Spring naar bijdragen

maandag 6 juli


Gees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat een schouwspel buiten. Prachtige donkere wolken afgezet tegen een lichte lucht. Gouden randen, een regenboog over alles heen. Ik geniet, en ben even dankbaar dat mij altijd weer een nieuwe kans wordt gegund om mezelf te verbeteren, hoe vaak ik ook op mn bek knal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om de een of andere reden ben ik met mijn uitvaart muziek bezig...
En wie kent nr. 1 van mijn lijstje?

"verrek met je kudde, val dood met de herder"

Frans Halsema, "ik ben nou nog springlevend.."

Nou, als mensen dan nog niet wakker zijn, na die pauken-opening...daar word zelfs een dooie (ik dus!) van wakker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En, om de verwarring compleet te maken: wie kan er de moonwalk?
Ach, wat gaaf!

En Herman Brood, laatst gezien in zijn documentaire, als jong mannetje, met schoudervullingen, colbertje met strakke, opgetrokken mouwtjes...zo ontroerend als je eenmaal weet hoe rauw hij uiteindelijk is geworden! Rauw, maar ook nog mooi, een beetje, in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even melden
vandaag heerlijk naar het strand geweest
met hondje en goede vriendin
lekker gezwommen in de zee
in de hoge golven gesprongen
pret alom
heerlijk
lekker gechilled bij een strandtent
kijk
dat zijn van die dingen die je terugkrijgt als je niet drinkt en geen kater hebt
lekker aan de koffie, nix geen trek en helemaal goed zo.
:)
nu ga ik weer verder chillen op de bank (thuis)
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi, het is hier soms net zo veranderlijk als het weer. :D Even met je ogen knipperen en er is een ander onderwerp. :)

Erg verradelijk hoor begrafenismuziek te delen, voordat je het weet zit je op je eigen try out, en da's bizar kan ik je wel vertellen. :) Ik hou het dus lekker voor me :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zouden jullie asjeblieft niet zo luchtig om willen gaan met deze dingen? Uitvaartmuziekjes bedoel ik.
Dit kan voor sommige mensen zeer gevoelig aankomen.
Ik vind het helemaal niet erg als we over onze eventuele dood praten, maar doe dat dan wel op een integere manier.

En ik weet niet of je mij bedoelde Wing :) maar ik ben zeker een David Lynch-addict, alleen vond ik twin peaks niet zo geweldig.

Doodgaan, dood willen gaan, ik snap dat wel, maar het is veel meer dan een uitvaart uitkiezen.
Denk aan de mensen die je achterlaat.
Je uitvaart regelen, ik heb dat zelf ook gedaan en ik heb daar een verzekering voor. Maar om nou tranen te storten op je eigen uitvaart die nog niet eens aan de orde is, vinden jullie dat ook niet een tikje ongezond?
Leef liever! Zo lang dat nog kan zeg!
Doodgaan kan je altijd nog.

Verder heb ik trouwens niet zoveel met Michael Jackson, maar ik vind het nummer: One day in your life, wel heel mooi. En ook "Ben". En "She's out of my life". Dat was ook wel heel mooi.

En nu tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog twaalf dagen (en vertrouw me dat ik het haal) schrijf ik even een samenvatting van wat mij met betrekking tot drank allemaal overkomen is en hoe ik me gevoeld heb.

dan ben ik dus (het is om gevlogen) 6 maanden verder na mijn opening hier van "hallo Dames en Heren"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé ik dacht dat jij de 6 maanden al gepasseerd was Albert! Tsja, blijkbaar kan ik niet tellen... ;)

Oeps! En ik denk er ook niet aan om iedereen welkom te heten, welkom iedereen! (Ik zeg maar iedereen, want dan sla ik niemand over)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...