Spring naar bijdragen

Woensdag 8 juli 2009

Gast Loen

Aanbevolen berichten

Nou dat ben ik dan weer wel helemaal met je eens Noa, maar dat had ik al gezegd, dat drugs als veel erger wordt gezien dan drank. En dat is niet zo.

Overigens heb ik een paar jaar samengewoond met iemand die regelmatig (veel) blowde, en daar heb ik wèl last van gehad. Daar viel gewoon geen zinnig woord meer mee te wisselen, totaal op zijn eigen planeet. Geen relatie mee te hebben. De geweldigste ideeën kwamen bij hem op, maar in het werkelijke leven kwam er natuurlijk niks van.

En dat is 1 van de grote tegens die ik heb wat betreft middelen, of het nou drank is of wat anders: er komt gewoon niks meer uit je handen na verloop van tijd. Niet zozeer in het begin hoor, dan kan het nog best spiritueel opwekkend werken, maar na een paar jaar flink innemen van verdovingen valt er weinig meer aan te beleven. En wat er dan wel uit je handen komt is meestal prut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:)

quote:

Originally posted by:
Dar

quote:

Originally posted by:
woman

Vanavond net 5

prachtige film

"sweet november"

echt een aanrader

20.30

Kijk!

Dat heb ik nou zo gemist
:present:

onze forum tv gids
;)

Net weer op de radio over het evt verbieden van de alcoholreclames: aangetoond is dat er door het verbod op de rookreclames en de antireclame op de verpakking er een significante daling is bij jongeren voor wat betreft het roken en dat het daarom wel degelijk effect heeft om deze reclames te verbieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve medeforummers, ik dank jullie voor het aangenaam verpozen, de prettige discussies en de leerzame momenten van vandaag.

Ik ga mijn familie voederen, een grote pan rijst en kip en groentes met een indiase curry.
En ik wens jullie van ganser hart een heel fijne avond.
Voor mij wordt het geen snikfilm, helaas (daar zou ik nou best zin in hebben) maar Ice Age met de kinderen. Ook leuk!

Want er zit voor mij heel veel plezier in als die frisgedouchte lijfjes lekker knus tegen me aan zitten, of eigenlijk tussen mij en mijn echtgenoot in, en dan hun lach, hun zuchtjes van spanning en hun commentaar.

Tot de volgende keer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yoehoeeeeee, daar benne ikke weer

net een half uur thuis, compleet uitgewoond, nog steeds obstinaat en officieel....................
de laatste test was niets!

niet gedeerd, ik heb alles weer gered!!

:moon:-:present:-:moon:-:present:-:moon:-:present:-:moon:-:present:-:moon:-:present:-:moon:-:present:

Kirky mag op naar de volgende ronde!!!!

hé lekker man, eindelijk weer eens goed bericht en daadwerkelijk een stap omhoog.
ik hoop voor je dat het voor de 29e lukt!!!!!
(juist omdat ik zoveel vertrouwen stel in het CBR en consorten, zal ik dagelijks voor je duimen ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Effies hier dag zeggen. Het wordt kort, want ik ga lekker bankhangen en filmpje kijken.

Vandaag ff boodschapjes gedaan. En daar werd ik me toch overvallen door een ongelooflijke trek. Ik schrok daar enorm van. Zomaar uit het niets. Althans dat dacht ik. Maar doordenkend kwam ik er achter dat het kwam door mijn euforie over het 7 weken niet drinken. Dus niet alleen depri momenten zijn gevaarlijk voor mij ook hele euforie momenten.

Ik heb het moment om toch wijn te kopen uitgesteld. Niet nu maar later. En net tijdens het eten kwam ik er achter dat de trek helemaal weg was en is.

Pffff, gremlin aanval overleefd.

ps Tasseke, het is een lot geworden met eindcijfertje 9.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Pem goed van je dat je erachter bent gekomen waardoor je trek kreeg!
Veel plezier met film kijken.

Kirky wat goed nieuws, nu zit er eindelijk schot in.

Wingchun :heart:

Sandra van harte gefeliciteerd!!
Voor iedereen die ik ben vergeten :present:

Ik heb geen fijne dag gehad.
Gak vandaag was een ramp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging eerder naar een vriendelijke begripvolle gak arts, nu had ik ineens een andere.
Ik was 5 minten te laat, mijn auto deed niet wat ik wou, meteen bellen, als je niet komt stop ik je uitkering.
Ik was er ja al bijna, tijdens gesprek, nog 3x dreigen met stoppen van mn uitekring als ik 1x niet kom, of als ik mn best niet doe met de behandeling en als ik volgende week niet kom met mn paspoort.

Ik heb nog nooit een afspraak gemist en doe goed mn best ook met de behandeling.
En ze meld me nu meteen aan voor reintegratie, ze weet nog niks van me, was bij haar voor het eerst vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel me ook vreselijk... kan het niet anders zeggen.
Had al een vreemd voorgevoel toen ik de brief kreeg met een andere arts.
Zal het goed laten bezinken, en ga goed nadenken wat ik de volgende keer kan zeggen.

Dat is juist voor mij moeilijk, achteraf denk ik dat had ik moeten zeggen en dat en dat, maar op het moment zelf weet ik niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...