Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 juli 2009

PEM

Aanbevolen berichten

Vie ik heb grote honger, maar ik kom niet verder dan kleine porties brinta.
en probeer veel te drinken.

Dar, ik pakte iedere gelegenheid aan om te kunnen drinken.
Vandaar mijn bericht aan Hannah.
Maar dat had je denk ik wel begrepen en is je bericht wat gekscherend bedoeld?
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Mmm "trots zijn op nuchter" Ja, dat is eigenlijk wel waar. Voorheen had ik al lang gedronken
omdat ik niet goed weg weet met een emotie. Nu probeer ik er toch wat mee te doen.
Het kost wat slapeloze nachten maar geen katers en geen schuldgevoel. Eigenlijk is dat wel
een stapje vooruit. Ik blijf voor mijn gevoel ook wat minder lang hangen in een bepaalde emotie
dan toen ik dronk. Bizar; ik voel me gemangeld maar toch is er groei.
Hee, ik ben weer een klein beetje blij. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel even inloggen,

Allereerst Hannah,
Ben blij voor je dat het relatief goed afgelopen is,
Wat een opluchting he.

Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest.
Punctie en echo gehad, maar nu dus voor de rechterkant.
Onderzoek viel erg mee, want had er nogal tegenop gezien.
Beetje m,n yogaoefeningen (gemediteerd) tijdens onderzoek.
Heeft heel goed geholpen.
15 juli de uitslag!
Phoe..weer wachten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, nou heb ik toch weer een volle knip door het verkopen van die cd's. Dat viel leuk mee.
En niet meteen naar de winkels gehold om het meteen allemaal weer uit te geven :D

Rapi, knap van jou dat je meditatie hebt gedaan tijdens het onderzoek. En nu maar even duimen.....

Over rottige pb's gesproken, ik heb er zelf niet zo'n ervaring mee (okee, ik heb in het begin dat ik hier schreef wat ruzietjes gehad met de bijbehorende pissige pb'eetjes, maar dat is verleden tijd) maar het is toch heel simpel? Blok die persoon uit je mailbox. Klaar, uit, zou ik zo denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat we ten alle tijden niet moeten vergeten dat dit een openbaar forum is, Kirky.
In de tijd dat ik hier hang heb ik toch wel regelmatig gezien dat mensen vanuit een soort vertrouwens gevoel hun privé gegevens hier schreven of een link plaatste. Telefoonnummers heb ik zelfs gezien.

Denk dat je dat als je dat graag wil delen, beter via pb kan doen. Dan weet je in ieder geval dat het bij een medegebruiker terecht komt. Plaats je het hier, kunnen ook meelezers die niet actief zijn je gegevens gebruiken.

Behalve pb stalking is het bij mij eigenlijk altijd rustig gebleven. Daarvoor heb je de optie banning, al heb ik die nog nooit hoeven te gebruiken. Ik voel me nog steeds veilig en vrij om te delen wat ik wil, heb er ook vertrouwen in dat het wel goed zit met de privé gegevens die mensen van mij hebben. Immers als je het ruimer bekijkt is niks privé, alles kan achterhaalt worden. Kijk maar naar de spam en callcenter telefoontjes die mensen op een dag binnen krijgen.

Jammer alleen dat het in dit geval zo extreem en heftig is. Maar van de andere kant, in RL kan je ook stalkers hebben. Kan zomaar een collega zijn of je ex of de buur op de hoek. Valt denk ik niet echt te voorkomen. Misschien wel op te lossen door aangifte te doen of blokkeren overal waar mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,

om even in te gaan op je vraag,
mensen die mij PB sturen die niet relevant
of ter zake doende zijn, blokkeer ik.
Het is jammer dat het soms zo moet gaan,
je hebt echter ook een keuze, negeren.
Het is mij een paar keer overkomen dat ik een
PB kreeg waarvan ik schrok.
Die persoon heb ik geblokkeerd, probleem opgelost.
Je kan er wel over blijven doorgaan, heeft in mijn ogen weinig nut.
Zo simpel zie ik het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal.

Hannah, gelukkig positief nieuws!

Dar goed en gezond bezig, heerlijk!

Kirky, dank je voor het nummer, ben er heel blij mee.

Spud, als je wil luisteren, stuur ik je de link wel even via PB.

En over dat lastig vallen, te gek voor woorden, wat bezield zo iemand en wat wil degene daarmee bereiken??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, Lara als je dat wil doen, graag.

Ik vond overigens de tip van Dar zo goed (wees lief voor je lever, drink geen koffie) dat ik me een pak met allerlei smaken thee heb aangeschaft. Geen sjemiese smaakjes maar kruidentheetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, hoe gaat het met jou vandaag?

Zelf heb ik eigenlijk geen negatieve dingen ondervonden van mensen met wie ik persoonlijke mail-adressen heb uitgewisseld.
Het is wel zo dat je met sommigen een tijd een heel druk mailcontact kan hebben, en dat het dan weer even verwatert. En soms bloeit het dan ook weer op.
Maar negatief? Nee.
Het is wel heel goed om je te realiseren wat je van jezelf blootgeeft aan wie.
Toch wat eigen verantwoordelijkheid, toch?
Ik ga er altijd maar van uit dat iedereen integer omgaat met wat ik ze vertel, en tot dusver is mijn vertrouwen niet beschaamd.
Maar wel heel naar natuurlijk voor degenen die dat wel is overkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en daar is ze weeeeeeeeerrrrrr! (of jullie er nu blij mee zijn of niet :D)

over stalken gesproken;

kunnen we niet gewoon een adressen en telefoonlijst op het forum knallen? fantastisch, direct even de echte namen erbij, woonplaats (scheelt erruugg zoeken), oh ja en natuurlijk even een fotootje van jezelf als avatar, altijd handig als ik je op straat tegenkom, kan ik normaal hoi zeggen :P

geintje uiteraard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie: ik heb ook absoluut geen nare ervaringen gehad hier met het forum.
Integendeel juist!! Met grote uitroeptekens!!

Ja hoe gaat het met mij vandaag.
Ook al weer wat actie ondernomen door dingen te melden,
gehoor te vinden. Ach ja, als je niet van je laat horen of niks doet, dan gebeurt er ook niks.

Met zoon naar het ziekenhuis. Tja, ik vertel wel maar niet in detail, ik zou best meer willen zeggen, maar doe het niet gewoon omdat het een openbaar forum is.
Ik wil het ook voorkomen onaardige dingen mee te maken.
Dat is jammer, maar het is niet anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even brainwave,

we hebben het constant over anonimiteit, iedereen die dat wenst moeten we respecteren, niet meer en niet minder.
maar toch zit ik me af te vragen hoe iedereen in zijn of haar proces zit.

voor mij persoonlijk was het ook een hot- item, ik zat echt niet te wachten dat iedereen in mijn omgeving zou weten dat ik hier mee bezig was.
nu ben ik 1,5 jaar verder en eigenlijk intresseert het mij geen bal (niet meer), iedereen in mijn omgeving weet waar ik mee bezig ben en ik raad het forum zelfs aan bij mensen die net als ik aan het knokken zijn.

Uiteraard zijn er situaties waarin niemand iets hoeft te weten, bijvoorbeeld werk.
Maar toch, als niemand in de omgeving mag weten dat je hier op het forum schrijft, is dat geen teken dat jezelf nog niet overtuigd bent van je probleem? een soort van ontkenning?

op niemand gericht maar zomaar een vraag tussendoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar, dat heb ik ook geschreven, bij de vraag om verbeteringen. Dat het leuk zou zijn om een eigen avater mee te nemen in plaats van die icoontjes waar velen gezamenlijk gebruik van maken. Met alle verwarringen van dien.

An wat het ook is met je zoon, veel sterkte!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...