Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 juli


HenkT

Aanbevolen berichten

Ik word er ook vaak knettergek van... het blijft een moeilijke situatie, maar ik snap ook dat hij er weinig aan kan doen. Het is nu eenmaal zijn werk... en zijn ritme... Maar zelfs als hij om 2 uur wel wakker is maar nog in bed lig duurt het zeker een uur voor hij aanspreekbaar is, terwijl ik dan alweer zoveel heb meegemaakt en het liefst allemaal tegelijk wil vertellen...

De weegschaal blijft inderdaad enorm naar de positieve kant doorslaan, al lijkt het me moeilijk om oplossingen te vinden wanneer ik straks hele andere plannen met mijn leven heb... hij heeft zo zijn eigen dingen die niet veranderbaar zijn, en waar mijn plannen misschien uberhaupt niet bij passen. Wat doe je dan? Je leven totaal op iemand aanpassen, en je eigen dromen vergeten?

Ik at trouwens: Mozarella met tomaten en basilicum, en gamba's , mjam!! Was echt enorm lekker bereid... Ik zal eens kijken idd wat hier nog in de kast ligt... Probeer wel een beetje op mijn vooeding te letten. Daar ben ik ook al zo doorslaanderig in. Of heel veel, of heel weinig. Ik weeg al op de ondergrens, en toch haal ik t steeds weer in me hoofd dat ik nog dunner wil. Superirritant, want ergens weet ik dat het gewoon goed is zo! Dat zoeken naar extremen zie ik in zoveél gebieden terug, benieuwd of dat ooit over gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sailor het zou prettig zijn als je niet verlekkerd "recepten" met whiskey neerzet, dat vind ik niet gepast. Ook al ben ik het verder niet met de mensen eens die oesters maar vies vinden.
Ik vind ze namelijk oprecht wel lekker, zonder dat me dat is aangepraat.

Noa ik snap dat, wat je vertelt over het saaie thuisvriendinnetje zijn.
Maar kun je niet meedoen met alles zonder dat je daar drank of andere middelen bij nodig hebt?
Veel zeer artistieke, levendige, interessante en onvergetelijke mensen zijn dat niet geworden omdat ze zich te pletter zopen, maar juist omdat ze nuchter zichzelf durfden te zijn!
Heb jij iemand die je bewondert? Dronk die zichzelf kapot?
Ik weet wel dat Nelson Mandela, Zuster Theresa, Einstein, mijn kat, Marvin Gaye en Martin Luther King, niet zoveel voor anderen hadden kunnen betekenen als ze gedronken hadden.

Zo, en nu toch maar naar bed, welterusten voor allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kate " jij betaald, dus jij bepaald!"lammetjes zijn nodig voor de melkproduktie,en de rammetjes zijn dan helaas het haasje!
kalfjes moeten godzijdank weer verplicht buiten huppelen,maar varkensvlees van de kiloslager is natuurlijk je reinste dierenmishandeling! alternatief is biologisch of vegetarisch,het laatste is ook beter voor het broeikaseffect,want uit al die dieren komt een hoeveelheid methaan vrij,daar wordt je bang van!
heb zelf op een biologische boerderij gewerkt en de varkens daar hadden een gouden leven,vrije uitloop,modderbaden,bergen stro etc. en handtam,maar als ze op gewicht waren gingen ze wel naar de slager! en ook dat ging op een nette manier,niet de trailer inslaan,maar met een vleugje feromonen (sexslokstoffen) en dan vlogen ze zo naar binnen!
lees het boek "alleen de knor wordt niet gebruikt" van yvonne keulemans maar eens,dat zet je wel aan het denken als je weer eens bij de vleesafdeling van de buurtsuper staat!
en denk dan ook even aan die krankzinnig doorgefokte "plofkippen" die met -tigduizend bij elkaar in twee! maanden slachtrijp worden gemaakt mbv eoa opfokvoer!!

sorry hoor vie,wist niet dat dat zo gevoelig lag,schoot me gewoon weer te binnen toen ik aan oesters dacht en wat je er allemaal mee kan doen! ff mieren..... ik had het over schots,dat is whisky,whiskey is iers!

selamat tidor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ben weer terug op honk. De voorstelling was geslaagd.

En de groeten van Spud krijgen jullie allemaal. Zij vond het fantastisch en heeft zich de hele dag en avond kostelijk vermaakt met het OMSK-gebeuren.

En dankzij Spud heb ik ook genoten van het samenzijn daarna, want door haar voelde ik mij veilig tussen alle bier en wijn.

Slaap lekker allemaal. Morgenmiddag mag ik weer op het podium staan/liggen/zitten/lopen/rennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt, ik gebruik Xzyzal dagelijks tegen mn allergieen, maar zo af en toe is dat niet genoeg en komen dr hevige niesbuien.
Zal dr ook een allergie tegen alcohol bestaan??? dan wil ik dat wel en anderen mijn andere allergieen maar .
Ben best beetje vrolijk nu... ondanks mn niesbuien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahah, nou ga ik over 3 en halve week overleggen met mn huisarts.
Ik had al tig x aangegeven dat ik nu wil stoppen maar moest wachten tot na zn vakantie.
Ik ben hardnekkig, ik wil....
Dus gister niks gedronken beetje vaag in mn hoofd verder niet, ja mn hele dag verslapen pffffffffffffffffff
Maar kan zeggen nuchter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Kirky,

Ja de wil is er zeker weten. Was er flauw van elke keer uitstellen. Ik had meerdere keren aangegeven dat ik direct wou stoppen, mar aangezien mn hartaandoening en mn longziekte kon dat niet zo voor een weekend dus werd weer een week later. En nu is dokter op vakantie en mag ik nog 3 en halve week wachten? Nope.... Wou het nu, had donderdag voor de dieren en mezelf alles in huis gehaald en geen alcohol.
Dacht krijg ik rare verschijnselen hoef ik niet persee weg.
En gaat goed. Geen rare dingen tot nu toe , ja koud en vaag in mn hoofd meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,

Ja dat weet ik van mezelf heel goed. Sociaal drinken zal ik nooit kunnen. Jammer want ik hou van een goed glas wijn. Maar ik weet heel goed na 1 komt nog 1 en dan nog 1 en zo weer 2 flessen.
Merk idd dat ik geestelijk de hele tijd met wijn bezig ben nu, of alcohol.
Dus klopt precies wat je zegt met hoe ik me nu voel.
Is er een indicatie voor de geestelijke afhankelijkheid?
En dan bedoel ik dus meer kort na het stoppen dat je er continu aan denkt en dat je down bent ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verschil tussen niet mogen, en niet hoeven is wel een punt. Mijn idee tot nu toe ik mag niet!!
Maar ik heb veel gelezen tot nu toe op het forum. En ik moet zeggen ik ben blij dat het forum bestaat.
Al zeg ik niet dagelijks iets, ik lees en leer wel.

Vraagje, ( hoef je uiteraard niet te beantwoorden als je niet wil) je zei stok achter de deur voor je rijbewijs, had ik over gelezen dat je daar mee bezig bent.
Is die je afgenomen? of nog niet gehaald?

Ik heb ( gelukkig) nog steeds het verstand gehad , als ik heb gedronken niet auto te rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rijst mij meteen de vraag , wat heeft huislijk geweld+ alcohol met je rijbewijs te maken. Maar dat is bureaucratie, ehhh vind ik.

Ja CBR heeft grote achterstand, dat was bekent. Maar dat anderen daardoor zo lang moeten wachten op een herbeoordeling, tis wat.

Ik hoop dat het je lukt Kirky.
Rijbewijs is zo veel waard. Zeker hier op het platteland waar geen winkel te bekennen is , moet er niet aan denken dat ik hem kwijt zou zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb hem nog gelukkig,in een klein beetje aangepaste auto kan ik nog wel rijden,moet je geen ongelukje veroorzaken want dan grijpen ze je op medicijngebruik,telt bijna zwaarder dan alcohol!!
verzekering begint dan ook gelijk moeilijk te doen (hoezo privacy?) maar op de eoa manier komen ze er achter! en dan ben je het haasje! dus ik rij voorlopig maar ff op de fiets,schijnt officieel ook niet te mogen trouwens,fietsen "onder invloed"!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb even een vraagje.
De tijd die bij de berichten staan kloppen die? ik zie nl allemaal tijden in de nacht staan of vroeg in de ochtend.
Als ik b.v. nu het moeilijk heb om niet te drinken is daar een rubriek dan voor zodat je zo met lot genoten kan praten dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...