Mai Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hierbij verklaar ik de dag open!OPEN!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Have a nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 HOI Caro,je het gaat wat beter hoor.Wat een nachtbrakers hier vannacht.Het was ook wel erg warm om te slapen.Jij, sux6 in het ZH vandaag.Spudje, zet 'm op , gewoon slagen.nu even wakker worden van de paar uurjes slaapen dan naar het werk.Lekker in de airco.Fijne dag allemaal,en Hannah,beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Goedemorrege en goeiedag. Ik ben alweer vertrokken. Ga maar weer vroeg aan de slag want vandaag zou het nog warmer worden. - je voor jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Ben ik nog evenJa, sorry hoorIk dacht al..Sky high nightEn poef!Dip down deepIk vind dat ik hier weer teveel benIk vind dat een slecht tekenIk schrijf onzinIk leef onzinHet is allemaal niksEr gebeurd helemaal niets meerHet wordt akelig stil in mijDe borst verkramptNu is het de kunst om eerlijk te zijnIk zag het leven als een grote grapDat is me altijd verwetenNog steedsIk zie het nieten als ik het al zieis het POEF! weer wegGone!Ik weet, er valt niets meer te slikkenof te gieten of te scheiden of te zeikenMaar ik weet niet hoe nu door, na niets bereiktIs het weer hetzelfde valse oude lied dat ik probeer te zingenIk klink als een kraaiLijk het weer buiten mezelf te zoekenSnap er geen f*ck meer vanBehalve dan dat daar een sterretje moet staanLekker belangrijk!Plotseling weer die drang het oorlogspad op te gaanDe kop onder de dekens te stekenNiets te horen, niets te zienIk hoor die stemmen wel:Het is een keus, het is een keus..Boosheid vlamt daarin opMachteloze woedeWat is het nu dat ik wilIK WEET HET NIET!!!Basta! Ik meld me ziek vandaagGa in beraad met de hoge raadDit komt niet goed zoMaar goed, zuipen doet ze nietBRAVO!** Dit vervuilende bericht laat ik na overwegen en heroverwegen, staan. Voor de statistieken. I'll be back. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Goedemorgen!Caro, wat leuk dat je dat onthouden hebt! En een heel fijne dag toegewenst.Dit laatste geldt natuurlijk voor iedereen.Marjo, op oorlogspad met je hoofd onder de dekens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 goeiemorgen allemaalik zie je wel marjo, een hele dikke knuffelje boom wacht op jedie heeft wel energe en wijsheidgoeiesmorgens Vie, wat heb ik niet gelezen gister? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hmm. Nee, dat kan natuurlijk niet.Ik sleur me er wel deur. Er is namelijkhelemaal geen keus. Dan maar chagrijnig...Gaat vast wel over.Al denk ik nu van bijna niet.Wat zou ik hier een hele dag moetenSlapen zeker. Is het ritme helemaal weg!Doe maar weer van doeDan maar met een zuchtTnx Caro!Also tnx Vie!Ik deel onderweg wel wat klappen uitOm me wakker te houden. Hee!Ik had toch dat lidmaatschap opgezegd...Omdat ik zo mijn ernstige twijfels omtrent de doelstellingen visie van de slachtofferclub had...Tnx me! Dit was het. Ik ben weg.Doe maar van doe allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Mr. T! Da tree!!! Tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 ja die ja, welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Goedemorgen Dar, Henk, Jane en Marjo,Fijn je hier weer wat vaker te zien Marjo. Dat stemt me goed.Voor Tasseke Heel veel sterkte vandaag. Ik zal voor je duimen. Ik denk aan je...Ik ga vandaag genieten van een vrije dag.Dar heb je nog besloten voor een sportschool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Heb je volgende week vakantie Dar? Leuk! (Hoop ik.) Plannen?Ja, het wordt weer een plakdag. Sinds ik niet meer rook heb bijna geen enkele maal astma-pufjes hoeven nemen, maar de laatste dagen is het knudde. Van het weekend schijnt het te gaan gieten, hihi, zit iedereen natuurlijk weer van: hè wat een rotweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 ik ben werken, tot later doe goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 goedemorgen allemaal,zo fris gewassen, geheel gekleed en in spannende afwachting................eerst koffie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 heb ook moiete met de koffieben zo zenuwachtig als de pest:Dmaar niet getreurd!! live goes on Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Hoi Tas,Ik kan me heel goed voorstellen dat je erg zenuwachtig bent. Blijf bij jezelf en kijk waar je nu staat. Breng dat ook over.Heeeeeel erg veeeeel suc6.Je hebt ervan geleerd toch?Ik heb heel veel respect voor je....Lieve groet Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 nee, ik krijg direct de uitspraak te horen, is zijn namelijk twee zakeneentje voor het rijden op snorfiets in oktober 2007 en dan de laatste in januari.het zal allemaal wel meevallen, er is een reclasseringsrapport gemaakt en het advies was in ieder geen geldboete!maar ja ik zie het wel!!anyway thanks nu eerst de koffie nog even zonder morsen naar binnen werken en rond 12 uur ben ik helemaal op de hoogte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Zit net nog te lezen dat spuderdespud examen moet doen!!!SPUDERDESPUD!!!SUCCES VANDAAG:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 spreek jullie straks weer,ga nu als een dolle alle papieren zoeken en ik moet over een kwartier weglaters allemaalen denk erom,met drank is het leven nog rottiger en het duurt héééél lang voor je dat hebt opgelost!laat die eerste dus maar staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Goedemorgen allemaal,Tas en Caro sterkte. Dar nog een paar dagen en dan kan je een week lekker van de rust genieten.Ik moet straks naar het ziekenhuis voor mijn abces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 quote: Originally posted by: VieHeb je volgende week vakantie Dar? Leuk! (Hoop ik.) Plannen? Ja, het wordt weer een plakdag. Sinds ik niet meer rook heb bijna geen enkele maal astma-pufjes hoeven nemen, maar de laatste dagen is het knudde. Van het weekend schijnt het te gaan gieten, hihi, zit iedereen natuurlijk weer van: hè wat een rotweer èèècht nie!!! mijn gewassen smeken om water! en warm is pas boven de 37oC en een RV van 95% of zo!das "leuk"als ik het ASCII symbool voor graden pak,vliegt mijn tekst weg en krijg ik de startpagina:o!!nou vooruit,dar maar weer eens! hoe krijg je meerdere emoticons achter elkaar? zo'n slinger bijv? lukt weer eens van geen kanten:wacko:!gèdver vanmiddag wéér naar het ziekenhuis,eens kijken wat we nu weer aan de verzameling kunnen toevoegen!deed wel enthousiast gisteren met mijn "alles went" maar de kruik zit wel erg vol momenteel!ach,misschien is het "gewoon" mijn touretje wat een beetje opspeelt extra pilletje erin en gaan met die banaan!bij menzis gooien ze de hoorn op de haak zo langzamerhand als ik bel! ben een hele dure nieuwe klant helaas!nou geen gemekker meer,iedereen een fijne dag! en ik ga eens kijken wat die "gambing" nou weer gesloopt hebben vannacht,en ik ga mij daar voor de verandering eens NIET over opwinden! "not my job!" zoals "mijn " chinese bemanning altijd zei! en gelijk hebben ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Goede morgen allemaalMarjo:heart:Hannah:heart:Spud succes:heart:Tasseke succes en sterkte en hou het droog:heart:Vie succes:heart:iedreen die ik vergeten ben en die het moeilijk heeft succes:heart:allemaal verder:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:ook al ben ik er nu niet zo vaak ik denk wel aan jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 Sailor, je kunt alle emoticons per stuk achter elkaar aanklikken als ze verschillend zijn 2 X dezelfde pakt niet dan moet je de emoticon kopieeren en plakken probeer maar succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 lieve marjo,tuurlijk ben je hier nooit teveel/te vaak,daar zijn we toch voor?en dat sky-high/deep down gevoel kennen de meesten ook heus wel! ik als geen ander in ieder geval!maar niet onder de dekens hè! cheer up! life aint easy,maar er zijn toch zat dingen waar je wel gezegend mee bent tov anderen? trek je daar aan op !!makkelijker geschreven dan gedaan,ik weet het,maar probeer het in ieder geval! today is the first day of the rest of your life!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 1 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2009 dar bedankt!! was ik ff vergeten! moet ook als een haas achter mijn paspoort aan!!en wat zie ik,nu ik achteruit rij om het beeld wat scherper te krijgen? een knots van een pil onder mijn buro! problemen opgelost??? zeker laten vallen of zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden