HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 ga jij goed Marion? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 sorry, Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ik bedoelde of t goed gaat met t niet drinken hoormet die pet op kan ik er wel Semper Fi onder zettenmaar dat doe ik niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ja, ik ga weer goed en velen met mij zie ik hier.Alhoewel ik wel moeilijke dagen heb gehad, maar dat had meer met frustraties en emoties te maken.Ik leer zo wel mijn eigen valkuilen kennen.Waar ik wel bang voor ben is de uitslag van het gerecht.De vennoot heeft het hele bedrijf van mijn man ingepikthij moest volgens de rechter mijn man weer gedogen als vennoot.Zoniet dan een boete van € 15.000,--Dit boete is hem al opgelegd, maar hij wilde niet betalen.Nu krijgen we over 2 weken ongeveer uitslag.Als we winnen ga ik uit mijn dak,als we verliezen spring ik van het dak ( bij wijze)Ik weet zeker dat dat een moeilijke dag wordtmaar als ik gewoon mijn refusal blijf slikkenkan ik gewoon niet drinkenZo simpel is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Dar ik was aan het kijken of ik jouw slingers kon kopieëren,maar dan krijg ik een lijntje, vandaar mijn vorige bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 je weet t gerust wel en buiten datal zuip je je dan een stuk ik je spreekwoordelijke kraagdat helpt dan ook geen bibz hedus doe dat gewoon maar niet, daar ben je zeker de dag erna erg blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Je hebt gelijk Henk.Ik weet gelukkig de dag van de uitspraak niet,dus kan er ook niet onbewust rekening meehouden met de refusal.Zo ik ga ff met mijn hond naar het water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 ik doe altijd *slinger* nah altijd, als ik t doe, das niet zo vaak hebest veel haalt hier de enter niet hoor, best zonde eigenlijk maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 hallo, onbewust refusal niet slikkenlachtdat geloof je zelf ook diep in je hartje niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Wing, zelfs t luie volk bij ons zweet nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ik kan het niet meer bijhouden hoor! Kirky is Henk niet meer, en Henk is militair, en Caroline is Clara, maar nou weer Lara....Weet iemand trouwens hoe het met Anjo is??Houtje, sterkte morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Trees, haal adem, ik ben te herkennen aan de naam HenkT en aan mijn teksten natuurlijk en aan dat irritante geval overal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 En Tasseke, gefeliciteerd! Gedraag je ernaar, hè? Carolien, fijn dat je er af bent!Vie, niet te veel hyperen nu hoor! Da's ook weer gevaarlijk...(sprak ze zelf, terwijl ze vannacht om vier uur met 't hondje buiten liep!)En mensen die ik (weer eens) vergeet: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 wij hebben twee laptops in de kamer en een vaste computer in een slaapkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 als t nog warmer wordt maak je deruurtje werken water bammetjeshagjeopruimen en nokken van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Wing heeft een mobiele laptop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hey Dar, dank voor je belangstelling.Ik had gebakken tilapia.Gekookte broccoli met tuinkruiden saus, bietensalade en gebakken aardappeltjes.Zó zonde om weg te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 He Gunn,Wat is er aan mislukt dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 D'r is niets aan mislukt Rapilos,'t smaakt me g'woon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Aaargh,'t zo g'makkelijk om weer naar een biertje te grijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Er was ooit een tijd ik beide genoegens kon combineren.Heerlijk eten, lekker drinken.Nu moet ik kiezen tussen een bord fatsoenlijk voer of een sixpack Grolsch.En in de g'moedstoestand waarin ik nu verkeer is die beslissing snel gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Gunn je gemoedstoestand is de baas?tsk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 t is soms ronduit vermakelijk hoe mensen hun eigen verantwoording wegwapperen alsof dat er niet ismagoe, dat is maar mijn mening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Wat wil je dat we zeggen Gunn??Niet doen, niet doen??Jij beslist, probeer wijs te zijn en ga door dit rot moment heen.Stoppen met drinken is niet gemakkelijk, maar wat zou het heerlijk zijn als je morgen trots op jezelf zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden