PEM Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Goeie tip Vie,Ik heb dan ook de neiging veel te rigoureus te werk te gaan. Dat is me ook al wel vaker overkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Mooie tekst PEM, en geweldig toepasselijk op jouw 7-weken mijlpaal.7 Is toch een geluksgetal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 ha thanks tapas!!heb snel de pluim gevangen voordat deze ergens belandt waar ik hem net niet kan gebruiken pff,kon niet uitblijven vandaag maar ik heb de boxen opgeblazen (gelukkig net reserve gehad van paps)ik ben obstinaat, recalcitrant en één brok energie!heb net maar weer eens mijn hakken uit de kast gehaald, buikspieroefeningen afgewerkt, de kipfilets opgeduikeld en mijzelf in oorlogskleuren gehuld.dus buik aangespannen, borst vooruit, lekker luchtje op en neus in de hoogte......ik ga!!!!eerst nog even een passend muziekje voor al mijn medestrijders.........We zijn mans genoeg en met de wind in ons haar, pakken langzaam maar doelzeker ons leventje terug tot vanmiddag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 oepsssss,per ongeluk toch een goede daad gedaan hedenochtendblijven lachen water!wil bye the way,wil weer te snel het huiske verlaten, ik hoef pas over een uur de deur uitach beetje dom hihihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Dank je Vie,Ik heb het me niet zo gerealiseerd, maar nu je het zegt. 7 is een geluksgetal zeggen ze.Misschien moet ik met het getal 7 maar eens mijn geluk gaan beproeven in de staatsloterij.mega jack pot volgens mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 niet doen PEM!!!!de zeven is het meest gevraagde eindnummer met de minste winkanstja, ik ga altijd voor 13 als eindcijferniet dat het mij veel heeft gebracht overigens, heb nog chronisch geldgebrek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Statistisch gezien schijnt de acht het vaakst voor te komen als eindcijfer...nog een weekje volhouden dus Pem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 jajajaja,het vaakst voorkomend als winnend eindcijfer maar niet als het meest verkochte (de winnende loten worden nooit verkocht, lijkt wel)ach, waar bemoei ik me mee????schoenmaakster houdt u bij de leest!!ben al een beroerde zuipschuit als ik de titel beroerdste gokker ook nog moet halen...........dat gaat mij boven de pet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Bedankt voor de tips:)Wie weet dat ik mijn geluk ga beproeven.Zo zat ik te dubben over wel / niet drinken,zit ik nu te dubben over eindcijfer 7 of 8 of 13 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 ga toch maar alvast...........rookwaar is op en moet nog andere boodschappen doen!gewapend met een flesje water zal ik het wijnpad doorkruizen, strak gericht op de kattenvoer, mijzelf strak aan de teugel richting het snoeppad mannouvreren en met een opgelucht gevoel nog even bij de kassa een pakkie shag scoren en dan ...................even checken of ik ze nog allemaal op een rijtje heb tot vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 hahahaha PEM,ik ben vandaag niet echt diepzinnig maar weet je stiekum toch af te leiden van de drankzuchtik hoor het wel, wat je hebt beslotenpsWIJ bedoel ik!wij leiden je wel af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 wat moet ik nu?7, 8, 13, 4 de geluksgetallen van de kreeft hoef ik niet over na te denken want ik ben een schorpioen.Jajaja Tas, ik ben idd erg afgeleid zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Brrrrr, Dar, oudejaarslot? Doet mij wel erg denken aan koude, natte sneeuw, donkere avonden, winterdepressies.... Oh ik zie dat je het al hebt veranderd in staatslot.Ik doe niet mee met loterijen. Wat ik er vroeger ooit mee gewonnen heb kan ik afstrepen tegen wat ik er aan uitgegeven heb.Wel doe ik mee aan prijsvragen en enquetes, en daar win ik nog al eens leuke dingen mee. Zoals een heel complete verzorgingsset van Vichy, een mooie design-ventilator, een stoomreiniger (ben nog steeds erg blij met dat ding). Dat kost niets. Wel doe ik dat via een apart e-mail-adres, want uiteraard gaan ze reclame sturen als je meedoet. En dat wil ik allemaal niet op mijn vrienden-mailadres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 ennnn tas ik laat je weten wat het geworden is..Vast staat in ieder geval geen alco vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 prijsvragen daar heb ik nog nooit wat mee gewonnen. Ik hoorde laatst ook al van iemand die er veel mee won. