dat na al die alcohol... mag me gelukkig prijzen.
Trees Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Hé hoi, Lara, welkom!nieuw in het park?Maarre...wat zei de dokter nu over je alcohol-stoppen/afbouwen?
Lara Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Haha Trees,Apart hoor ineens mn andere naam dr bij te zien staan, ach zal wel wennen.Dokter is nu met vakantie, hij wou dat ik 27 juli weer kom en dan krijg ik medicijnen om in 1x te stoppen, en dan moet ik 5 dagen achter elkaar op controle komen.Ik heb mijn hulpverleenster van ADB gemailt over zijn beslissing. Ik wil eigenlijk direct stoppen/minderen.Mijn huisarts is in opleiding en krijg een beetje het idee dat ik zo studieobject wordt.
Lara Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Och Dar,Arme poes.Oeps wat ik typte zei ik hier luidop meteen 3 koppen omhoog.En die monsters van me doen een kat niks,.... maffe beesten maar wel direct reageren.Zijn de wonden niet diep?
Lara Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Mn reserve pc doet vreemd hoor dus als ik off en online schiet weten jullie het.
Trees Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Nou, Lara, dat is nogal wat! Nu nog 3,5 week wachten met stoppen!Ben je er blij mee, of juist niet?Ik lees je antwoord morgen wel, ga er wat vroeger in dan gister!Fijne nacht allemaal!
Lara Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Nee ben ik niet blij mee, daarom mn hulpverleenster dit ook gemailt morgen zal ik antwoord van haar krijgen.Slaap lekker Trees.
Lara Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Geplaatst 1 juli 2009 Even ontsmetten kan geen kwaad, ik weet niet of je iets in huis hebt daarvoor?Dettol kan goed en zonder pijn of soda, heb je dat niet dan met gekookt afgekoeld water schoondeppen.Beter een ontsteking voor wezen.Zijn schatten hoor mn honden en of ik nu een kat of een kauwtje of een konijn in huis haal, ze accepteren dat, maar het woord poes!Ik had in mijn vorige woonplaats een dierenopvang dus heb standaard voor dieren een ehbo kist thuis, mja je bent te ver weg om even langs te komen nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden