Spring naar bijdragen

Woensdag 1 juli 2009


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 203
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart::rose::rose::rose::heart: Have a nice one!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOI Caro,

je het gaat wat beter hoor.
Wat een nachtbrakers hier vannacht.
Het was ook wel erg warm om te slapen.

Jij, sux6 in het ZH vandaag.

Spudje, zet 'm op , gewoon slagen.
;)

nu even wakker worden van de paar uurjes slaap
en dan naar het werk.
Lekker in de airco.

Fijne dag allemaal,

en Hannah,
beterschap.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik nog even
Ja, sorry hoor
Ik dacht al..
Sky high night
En poef!
Dip down deep

Ik vind dat ik hier weer teveel ben
Ik vind dat een slecht teken
Ik schrijf onzin
Ik leef onzin
Het is allemaal niks

Er gebeurd helemaal niets meer
Het wordt akelig stil in mij
De borst verkrampt

Nu is het de kunst om eerlijk te zijn
Ik zag het leven als een grote grap
Dat is me altijd verweten
Nog steeds

Ik zie het niet
en als ik het al zie
is het POEF! weer weg
Gone!

Ik weet, er valt niets meer te slikken
of te gieten of te scheiden of te zeiken

Maar ik weet niet hoe nu door, na niets bereikt

Is het weer hetzelfde valse oude lied
dat ik probeer te zingen
Ik klink als een kraai

Lijk het weer buiten mezelf te zoeken
Snap er geen f*ck meer van
Behalve dan dat daar een sterretje moet staan
Lekker belangrijk!

Plotseling weer die drang het oorlogspad op te gaan
De kop onder de dekens te steken
Niets te horen, niets te zien

Ik hoor die stemmen wel:
Het is een keus, het is een keus..

Boosheid vlamt daarin op
Machteloze woede
Wat is het nu dat ik wil

IK WEET HET NIET!!!

Basta! Ik meld me ziek vandaag
Ga in beraad met de hoge raad

Dit komt niet goed zo
Maar goed, zuipen doet ze niet

BRAVO!

** Dit vervuilende bericht laat ik na overwegen
en heroverwegen, staan. Voor de statistieken.
I'll be back.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm. Nee, dat kan natuurlijk niet.
Ik sleur me er wel deur. Er is namelijk
helemaal geen keus.

Dan maar chagrijnig...
Gaat vast wel over.
Al denk ik nu van bijna niet.

Wat zou ik hier een hele dag moeten
Slapen zeker. Is het ritme helemaal weg!

Doe maar weer van doe
Dan maar met een zucht

Tnx Caro!
Also tnx Vie!

Ik deel onderweg wel wat klappen uit
Om me wakker te houden. Hee!
Ik had toch dat lidmaatschap opgezegd...
Omdat ik zo mijn ernstige twijfels omtrent de doelstelling
en visie van de slachtofferclub had...

Tnx me! ;)

Dit was het. Ik ben weg.

Doe maar van doe allemaal! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Dar, Henk, Jane en Marjo,

Fijn je hier weer wat vaker te zien Marjo. Dat stemt me goed.

Voor Tasseke :present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present::heart::present: Heel veel sterkte vandaag. Ik zal voor je duimen. Ik denk aan je...

Ik ga vandaag genieten van een vrije dag.

Dar heb je nog besloten voor een sportschool?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je volgende week vakantie Dar? Leuk! (Hoop ik.) Plannen?

Ja, het wordt weer een plakdag. Sinds ik niet meer rook heb bijna geen enkele maal astma-pufjes hoeven nemen, maar de laatste dagen is het knudde.
Van het weekend schijnt het te gaan gieten, hihi, zit iedereen natuurlijk weer van: hè wat een rotweer :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tas,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je erg zenuwachtig bent. Blijf bij jezelf en kijk waar je nu staat. Breng dat ook over.

Heeeeeel erg veeeeel suc6.

Je hebt ervan geleerd toch?

Ik heb heel veel respect voor je....

Lieve groet Pem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, ik krijg direct de uitspraak te horen, is zijn namelijk twee zaken
eentje voor het rijden op snorfiets in oktober 2007 en dan de laatste in januari.

het zal allemaal wel meevallen, er is een reclasseringsrapport gemaakt en het advies was in ieder geen geldboete!

maar ja ik zie het wel!!

anyway thanks :present:

nu eerst de koffie nog even zonder morsen naar binnen werken en rond 12 uur ben ik helemaal op de hoogte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spreek jullie straks weer,

ga nu als een dolle alle papieren zoeken en ik moet over een kwartier weg

laters allemaal
en denk erom,

met drank is het leven nog rottiger en het duurt héééél lang voor je dat hebt opgelost!
laat die eerste dus maar staan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

Heb je volgende week vakantie Dar? Leuk! (Hoop ik.) Plannen?




Ja, het wordt weer een plakdag. Sinds ik niet meer rook heb bijna geen enkele maal astma-pufjes hoeven nemen, maar de laatste dagen is het knudde.


Van het weekend schijnt het te gaan gieten, hihi, zit iedereen natuurlijk weer van: hè wat een rotweer
:D



èèècht nie!!! mijn gewassen smeken om water! en warm is pas boven de 37oC en een RV van 95% of zo!
das "leuk"als ik het ASCII symbool voor graden pak,vliegt mijn tekst weg en krijg ik de startpagina:o!!
nou vooruit,dar maar weer eens! hoe krijg je meerdere emoticons achter elkaar? zo'n slinger bijv? lukt weer eens van geen kanten:wacko:!
gèdver vanmiddag wéér naar het ziekenhuis,eens kijken wat we nu weer aan de verzameling kunnen toevoegen!
deed wel enthousiast gisteren met mijn "alles went" maar de kruik zit wel erg vol momenteel!
ach,misschien is het "gewoon" mijn touretje wat een beetje opspeelt extra pilletje erin en gaan met die banaan!
bij menzis gooien ze de hoorn op de haak zo langzamerhand als ik bel! ben een hele dure nieuwe klant helaas!
nou geen gemekker meer,iedereen een fijne dag! en ik ga eens kijken wat die "gambing" nou weer gesloopt hebben vannacht,en ik ga mij daar voor de verandering eens NIET over opwinden! "not my job!" zoals "mijn " chinese bemanning altijd zei! en gelijk hebben ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal
Marjo:heart:

Hannah:heart:

Spud succes:heart:

Tasseke succes en sterkte en hou het droog:heart:

Vie succes:heart:

iedreen die ik vergeten ben en die het moeilijk heeft succes:heart:

allemaal verder:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

ook al ben ik er nu niet zo vaak ik denk wel aan jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve marjo,
tuurlijk ben je hier nooit teveel/te vaak,daar zijn we toch voor?
en dat sky-high/deep down gevoel kennen de meesten ook heus wel! ik als geen ander in ieder geval!
maar niet onder de dekens hè! cheer up! life aint easy,maar er zijn toch zat dingen waar je wel gezegend mee bent tov anderen? trek je daar aan op !!
makkelijker geschreven dan gedaan,ik weet het,maar probeer het in ieder geval!
:angry: today is the first day of the rest of your life!!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dar bedankt!! was ik ff vergeten! moet ook als een haas achter mijn paspoort aan!!
en wat zie ik,nu ik achteruit rij om het beeld wat scherper te krijgen? een knots van een pil onder mijn buro! problemen opgelost??? zeker laten vallen of zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...