meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 IK heb hulp gezocht bij de ADB Irisben er nog steeds bij ( nog wel) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Hmmm, ik ben absoluut niet thuis in die termen....nog niet Dat komt omdat ik al in therapie zat en daardoor niet verder hoefde te zoeken. Ik ken alleen de AA. Wat houdt de ADB Iris in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Dat is ALCOHOLDEBAAS Iris dat gaat via internetdan krijg je een hulpverlener toegewezen ,mij helpt het heel goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Aha, oke. Nou zoals jullie merken heb ik me er nog niet goed in verdiept. Het enige wat ik heb gedaan is me vanavond aanmelden bij een forum voor lotgenoten. Deze sprak me aan maar verder heb ik me dus niet verdiept. Zal ik spoedig doen. Wat goed dat dat kan trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Yesssssssss kan je op je eigen tijd je huiswerk maken en hoef je geen afspraak te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Jee sorry. Ik lees helemaal niet goed. Ik dacht te lezen dat je via dit forum ook een PBer kon krijgen....oeps. Oke dus Meiske heeft hulp via internet. Ook goed dat dat kan tegenwoordig.En Kirky heeft naast dit forum een PBer. Top en dapper dat ook jullie hulp hebben gezocht. Is niet makkelijk om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Nah dat hulp zoeken was voor mij geen probleem ik vond het veel enger om hier op het forum te komen de eerste keerMaar ze waren allemaal super vriendelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Bedankt voor jullie warme welkom. Ik duik mijn bed in.Trusten voor als jullie er aan toe zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 quote: Originally posted by: meiskeNah dat hulp zoeken was voor mij geen probleem ik vond het veel enger om hier op het forum te komen de eerste keer Maar ze waren allemaal super vriendelijk Ja dat heb ik al gemerkt! Morgen kom ik vast nog wel even kijken hier. De 1e stap, ook hier, is gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Slaapse Iristjee ik zeg vanavond wel heel veel hiero ben anders helemaal niet zoon pratermaar moet ook kunnen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Iris Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 quote: Originally posted by: kirkyWelterusten Iris Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 IK ga ook naar m,n bed slaap lekker allemaal:lips:knuffieeeeeeeee van meeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Trusten Meiske, fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden