Spring naar bijdragen

Woensdag 1 juli 2009

Mai

Aanbevolen berichten

Kan me de hypers van iedereen die naar het ziekenhuis/rechtbank moet best voorstellen. En dan ga ik nog wel iets doen wat ik heel erg leuk vind. Nou ja, ik zal het maar zeggen: ik krijg vandaag mijn nieuwe oortjes en van wat ik er van heb gehoord (hihi, dat klinkt wel lollig) zou ik daarmee veeeeeel beter gaan horen. Dat zou werkelijk een beHOORlijke verandering in heel mijn leven betekenen. Nog twintig minuten en dan ga ik ze halen, jaaaahhhh! Krijg ook al geen hap door mijn keel.

Ben heel benieuwd naar al jullie bevindingen vandaag. En hoop het straks allemaal te lezen, Tas, Sailor, San, Caro en wie ik misschien nog vergeet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen, een goede nacht doet wonderen en ik voel me alweer wat rustiger
het is hier niet plakkerig maar grijs en nevelig dus een prettig begin van de dag ;)
Vanochtend werken en daarna even langs de fietsenmaker fietsen om te kijken hoe het met mijn spartamet staat, spannend!!!!!!
gisteravond nog snel mijn huis opgeruimd om orde op zaken te stellen en dan vandaag voor mezelf een goed overzicht maken van de komende weken zodat het behapbaar wordt.
Het is niet zo dat ik het allemaal niet echt aankan, meer dat ik het overzicht kwijt aan het raken ben en het een grote onoverzichtelijke niet haalbare brij wordt.

werk aan de winkel dus!!!

en nu letterlijk want ik ben al te laat, ik ben weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke fijn om te lezen dat je "het gevoel" weer hebt. Het is inderdaad niet zo moeilijk.... alleen snap ik best dat je (en dat bedoel ik in het algemeen) wel eens zin krijgt om het bijltje er bij neer te gooien.
Dit begin ik steeds beter te begrijpen. En dat klinkt misschien gek, maar hoe langer ik niet meer drink, hoe meer ik begrip krijg voor "terugvallers". Ik geloof eigenlijk niet in struikelen of terugvallen. Het is meer een leerproces. Als je je best doet om te leven zoals je wil, kan het nooit verkeerd zijn. Enfin ik druk me misschien wat onhandig uit.

Maar wat me nou intrigeert Marieke: je rug laten bruinen op de fiets? Wat trek je dan aan?

Ik lees het straks nog als je antwoord geeft, ben er even van tussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal

Ik wens degene die suc666666666 en veel sterkte nodig hebben vandaag toch nog een beetje ontspanning toe kom op dames en heren jullie kunnen het .

Vie Jij ook met je nieuwe oortjes gaaf hoor dat je ze vandaag krijgt

Met mij gaat het redelijk goed verlang toch steeds minder naar de drank is een goed teken toch .

Maar ik doe ook heel veel aan sport voor afleiding dus komt goed hiero (hoop ik)

ik wens jullie allemaal toch een fijne dag toe

Groetjes van meeeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo. Nou. Ik ben weer terug, avec nieuwe oren. En ik ben compleet verbijsterd. Alsof je altijd in een eendje hebt gereden en nu ineens een porsche onder je kont hebt, zoiets. Maar alles klinkt ook compleet anders.
Het mafste is dat ik muziek de laatste jaren eigenlijk alleen aan de beat herkende. Nu kan ik zelfs de teksten verstaan. (Dat was het eerste dat ik deed toen ik thuiskwam: muziek opzetten.) Verbijsterend!
Ik wil meteen van alles uitproberen: hoe hoor ik als er meer mensen om me heen praten, hoe klinkt dit, hoe klinkt dat?
Het vervelende is dat ik de eerste uren even alleen ben en juist zin heb om het van de daken te schreeuwen. Dit is, gek genoeg, even een trekmoment, maar misschien snappen jullie dat wel. En daarom schreeuw ik het hier maar even van de daken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:angry::):o:huh::angry::wacko::o:):angry: kijk dit werkt!
maar dat knippen/plakken en hupsasa weer eens niet natuurlijk:$ !
printer in storing,eindelijk het instructieboekje teruggevonden,cartridges leeg!!!! kassa!! moet je ook maar niet pagina 1 van 14 ed uit gaan printen!!!
we leren het nog wel eens kwestie van geduld en dat heb ik nou juist niet helaas.

p.s. nou weet ik nog niet hoe dat zit met die verjaardagen! zit er eergens een kalender verstopt of zo?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo
Me gisteravond helemaal te pletter gebuikdanst. Kan dat met dit warme weer ? Ja dat kan. Je moet eerst wel even ergens doorheen en je niets aan trekken van al dat zweet haha.
Dus ik zit vandaag weer lekker in me velletje, fysiek en geestelijk een hoop rotzooi uitgezweet.
Ik begin ook wat af te vallen de laatste tijd, mn pens wordt wat strakker, geen six pack maar mooie ronde vormen. En ik krijg weer een taille. Tsja die hipdrops hebben wel effect.
Gistermiddag flink wat gedaan aan mn atelier. Wil ik vandaag mee verder gaan.
Eigenlijk moet de computer ook naar boven, maar daar ben ik nog niet over uit. Wil toch graag filmpjes laten zien aan visite.
En mn muziek zit er op....maar ja ik kan ook gewoon een cedeetje opzetten..

Even een polletje, wie heeft zn computer in de huiskamer staan ? (bij mij staat ie naast de eettafel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor de lieve dingen die jullie schrijven. Ik ben gewoon van de leg, en ga de hele dag muziek draaien, hihi. Het is zo wonderlijk, echt waar.

Woman ik heb de pc op mijn zolderkamertje staan. Met wat voor vraag stel jij je poll?

Lekker zweten is trouwens niet verkeerd hoor. Ik hoor nu zoveel in de muziek die ik draai, dat ik tussendoor steeds aan het dansen sla, en het stroomt me ook van mijn rug af. Gezond, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor ik was al als kind licht slechthorend, maar dat is de laatste jaren veel erger geworden. Ik droeg al wel hoortoestellen, maar de technologie is in de tussentijd zo verbeterd, dat ze bijna een normaal gehoor kunnen nabootsen.
Bovendien heb je dan niet meer van die enge steunkouskleurige dingen, maar heel kleine toestelletjes in een leuk kleurtje. (Ja dat is ijdelheid, maar wel een prettige bijkomstigheid.)

Ben al weer wat rustiger, en kan genieten van de muziek die ik al jaren niet meer zo heb gehoord. Dus dank jullie wel dat jullie het geschreeuw even hebben aangehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoidieboi,

ik ben net terug en behoorlijk onder de indruk.................

nee, alles is ECHT meegevallen
ik heb maar 80 uur gekregen waarvan ik er maar 40 hoef te werken, 3 jaar proeftijd, 3 maanden meldingsplicht bij de reclassering includief bloedproeven en per direct snorfiets eeeeennnnnnn rijbewijs terug!

rijbewijs niet helemaal natuurlijk want het CBR heeft nog wat te vertellen maar ik ben confuus.........
ik ben met zo een sisser hier vanaf gekomen..............

ok, heel slecht, direct dacht ik.............. één wijntje.........

nee, niet gedaan! maar toch, dit is een punt dat ik direct bij mijzelf te rade moet gaan!!

wat een alcoholistengrap, je komt met iets zeldzaams weg, en ik denk.......
oh.oh, ik ben zo blij............
en direct weet ik dat ik nog een hele lange weg heb te gaan...........
nu maar een ijsthee en een boekje

ben gewoon verdrietig, nee niet om te uitslag maar wel om mijzelf.....
maar even puffen en hijgen, nadenken en afwachten
besef nog niet helemaal dat dit daadwerkelijk het keerpunt is

raar he, alles valt mee en ik zit in de knoop! maar niettemin ik ben erg blij en nu is het zaak om te kiezen......

knuffie van mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken je gevoelens Tasseke,

Omdat je er zo goed van af komt denk je dat 't allemaal wel mee viel, maar zo is 't niet.
'k weet nog goed dat ik in angst en beven de resultaten van m'n bloedonderzoek afwachten.
Toen alles okay bleek te zijn, was ik uiteraard dankbaar...
Maar ik werd meteen weer onverschillig en begon weer met drinken.

I gotta learn it the hard way, i guess.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even inloggen voor Vie en Tasseke,

@ Vie, gefeliciteerd met je :"nieuwe" oren, geniet ervan. Ik kan me voorstellen dat je van alles wil doen om van alles te horen. Ik zou denk ik ook van gekkigheid niet weten waar ik het zoeken moet.

@ Tasseke, ik ben erg blij voor je dat het zo is afgelopen. Vergeet het niet al te gauw he!
;)

Ik kan me voorstellen dat je eerste gedachte was, ff vieren met een wijntje. Daar betrap ik me ook nog steeds op. Bij mij doet het zich voor in 2 varianten. Ik ben verdrietig of boos/geirriteerd, dus als troost een wijntje of idd iets is goed afgelopen dus vieren met een wijntje. Mijn grote valkuilen dus.

Goed dat je het niet gedaan hebt.

Geniet van het moment. Je bent erg dapper. :present:

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he luitjes thanx :present:

heb even net een half uurtje zitten huilen, denken en malen.........

maar goed, dit is de kans die ik niet mag laten leggen, dusssssssssss,
nog een glas ijsthee en hopperdehop hop naar het goede leven

orde van de dag.........

Hannah,
knap je al wat op of is het nog steeds tranen met tuiten???

Vie-tje,
heeft nieuwe oren!!!!
he psssst, heb je het al gehoord????
ik schreeuw vaak :D

heeft iemand al wat gehoord van spud????
wil weten of ze geslaagd is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie,
Gefeliciteerd met je 'nieuwe' oren. Rustig even wennen, hoor, anders word je straks nog horendol van alle auditieve indrukken die je moet verwerken.

Woman,
Leuk dat je weer eens van je laat horen én - dat vooral - dat het goed gaat.
Ik heb mijn computer in de woonkamer staan. Dat is makkelijk voor mij, want ik kijk geen TV en hou er toch wel van om interactie te kunnen hebben met man en kinderen. Kinderen maken derhalve ook nog wel eens 'misbruik' van mijn compu (er zit ook een printer en scanner aan). Hij staat eigenlijk altijd aan als ik er ben.

Ik wens alle mijlpalers van harte,
alle stoppers en minderaars succes en
alle jarige veel geluk en
iedereen het beste.

Ben er weer van tussen. Poeh, ik ben toch wel wat nerveus voor vanavond. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Vie,
Van harte met je nieuwe "oren ".
Kan me voorstellen dat je helemaal in de zevende hemel bent.
Heerlijk voor je je, en maar goed dat je in deze tijd leeft met al die nieuwe technologie.
Geniet er maar met volle tugen van, het is je gegunt.

Tasseke,
Ook voor jou goede berichten.
Dat je er confuus van bent kan ik begrijpen.
Ook dat je er wel een borrel op zou willen pakken.
Menselijke reactie.
Maar dat doe je niet he.
Vandaag begint je nieuwe leven...
Geniet van het moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...