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Hihi Dar, je maakt me stik-nieuwsgierig.Maar nu ga ik de kinderen even wat boterhammen in hun mik steken en dan op naar de winkels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 mmm, ik gelukkig niet! zo. hardgelopen, gedouched en nu het even droog lijkt te blijven ga ik een stukje toeren naar het strandzal voor jullie een foto maken (gemeen he)even uittesten of mijn rode duivel het goed doet want gisteren rammelde hij nogal, kan de nieuwigheid zijn maar toch...blij dat ik vrij ben vandaag!!! was ik echt wel even aan toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Tijdens het hardlopen langs het water kwam ik een groepje daklozen tegen met blikken bierde alcohol walmde er om heen, zo ongeveer door de poriën heen.oef! word ik toch ook wel verdrietig van.nou, ik ga de deur uit en mijn spartamet testentot vanmiddag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoaduBois Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Mmm, tapas, dat is inderdaad een treurig gezicht... Ik word ook steeds treuriger van al dat verslavingsgedoe... Ben er onderhand ook wel klaar mee, ik zie het nu ook steeds meer in mijn omgeving. Zelfs de mensen waarvan ik dacht dat ze er mee om konden gaan, blijken eigenlijk ook niet vrij te zijn in hun keuzes... Mijn vriend kwam gister om half 6 thuis, had weer veel geld vergokt... dat is ook een nare verslaving hoor... ook omdat het zoveel geld kost... en wat krijg je ervoor terug? Ik maak me wel zorgen... Hij zei dat hij ermee wil stoppen, en of ik hem daarbij wil helpen. Ben blij dat hij in ieder geval nu eindelijk inziet dat het een problem is, ikzelf had dat allang door... Ik hoop dat ik hem kan helpen, daarvoor moet ik zelf ook sterk in mijn schoenen staan. Nog een reden om niet meer te drinken.Mijn vierde dag, ik heb er geen moeite mee, wordt al misselijk als ik nu aan drank denk. Vanavond uit eten, en naar de bios, maar denk dat dit geen problemen zal opleveren... Vrijdag lekker op vakantie met mijn vriend. Het wordt een hele fijne rustige vakantie, en wil ook zeker niet gaan drinken, omdat ik gewoon nuchter en puur wil genieten van de natuur en de rust daar Kortom, het gaat goed met me, ik voel me sterk en vrolijk.. en weet dat ook als ik me niet zo voel, dat ik alsnog altijd de keuze zelf kan maken... het is t niet waard allemaal... Bovenal wil ik nu voor mezelf zorgen, veel sporten, en veel schrijven (wat namelijk tegenwoordig m'n werk is.. maar ook mijn passie). Hoop dat alles goed uitwerkt ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 kirky, wat een toestanden. Ergerlijk zeg.En heb je nu een afspraak?Ik ben net terug van het shoppen. Kan me inmiddels redelijk voorstellen dat moeders een geestelijke inzinking kunnen krijgen van winkelen met kinderen. De een rent hierheen, de ander daarheen, ze trekken allerlei compleet onpraktische kleren uit de rekken en krijgen ook nog eens ruzie met elkaar.Maar goed, we zijn tot redelijke tevredenheid geslaagd.Al heb ik nu het meeste zin om de verdere middag voor pampus te gaan liggen.Noa, dat klinkt sterk! En als je vriend het echt wil, stopt hij wel met gokken. Hij zal het toch zelf moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Ja maar Dar, Kirky was toch nooit met alcohol op, achter het stuur gestapt?Het ging toch op zich over huiselijk geweld met alcohol, en door een of andere link werd toen ook het rijbewijs afgepakt? Zo was het toch Kirky, meen ik me te herinneren?Of het verbieden van alcoholreclames en het opschroeven van de leeftijd zal helpen?Betere voorlichting (voor de jeugd vooral, en ook voor de ouders) heeft misschien enig effect.Ik bedoel, als je in de wijk waar ik voorheen woonde, zag dat kinderen vanaf zo'n tien jaar tot 's avonds laat op straat rondhingen, en blikjes bier kregen van oudere kinderen, dan zou ik al op de basisschool beginnen met voorlichten over alcohol. En de ouders manen, het goede voorbeeld te geven en een beetje op hun kroost te letten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Hoi allemaal,Nou Kirky, het heeft lang geduurd, maar je moet het maar zien als weer een stapje vooruit.Ben benieuwd wanneer de afspraak met de keuringsarts is.Hoop, dat je daar ook weer geen eeuwigheid op moet wachten.Dar 1 op de 10 sterfgevallen is gerelateerd aan alcohol zeg je.Nou, dat verbaasd me niets:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Rudy,Sterkte met de chemo vandaag.Blij voor je dat de rest positief is.Sandra,Gefeliciteerd, hoop dat je een hele fijne droge dag hebt vandaag:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Kirky,Harstikke goed joh!!!!!!!!!!Eindelijk eens wat positief nieuws voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2009 Hoi,een poging ondernomen om alles van gister en vandaag bij te lezen.Niet alles blijft hangen.:DisgustIk merk dat ik erg moet wennen aan mijn nu weer steeds drukkere leventje,werken, therapie, wat overigens heel erg goed gaat.Inmiddels 3 keer per week revalideren ipv 2 keer.Al met al begint mijn leven weer normaal te worden.Alleen geld voor mij niet gisteren vergeten en vandaag opnieuw beginnen,dan zou mijn nuchterheid geen stand houden.Nee, zo makkelijk kom ik er niet vanaf.Lies,vreselijk wat je is overkomen.Sterkte!!!!!!Gisteravond heb ik met veel tranen naar de afscheidsdienst van MJ gekeken.Daarna de herhaling van het concert.Ik vond het geweldig.Ook ik ben een groot fan van hem.Wing,het enige wat ik tegen je zou willen zeggen,houd eens op met dat gezuip, de gedachten af te bouwen zeggen mij alleen maar dat je niet wilt stoppen.Ook ik ben iemand die het 10 jaar lang zonder drank heeft gedaan.Dat zegt mij weinig, toch ben ik ooit weer begonnen.Mensen ik ga een lekker koppie thee zetten........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden