PEM Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Goedenmorgen Dar,Wat een mooie les in chinese geneeskunde en dat zo op de vroege ochtend.Maar wat je schrijft is helemaal waar. Naast de gal en de nieren is de lever een van de belangrijkste organen volgens de chinese geneeskunde.Dus weer er met zijn allen erg zuinig op. Daar is 1 grote remedie op: Stoppen met alcohol.Ook aanvaarden is een mooie. Ik wlde daar evt. mee openen als er nog niet geopend was. Maar je was me voor en je hebt mijn gedachten stiekem gelezen.Acceptatie en Respect.Voor wat acceptatie betreft sluit ik me dus aan bij Dar.Voor wat Respect. Heb respect voor een ieder. Iedereen schrijft en zegt dingen op zijn of haar manier. Soms heel mooi en soms wat ongelukkig. Maar iedereen is lerende of komt ergens vandaan. Probeer iedereen in zijn waarde te laten. Geef positieve kritiek.Dit alles zonder ergens over te oordelen of anderen te veroordelen.Voor degenen die moeten werken werkze.De rest een fijne dag.Liefs Pem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Goedemorgen Dar, Pem ,HenkT en allen die nog komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 goeiemorgen zeg ik moet nog een beetje wakker worden hurrrrrrvitamine b zijn goed voor t herstel van de leversmorgens op de nuchtere maag een bekertje lauw water met een geperste citroen erin ooken veel helder vocht voor de afvoer van de giftenik had t draadje willen openen metEen uitglijder komt je niet aanwaaien maar goed, er komt nog wel es een morgent is hier verdacht stil, is er een oorlog uitgebroken, is er iets wat ik niet weet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 goeiemorgen Papillon, ik zag je niet binnenkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 goedemorgen is er al koffie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 mogge tasseke, bakkie koffie voor jou en ik moet alweer wegwerken werken werkeneen fijne dag en tot laterdesdoeiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 dank je henk!werk ze voor vandaag, laatste dagje en je mag weer van het weekend genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Lieve Hannah,ik heb vandaag een hele drukke dag dus grote kans dat ik je ga mislopenin ieder geval,hoop ik dat je goed hebt geslapen en dat je niet al te zenuwachtig bent voor de uitslag.mag er vandaag maar eens een goed bericht komen of tenminste eindelijk een goede behandeling.ik denk aan je vandaag:present:mocht je je bang voelen of iets anders, kijk naar je rechterschouder en daar zie je een piepklein tasseke, als een klein duveltje.ik geef een knipoog en lach je lief toe, dan weet je zeker dat je niet alleen daar bent.:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 pffff,hebben jullie enig idee hoeveel onzin jullie kletsen op een dag het is niet bij te houden en het wordt een hele opgaaf om alles terug te lezenMarion,ik heb je bericht gelezen over je vader en gelukkig gaat het nu weer de goede kant op.inderdaad een hele zware en emotionele week, neem wat rust en denk een beetje aan jezelf. tapas,hopelijk heb ook jij goed weten te slapen en wordt de dag van vandaag beter.laat je niet leiden door het gevoel dat alles uit je vingers glipt, er gebeurt gewoon heel veel op dit moment, ook positief!wat betreft je vriendin, tja dat doet pijn en het blijft nog lang pijn doen, helaas ervaring uit eigen doos.het enige wat ik je kan vertellen is dat er na een tijdje de scherpe kanten eraf vallen en op een gegeven moment kan je weer met een glimlach terugkijken om alle mooie ervaringen met elkaar.Spud,wat doe ik als ik aan het hyperen ben? een stap terug nah ik ben gisteren gaan schrijven en voordat ik het wist was de cd al twee uur afgelopen en had ik 12 a4-tjes volgepend en vervolgens ben ik heerlijk rustig gaan slapen.Schrijven dus.........therapie voor hyperdepiepermensenRudy,lekker dat je weer thuis bent, nog even de naweeen maar ook dat gaat weer snel voorbij.ook voor jou een en laat je gewrichten maar even rusten.en uiteraard voor iedereen een hele dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 psiemand al iets van Sailor vernomen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 jawel........koffie voor mevrouw D... vangen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 goede morgen allemaalmaak er een fijne dag vanCaro, fijn dat je er weer bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 niet te kwistig hoor met die complimenten:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Hé Albertje van me!!!!ook jij een hele goede morgen en natuurlijk snel een kopske koffie voor je weer vertrekt!!nog 8 dagen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Dar,wat heb je uiteindelijk gescoord gisteren?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 een hele dikke knuffel hannah,ga snel dan kan je niet bedenken, gelukkig is de afspraak vroeg, ben je er ook snel van af!sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 ga snel poedelenmoet naar de brijder en naar de dokter voor een nieuw regiment pillen, mag weer boodschappen doen bij de kerk en de spv-er die gisteren kwam was een kennismaking maar vandaag gaan we echt aan de slagtja dan is mijn dagje weer tot 16.00 uur gevuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 hediehoooo,die koffie is vers was wel een goedkoop merk, misschien ligt het daaraan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Goedemorgen Hanah,, Tasske, Ar, Dar en alle anderen,Ben heerlijk fris wakker geworden en voel me heerlijk.Hannah, veel sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 morge sandra,wil bijna vragen of je ook koffie wilt, maar helaas heb ik klachten gekregen over de kwaliteit ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Tasseke, jou koffie is prima.Regent het ook bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Joan, is alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 het is hier één grijze, miezerige bendebahhh!!!maar wel goed voor de plantjes en we moeten maar denken dat het weer na het weekend weer prachtig mooi wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 Tassk, hier komt het met bakken naar beneden, maar is goed voor de plantjes.Prima dag om met een boek op de bank te kruipen of een goede dvd bekijken.Hoe was het bij de arts en dat stukje emmer in je hoofd. Is het al weg en heb je veel pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 10 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2009 ik heb nu één dubbele hechting en een stukkie emmer van 4 mm in een potje ik heb er niets van gevoeld, ok een prikje maar eerlijk gezegd viel het me nogal tegen hoe groot dat was. 4 mm klinkt niet groot maar het moet maar even in je bolletje zitten.maar tja, ik zit nu toch echt in de lappenmandik heb een wrat weg laten halen, ik heb overal vlekken, een hechting in mijn bolletje, twee bloedblaren op één voet en een knie verrekt.zo af en toe zit ik te kijken naar de medicijnkast en verwonder mijzelf dat ik uberhaupt nog zo kwiek ben en dan nog te bedenken dat ik drie doktoren heb, die pillen voorschrijven, vier personen om mij heen die mij op het goede pad moet zetten, 3 instanties waar ik wekelijks heenmoeten ik leef en spring en lach mij te pletterzou je niet zeggen bij zo een waslijst:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden