HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hoi, ik ben Henk en ik ben alcoholist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 hahah Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Lara,Ik heb al gemerkt dat ik dit forum echt nodig heb.Zoveel herkenbare dingen.Ga nu mijn bedje in, ogen vallen dicht.Slaapwel en tot wederhoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Slaap lekker Macha.Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 1 frisje toe en dan tukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ik nog een kop sojamelk en dan mn bed opzoeken.Pc heeft er al geen zin meer in hier dus wordt tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Weltruste Macha en weltruste Lara, tot nog laterders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Slaap lekker HenkT.Fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Zo laat ga ik zelden naar bed. Zeg ik toch nog even welterusten voor de nog niet slapers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 en komt spuit elf ook nog even aanwaaiende helft van mijn huiskamer is opgeruimd en ik heb hardgelopen vanavondhet gevoel gaat langzaamaan weer de goede kant opNu nog de hond uitlaten en mijn werk af mailen en ook maar eens gaan slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Nou, dan komt spuit 12 nog even langs om jullie en alle anderen nog even welterusten te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 weltrusten Corinne, ben je nog aan het afkicken?? van alle drukte??owow ik lig er weer veel te laat in ,als ik niet hoef te werken wordt het meestal 2 uurmaar zag net in de straat dat er nog meer mensen wakker zijn, grappig is dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 ik ben weg, tot morgen maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden