Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 207
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Om de een of andere reden ben ik met mijn uitvaart muziek bezig...
En wie kent nr. 1 van mijn lijstje?

"verrek met je kudde, val dood met de herder"

Frans Halsema, "ik ben nou nog springlevend.."

Nou, als mensen dan nog niet wakker zijn, na die pauken-opening...daar word zelfs een dooie (ik dus!) van wakker!

Geplaatst

En, om de verwarring compleet te maken: wie kan er de moonwalk?
Ach, wat gaaf!

En Herman Brood, laatst gezien in zijn documentaire, als jong mannetje, met schoudervullingen, colbertje met strakke, opgetrokken mouwtjes...zo ontroerend als je eenmaal weet hoe rauw hij uiteindelijk is geworden! Rauw, maar ook nog mooi, een beetje, in ieder geval!

Geplaatst

Even melden
vandaag heerlijk naar het strand geweest
met hondje en goede vriendin
lekker gezwommen in de zee
in de hoge golven gesprongen
pret alom
heerlijk
lekker gechilled bij een strandtent
kijk
dat zijn van die dingen die je terugkrijgt als je niet drinkt en geen kater hebt
lekker aan de koffie, nix geen trek en helemaal goed zo.
:)
nu ga ik weer verder chillen op de bank (thuis)

Geplaatst

Ach ja natuurlijk, wààr zijn mijn goede manieren... :huh:
moet toch eens mijn sociale vaardigheden weer wat aanscherpen!

Welkom, Macha en United! Gewoon meekletsen hoor, doen we allemaal he!

Geplaatst

Zouden jullie asjeblieft niet zo luchtig om willen gaan met deze dingen? Uitvaartmuziekjes bedoel ik.
Dit kan voor sommige mensen zeer gevoelig aankomen.
Ik vind het helemaal niet erg als we over onze eventuele dood praten, maar doe dat dan wel op een integere manier.

En ik weet niet of je mij bedoelde Wing :) maar ik ben zeker een David Lynch-addict, alleen vond ik twin peaks niet zo geweldig.

Doodgaan, dood willen gaan, ik snap dat wel, maar het is veel meer dan een uitvaart uitkiezen.
Denk aan de mensen die je achterlaat.
Je uitvaart regelen, ik heb dat zelf ook gedaan en ik heb daar een verzekering voor. Maar om nou tranen te storten op je eigen uitvaart die nog niet eens aan de orde is, vinden jullie dat ook niet een tikje ongezond?
Leef liever! Zo lang dat nog kan zeg!
Doodgaan kan je altijd nog.

Verder heb ik trouwens niet zoveel met Michael Jackson, maar ik vind het nummer: One day in your life, wel heel mooi. En ook "Ben". En "She's out of my life". Dat was ook wel heel mooi.

En nu tot morgen.

Geplaatst

nog twaalf dagen (en vertrouw me dat ik het haal) schrijf ik even een samenvatting van wat mij met betrekking tot drank allemaal overkomen is en hoe ik me gevoeld heb.

dan ben ik dus (het is om gevlogen) 6 maanden verder na mijn opening hier van "hallo Dames en Heren"

Geplaatst

Spud,
Bedankt voor de welkomswoorden ;)

United,
Sorry, ik lees in andere berichten dat jij ons komt versterken. Heel veel succes met het stoppen.
Stoppen lukte mij eindelijk door de internetbehandeling en de mensen op dit forum.
Hier vind je herkenning, erkenning, steun; je kan hier je ei kwijt. Wat je ook dwarszit, kom hier je hart luchten, als dat je van de drank kan afhouden. De kracht van dit forum is enorm. Haal eruit waar je wat mee kan.

Geplaatst

"... het behalen van je doelen..."
Ik moet van de peut opschrijven wat de doelen zijn die ik wil halen met een evt. behandeling.
WeutIkVeul?!? Ik kom daar toch omdat ik het effe allemaal niet meer weet?
Geef me een A-viertje met "zo steekt het leven in elkaar en als je nou dit doet en dat laat dan wordt je zonder al te veel sacherijn een jaar of tachtig".

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Vie

Zouden jullie asjeblieft niet zo luchtig om willen gaan met deze dingen? Uitvaartmuziekjes bedoel ik.

Dit kan voor sommige mensen zeer gevoelig aankomen.

Ik vind het helemaal niet erg als we over onze eventuele dood praten, maar doe dat dan wel op een integere manier.

En ik weet niet of je mij bedoelde Wing
maar ik ben zeker een David Lynch-addict, alleen vond ik twin peaks niet zo geweldig.

Doodgaan, dood willen gaan, ik snap dat wel, maar het is veel meer dan een uitvaart uitkiezen.

Denk aan de mensen die je achterlaat.

Je uitvaart regelen, ik heb dat zelf ook gedaan en ik heb daar een verzekering voor. Maar om nou tranen te storten op je eigen uitvaart die nog niet eens aan de orde is, vinden jullie dat ook niet een tikje ongezond?

Leef liever! Zo lang dat nog kan zeg!

Doodgaan kan je altijd nog.

En nu tot morgen.

Tja, ik ben nog even niet verder dan het commentaar van Vie:

maar ik ben heel serieus hoor! En nee, ik ga hopenlijk nog niet dood, maar ik wil het nu
kennelijk even op de rij hebben, en vind het daarbij heel fijn dat ik het aan mensen, iemand, jullie,
kan toetsen!!
Ergens is een plek voor mij waar ik dit soort vragen kwijt kan! Die plek is niet bij mijn familie, niet
bij mijn kinderen, daar ligt het allemaal te dichtbij voor! Die plek is dan kennelijk hier, en daar ben ik
ook heel blij mee!
Respons op mijn oproep neem ik ook heel serieus, en alleen voor mijn eigen interesse, zoek ik ook alle muziek op die anderen noemen!

Geplaatst

Ja dat weet ik wel Kirky... ik wil dat soort dingen te snel en te simpel oplossen. Ik ken mezelf.
Maar het blijft bizar dat een ander betaald wordt terwijl ik al het werk moet doen.
Ach, ik zal het maar met geduld en vertrouwen tegemoet treden. Komt goed.

Geplaatst

"WELKOM" heb ik vandaag meerdere keren gehoord.

Het doet deugd.
Dankzij dit forum ( jullie allen ) heb ik vandaag mijn eerste dag nuchter doorgebracht.

Morgen een nieuwe dag, ik ben vast van plan om de eerste te laten staan,
ik ga ervoor, de drank heeft mijn leven lang genoeg beinvloed.

Wel even vermelden dat mijn maag de koffie niet zo gewoon was dus
overgeschakeld op water.

Aan allen een goede nachtrust ( hoe die bij mij zal verlopen valt nog af te wachten )
Groetekes,
Macha.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...