Spring naar bijdragen

maandag 6 juli


Gees

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Henk even een slinger voor jou!!!!!
2 maanden. proficiat.
:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P
:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P
:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P
:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P
:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P
:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P
:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P
:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P
:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P
:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P
:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P:sun::present::heart::musicnote::P

verder allemaal een fijne dag, houd het droog, alleen mag er van mij uit de hemel
wel wat water komen vallen.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen allemaal en dank jullie wel, ik wist dat zelf niet eens, ik dacht, woensdag is t negen weken maar inderdaad, twee maanden alweer
ja veel kadootjes houtje
stoppen met drinken is hier geen drama
wat een bofkont ben ik
ik moet gaan, laat enzo
een fijne dag allemaal en tot nog laterders :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: goedemorgen allemaal :moon:

Henk,
gefeliciflapstaart met de twee maanden!!
:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:

Hannah,

heel veel stekte vandaag!!!
even doorbijten maar alles gaat weer goed komen :heart:

en voor alle anderen een :present:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

HenkT : :musicnote::present::musicnote::present: gefeliciteerd!

Hannah: heel veel sterkte vanmiddag!!

Heb geprobeerd de complete draad van gisteren te lezen en ben nu de draad kwijt :huh:.
Was gisteren om 9 uur al weg en pas in de namiddag terug van hondentraining. Had geen zin meer om op de pc te gaan.

Blij te horen dat de vader van Marion zo goed herstelt!

Zo, nu ga ik alweer weg want moet straks naar de psych en ben daar al 'n paar dagen knap gespannen van. Wellicht kom ik vanavond weer meekletsen.

Iedereen een goede dag gewenst

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nah,

ik moet gewoon erg opletten!
ik zit hele dagen thuis, niets te doen! zelf mijn heupen en mijn kont doen zeer van al dat hangen.
afgelopen week vier boeken gelezen en ook daar heb ik geen zin meer in.
zelfs mijn ochtendwandeling raakt in het slop en ik wordt steeds lamlendiger.

het is potverdrie toch wat, gewoon schagarijnig opstaan omdat de dag zo lang is......
zit regelmatig om 11.00 uur te denken, geef mij maar een borrel, dan kan ik tenminste nog een middagtukkie doen.

blehhh, gewoon verveling dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Henk van harte, je hebt het toch maar even gered:heart:

Het ging té goed met mijn vader.
Gisteren ging het in een keer heel slecht, ze dachten dat de aorta nog lekte.
Dat was niet zo, maar het hart kan het niet aan. HIj heeft bloedproppen in de longen
en ze kunnen niet meer opereren, daar is hij nu te zwak voor.
Ik ga er nu weer naar toe. Ik heb er een slecht gevoel over.

Allemaal een fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Tasseke ik wou dat ik me eens verveelde, ja klinkt als een luxe probleem he.
Voor iemand die 3 halve dagen werkt heb ik het zooooooo druk dat ik maar eens vakantie op ga nemen want ik kom nergens aan toe
en waarmee??? ik zou het niet weten, met niksdoen geloof ik, kan uren achter mijn beeldscherm zitten bv
maar vooral met denken wat ik allemaal nog moet doen en wat ik uitstel

Henk van harte, 2 maanden!! het lijkt al zoveel langer

Hannah, sterkte vanmiddag, spannend hoor
hoe wrang het ook is ik moest toch even lachen om die opmerking van je moeder, kind het is een griepje...
tja

Ik begon deze dag ook weer fijn, hond aanlijnen, trap af, naar buiten, deur dichttrekken, sleutels mee, ehm verkeerde volgorde???
dus geen sleutels meegenomen
oef.. en 2 buurvrouwen niet thuis of nog niet wakker, dus op naar buurtgenoot 3 die tenminste wel moet werken vanmorgen
gelukkig was die nog net thuis, dus hond heeft een flinke wandeling gehad en ik ook maar ik hoef niet rond te blijven hangen op straat

en dan zo de deur uit en weer 'fijn' werken.... nee, fijn is het nog steeds niet maar dat ligt niet meer zo aan die ene persoon maar gewoon dat ik moe ben en het druk is
tijd voor vakantie dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...