HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 ja wij snappen dat wel Winglaat de deur niet op slot zijnnou vooruit deze ook maar dan Soms loop in 's nachts naar het VictoriepleinAls kind heb ik daarnamelijk gewoond.Aan vaders hand zijn zoon te zijn,op moeders schoot te zijn beloond.Om niet. Om niet is het,dat ik hier ga,De vrieskou in mijn jas laat dringenAlsof de tijd zich ooit zal laten dwingenTerwijl ik roerloos in de deurpost sta.Om thuis te komenEn zo simpel is de gangOm tot dit moeilijk inzichtte geraken; Dat ik geen kind meer ben;dat ik verlang.Naar iemand die nooit kon bestaan:Een jongetje dat alles goedzou maken,de tijd die stilstond en hem liet begaan.Ischa Meijer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 huize tasseke ontwaakt!!!mmm, nu al gemopper! die meiden stellen tegenwoordig ook niets voor hoor!een uurtje tekort geslapen en er is herrie in de tentga even de tafel dekken, kinderen voeden en ze vervolgens zacht doch dringend de deur uitwerken tot straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 we zijn t bijna eens ik heb niet zo veel met toeval t is t pad wat zich ontvouwt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 ik ben er weer vandoor, een fijne dag allemaal en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 ter nagedachtenis???is ie dood dan??ondertussen heb ik al bijna de complete serie consumentengidsen over de afgelopen jaren teruggevondenpfft, chaos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 ja dus! ach die simon!dacht dat ie niet kapot te krijgen was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Tapas: tjonge meid, heb je komende week vrij van werk?Zo ik ben er ook weer. Gehavend en wel.Wat een rot weer eigenlijk he? Zou wel in het zonnetje willen zitten vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hallo lieve medestrijders,Drup is ook weer boven water, maar het druppelt hier zo. En nu moet ik ook nog douchen........Loop een beetje boel achter want een week bijlezen is geen doen maar spring gewoon er weer op dus sorry als ik het ff niet volg maar dat komt wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ik voel me net als het weer druilerig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ja Tina hier nog een druiloor, bah.Kirky, heb het ff allemaal niet gevolgd dus ben erg beniewd met de vorderingen van je rijbewijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Goedemorgen...Ik heb niet zoveel meer te zeggenIk ben klaarDaar begint het meeNee. Daarin gaat het doorVandaag geniet ik van de regenHannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Aanvallen van hevige depressie tijdens de opbouwVervelende tintelingen tijdens de afbouwNu ben ik weer terug bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Voor de rest is het gewoon een beetje wennenMaar daarin voel ik me steeds meer thuisDeur stond gewoon open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Alweer blije tranenDagdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Eerlijk gezegd vind ik dit weer heerlijk. Het is niet koud, het waait niet hard.Lekkere verfrissende druppels.En alles staat er zo fris en groen bij.Maar ik gun iedereen een zonnetje hoor.Ik krijg straks ruzie hier thuis () omdat mijn gemaal de walnotenboom om wil zagen. Die zou teveel licht in huis wegnemen. Nou en, dan steken we toch een lampje aan. Nu ja, toevallig ben ik zeer gehecht geraakt aan die boom. Aan de andere kant wil ik weer dat hij een grote conifeer omzaagt, omdat daar elke zomer wespen in nestelen. En ik heb een hekel aan wespen. En dat wil hij weer niet.Nu ja, wat huiselijke perikelen. Maar we blijven er lekker helder bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hannah,ik heb wel wat last gehad van bijwerkingen.Zo erg als jij dat herken ik niet.Zou het ook niet een reactie op de spanningen zijn?Rustig aan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Even kijken of je goed oplet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hoi allemaal,Hannah,Gelukkig voel je je weer wat beterder.Nou, na de yogales zou ik toch een privesessie krijgen van 2 a 3 uur!Dat viel wel vies tegen, nog niet eens 3 kwartier.We hebben 2 oefeningen gedaan, om de ademhaling meer naar beneden te krijgen.Verder krreg ik een rubberen kruik mee, een timertje en een gebrande c.d.2 Aviertjes met oefeningen.Een eventuele tweede oefening als ik die nodig heb kan ik dan gratis krijgen, maar dan moet ik wel naar Amsterdam.Dat ligt 40 km. hiervandaan.Dure grap met de trein, want rij zelf geen auto.Voel me een tikje belazerd.Geen loskomende emoties dus en 80 euro armer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Als ik naar de wasstraat ga denk ik altijd aan jou,hahahahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Rapilos,dus eigenlijk een beetje flessentrekkerij.Lekker snel verdiend €80 euro in drie kwartier.Zo'n baan wil ik ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Albertina,Ja, dat gevoel krijg ik dus ook.Weet nog steeds niet zeker of dat gevoel terecht is.Als yogaleraar staat hij wel heel goed bekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Kirky zal ontzettend voor je duimen en hoop dat je naar Soest moet want die is heel aardig en begripvol dat de straf eens afgelopen mag ziijn. Als je naar Alphen aan de Rijn moet ben je de pisang maar beide zijn keuringsartsen van het CBR dus je mag om die andere vragen. Er zijn er wel meer maar dat weet ik gelukkig niet. Moest er trouwens erg om lachen want het zijn alcoholdeskundige psychiaters. Hahaha tis maar hoe je het leest..............Ach Vie zolang het niet om eikels gaat..............?????????!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ja Dar en ik ook. Koffie is bruin en de deur is altijd open Rapilos maar dat had ik al gezegd en wil ook wel naar het AvL komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Dar, die man woont in Amsterdam, en geeft eens per week les in mijn woonplaats.Als ik naar Amsterdam kom, is dat voor hem gemakkelijker.Daarom, is hij na de les nog speciaal voor mij gebleven.Maar zijn vrouw, die er achter de schermen bij was, moest ook mee terug.Dus al met al niet echt relaxed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Drup,Wat bedoel je precies met "dat had ik al gezegd" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden