AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 nou ik merk nu al dat ik een lange avond weer niet trek, dus ga nog even een yoghurtje eten en dan naar bedfijne avond nog hou het droogen truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Rapilos:present:, nee niet lekker gewerkt vandaag want er was bijna niks te doen,en kort geslapen en dan komen de mensen pas als je bijna gaat sluiten, dan kan ik ze dus echt wegkijken.misschien morgen positievernu ben ik weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Lieve mensen,Ik ga uitloggen.Denk dat ik Alberts voorbeeld maar volg.Maar eerst in een lekker lavendelbad, daarna maar eens gewoon heel vroeg mijn bed in.Nog een hele goede avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Rapilos,Geniet van je lavendelbad, zal zeker deugd doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Dar,Wat is rijmelarij ? Kwam dat net tegen bij Agnes, raar, indien ik het goed voorheb is het net fijn om hier over alles en nog wat te kunnen praten.Voor zover ik het forum ken zijn jullie allen vrienden, in de eerste plaats staan jullie klaar om te helpen uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Kirky,Wat lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Dar,Ik zat er totaal naast, die uitdrukkingen, kan er kop noch staart aan vinden,dan maar beter even vragen hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hihi Macha, ik viel daar ook een beetje over in het bericht van Agnes, en heb erg gelachen om je reaktie, Dar.Ik weet niet, misschien vindt iemand de gedichten waarmee de dagdraad is geopend niet zo mooi? Grappig is, Wing, dat in jouw posting over de fouten in het adb-boekje, een knol van een spelfout staat. Maar goed, over tot de dingen van de dag.Macha, jammer voor jou dat je gedronken hebt, tenminste het lijkt er op dat je het zelf jammer vindt.Niet getreurd (en dat doe je ook vast niet) en fris vooruit!Het lijkt me zo dat jouw omgeving, met een taveerne in de buurt, het jou ook niet echt gemakkelijk maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ik zgreiv ook nie vaudlooz, maar ik vond dat echt grappig, Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Dar en Vie, de dames met het rode potlood in de aanslag Zeg kinders wij hebben toch wel zo ongezond gegeten. Het is werkelijk meer dan een jaar geleden dat we junkfood hebben laten aanrukken per scootertje met zo'n warmhoudkist achterop. Pizza, en dat zo uit de knuist, elkaar genietend aankijkend bij elke hap. Okee, niet gezond, maar we hebben wel lol gehad. En ik hèb iets met ansjovis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Vie,Tuurlijk ben ik boos dat ik gedronken heb. Ben echter tevreden dat ik vandaag terughet goede pad ben ingeslagen.Heb mij voorgenomen om elke dag te beginnen met : vandaag geen alcohol.Wat betreft de taverne hier in de buurt, ja, mijn man en ik komen er ongeveer drie keer de week.Trouwens de mosselen waren heerlijk vrijdag ( echter de wijn had ik moeten laten ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Lieve Macha, ik hoop dat je niet boos meer op jezelf bent omdat je gedronken hebt. Ik snap wel dat je teleurgesteld in jezelf bent (aaaahh, hou op over mosselen, het is nu toch geen mosseltijd? Ik wil ook!).Maar ik vind het fijn te lezen dat je nu vandaag weer terug op je pad bent en ik hoop van ganser hart dat je op je eigen pad blijft, want dat voelt zo ontzettend goed!Heb je al andere bezigheden gevonden die ook leuk zijn en die je ontspannen, in plaats van drinken?Tenminste laatst schreef je: "Ik kan me niet thuis gaan opsluiten". Nee, dat lijkt me ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Maar Kirky,Ik moet morgen wakker worden, op naar mijn 2de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Vie, ik heb een lieve man, had hem niet verteld dat ik echt wou stoppen met drinken. Waarom ook ?Hij zou me niet geloven want ik heb daar al zoveel over gepraat maar ik deed het niet.Eens minderen en dan weer bam.Ik heb nu iets van : ik ga ervoor, wil gewoon zorg dragen voor mijn lichaam, ben gelukkig dat mijn gezondheid O.K. is maar als ik zo verder deed zou dat wel eens vlug kunnen veranderen.Ik werk vier dagen per week ongveer 40u. kan zeggen dat mijn werk mijn hobby is.Daarbuiten gaan we regelmatig wandelen, heel aangenaam en ontspannend. Fietsen een beetje minder, heb nu een fietsendrager gekocht dus dat zit goed. Drie keer de week naar de fitness, ook boeiend kan je je lekker uitleven.En het belangrijkste wat ik gevonden heb : JULLIE ALLEN.Toch prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Nou dat klinkt hartstikke goed Macha. Waarom ben je eigenlijk ooit begonnen met drinken? Ik wilde er bijna een winkje achter zetten, maar bedoel het eigenlijk serieus. Hoe heeft het zover kunnen komen dat de drank een probleem voor je werd?Hoef je niet te vertellen hoor, ik ben gewoon ongeneeslijk benieuwd naar iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ben je ergens erg gespannen over Spud? Tenminste als ik zelf erg nerveus ben, heb ik wel een rammelende maag, maar kan niks naar binnen krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AgnesC Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Macha,IK vind het geweldig dat je hier mee bezig bent zonder dat je partner ervan op de hoogte is. Dat betekent dat je het zelf heel graag wilt.Ik zit zelf nog te worstelen Ik zou het zelf prima vinden als ik zou kunnen mindereren naar een sociaal aanvaardbaar niveau ( 2 dagen per week niet en niet meer dan 10? consumpties. Momenteel drink ik meer. Gemiddeld in de week 7 flessen waarbij het accent in het weekend ligt.Een beetje van huis uit meegekregen dat na de kofie de borrel op tafel komt. Geen excuus, ik weet het maar het betekent wel dat ik al overweeg om een wijntje te nemen vanaf 12.00 uur 'smiddags in het weekend. Hoe langer ik het uit kan stellen hoe liever het me is.. Ik moet nog even wennen aan de site maar ik wil zeker proberen om op deze wijze een verandering aan te brengen..Enne wingchun... Pizza is niet echt gezond.. De hoeveelheid Kcal is meestal erg hoog en het gehalte groente meestal minimaal ......Maar het ligt er wel aan hoe vaak je het eet... Incidenteel kan het best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Vandaag was het nog melk zonder brokken, morgen met. Smaakte goed! Maar ik hoop dat het morgen nog beter smaakt! En er minder chemisch uitziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 www.oorlogspad.nl Wing?Hi Agnes. welkom op de draad. Zie je, zo erg is het niet. Met een glimlach.Heb je de kookwekkermethode al wel eens geprobeerd? Dan snap ik het ook niet Spud. Maar veel zoet en vet geeft toch geen lekker gevoel, lijkt me?Tenminste ik heb begrepen dat die dingen je hersen-balans-stofjes in verwarring maken. En dat je daarvan gaat hyperen of juist gedeprimeerd raakt.Kan je niet een lekker soepje voor jezelf maken? Bijvoorbeeld gewoon maar een kop drinksoep met een boterham. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Waar haal ik die pasta Wing? Gewoon in de super?Als ze nu eens eenduidig over voedsel waren vind ik het prima, maar ze veranderen ze zo vaak van mening dus ik hou het maar voort op m'n eigen wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AgnesC Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Kookwekker methode ??IK denk dat ik wel weet wat ermee wordt bedoelt.Ik zeg meestal tegen mezelf : niet voor 17.00 uur. dat werkt overigens niet. Zou het met een kookwekker beter gaan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AgnesC Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Heb net ook een stuk pizza in de oven geschoven..Dat krijg je ervan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ik zou er op dit moment een moord voor doen, Vie. Maar helaas, zelfs m'n soep kwam er weer uit.Gek, want ik voel me niet ziek of wat dan ook. Heb alleen maar grote trek in een bord met aardappelen, vlees en groenten. Of een lekkere boterham met kaas. Of what ever, iets hartigs i.p.v. dat snaaiwerk wat niet eens vult.Gewoon lekker eten! Voel mezelf op dit moment behoorlijk zielig dat dat niet lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AgnesC Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Denk je echt dat Vie dat bedoelt ???Ik heb een hele gemakkelijke flesopener hoor ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Het zijn kleine trucjes waar je je zelf op een leuke manier mee voor de gek kan houden Agnes.En dan bedoel ik echt op een leuke manier. Zo kan je ook (dit moet je niet in gezelschap doen) op en neer springen en met je handen wapperen en negen keer "STOP" roepen. Precies negen keer.Het zijn en blijven grapjes, maar wel met een serieuze ondertoon. namelijk voor wie echt iets aan het drankgebruik wil doen. Zet jezelf maar eens voor gek in je eigen ogen. Want met drank op ben je nog veel gekker.Ik wilde indertijd stoppen en ik ben gestopt. Dat bevalt me goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden