rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 He Drup,Heb met je te doen.Zou wel het een ander ander voor je willen verlichten, maar weet niet hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hoi Kirky,Ligt er aan wanneer je jarig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Houtje: ja het is geschreven door een autistische vrouw.Maar het kan door iedereen gelezen worden.Want ik betwijfel zeer sterk haar vorm van autisme.Als ik zie hoe ze schrijft en hoe zelfredzaam ze is, maar het onderwerp spreekt me wel aan.n.a.v. wat jij erover schreef.Heb even pauze met het boek 'de verslaving voorbij'.De eerste conclusie die ik kan trekken = dat TACTUS een hele goede behandeling heeft Ende juiste insteek. Alleen jammer dat de behandeling niet verder gaat.De tweede conclusie die ik kan trekken = dat in die tijd dat ik vijf jaar niet dronk, vreselijk dwangmatig met die zooi bezig ben geweest en nooit echt tot de kern ben gekomen.De tijd dat ik hier ben, ben ik het meest gevorderd. In ieder geval niet meer dagelijks drinken en langzaam is die dwangmatigheid ook minder geworden.Maar het is er nog steeds en nu ga ik voor het eerst begrijpen hoe dat nu eigenlijk zit.Een complete openbaring voor mij.Zo ga weer verder met lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 En ik ga lekker boven met de ventilator Midsomer Murders kijken. Eerst nog een ijsje (water hoor). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Houtje nou van mij mag je een dikke magnum hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hey dat klinkt super: een 2e droge verjaardag. Toppie.Ik moet mijn eerste nog halen.Maaruh, de bijdrage van 5000 ga je ruim halen voor die tijd volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Of een lekkere cornetto met chocolade en nootjes, jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 An,Klinkt heel interresant dat boek.Ik ga kijken of ik het kan lenen bij de bieb.Ben tenslotte niet voor niets pas lid geworden.De verslaving voorbij heet het toch?Heb er al eerder over gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Weet niet Kirky,Is hier op zolder anders nog knap warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Jij kijkt zeker liever plaatjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Het is wel iets koeler, drijf nog steeds weg op de slaapkamer pufpuf.Dus... voor de poll: heb een laptop die zich bevindt waar ik ben.Heb gehoord dat het zo warm blijft in elk geval tot vrijdag.Slik, en op mijn werk is de airco en klimaatbeheersing kaduuk. Of steenkoud of je drijft weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hy KirkyEn je hebt educatieve stripverhalen zoals suske en wiske:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ja,ja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 zonde zeg, zoveel lezen en niets voor je lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Kirky en je leest het forum.Henk, je hebt helemaal gelijk, je kunt niet onbewust je refusal vergeten.Gunn, ik begrijp je wel. Als je hier net binnenkomt, dan lijkt het net of iedereen al van de drank af isen dat de terugvaller niet gewaardeerd wordt.Geloof me, het is hier nog steeds bij velen vallen en opstaanen wij zijn ook maar van één glas verwijderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Beste mensen,Ik ga slapen, morgen weer een lange werkdag.Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Kirky,Ik ben nieuw dus wellicht een stomme of rare vraag, maar wat heeft je vrouw dan?Enne de instelling om je goed in te lezen en daardoor (de juiste) vragen te kunnen stellen is heel verstandig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Moet het altijd iets met het forum te maken hebben?Volgens mij heeft dit juist wel met het forum te maken, omdat dit gevoelens en gedachten zijn die bij jou leven en je (kunnen) beinvloeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Oei da's vreselijk voor haar en jullie.Vindt het wel geweldig van haar dat ze zich niet laat platmediceren (is dat een woord?).Ze is duidelijk behoorlijk sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 héé houtje,computerles voor senioren?????!!!!!!!geef je ook schriftelijke cursussen voor neanderthalers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Kirky,Dat klinkt nogal.... najaa het klinkt.Blijft een feit dat ze toch behoorlijk in de schoenen staat en jullie samen blijkbaar een goed duo zijn.Je leest je tenminste in en zij heeft daar steun aan en andersom.Maar hoe dan ook, dream team.allebei dikke knuf Heb ook ooit pilletjes moeten nemen waardoor (zo zij mijn dokter) ik niet meer depri zou zijn.Voelde niets meer, geen verdriet, geen vreugde (dat was het ergst) etc.Opeens kwam het besef: Dit wilde ik echt niet meer en ik heb niets meer genomen.Eigenlijk maf dat ik dan toch mezelf uiteindelijk ben gaan verdoven met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 quote: Originally posted by: houtjeMaar dat was de poll niet. Poll: hoeveel hebben jullie bespaard inmiddels? Ik vind het zo héérlijk om dat uit te rekenen. nou pakweg een jaar x 1fles vodka a € 19- =€ 6935! huh? + wat biertjes voor de (na) dorst! jemig had een leuk autootje kunnen kopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 "stabiele"niet drinkers? wat een b.s. ! we lopen continu op het scherp van de snede! één biertje zou misschien nog net gaan maar bij de tweede is het hek weer van de dam,denk je in je overmoedigheid dat het wel weer gaat en in no time zijn we weer terug bij af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 zo ben weer thuismijn PC staat in de ene kamer die ik heb en da`s mooi want zo heb ik altijd compleet overzichtTasseke wat fijn maak er dankbaar gebruik vanVie ik zal niet te hard typen, fijn voor je hoorSpud gefeliciteerd, word het een Harley?nu ga ik maar weer naar bedje toefijne avond allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden