tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 zo pyamaatje aangetrokken en de koffie loopt!en inderdaad er liggen twee verdwaalde meiden in mijn bed dit zijn altijd van die momenten dat ik zo verschrikkelijk blij ben dat ik aan de sinas zit.........je zal even wakker worden en de helft niet meer weten.orde van de dag........hendrikus,hoe is het met u???? u bent alweer aan het springen en hyperen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Sandra, dat zijn ook AAP gedachtesiets vertelt je dat t beter gaat als je dan drinkt als je somber bent of boos of verdrietigof teleurgesteld, dan komen er wel gedachtes los als,nu maakt t allemaal niet meer uit nu heb ik t wel verdienden noem ze maar opdie kan je ook onderkennen als gedachtes die je aan t drinken willen brengennah springen en hyperen, ik zit hier onderuitgehangen in de hoek van mijn bank met laptoppie op schoot tas, dat is zeg maar nog niet heel actief dat stuk over die minigedachtes schreef ik voor de brijder maar vond t hier ook niet misstaan ik geef de brijder les zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 smijt nog even koffie in t rondkijkt brutaal en deelt ook wat brood uit van Miss Jeeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 ah ha,welke training doe jij trouwens bij de brijder?ikzelf doe de leefstijl training en die is bijna afgelopen, nu moet ik van de rechtbank onder behandeling blijven bij de brijder maar ik weet helemaal niet wat er verder is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 morge hannah,ik schrik even!waarom is de paroxetine omhoog gegaan?tja, ik heb het ook een keer meegemaakt in het ziekenhuis, heel angstig vond ik dat!in het ziekenhuis hebben ze toen de dosis gelijk gehouden en was een kwestie van wennen, inderdaad een dag later ging het goed.maak je dus niet al te bezorgd maar schrikken is het wel!komt er vandaag iemand bij je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Wat een ellende Hannahstuurt wat positieve golven jouw kant oprust maar even lekker uit je zal ook wel spierpijn hebben zegpfffffffffffeen hele zachte knuffel en sterkte hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hannah, kruip lekker in je bedje en laat je maar verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 gatver..nou die verjaardag van je, die gaan we van de week gewoon over doen!!!!het klinkt allemaal weer zo droppig maar rust goed uit, luister goed naar je lichaam en blijf toch de medicijnen nemen!he, ik zou zo graag even je last willen overnemen, gewoon even een weekendje, ik neem de pijn en jij een relaxweekend in de zwaluwhoeve;)zou dat maar kunnen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hannah, kan je niet iemand vragen om bij je te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ik ga lekker ontbijten. Dar met zelfgebakken brood, hoor.Totlaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Zeg sandra!!!Nu Dar laat afweten, waarom gooi jij niet wat lekker vers brood over?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 yippie ajeeeee,ik neem mijn vorige bericht terug Met honing???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hannah,ik zit even te denken........zou je het even niet bespreken met de arts?het zou namelijk ook een reactie kunnen zijn gewoon van je lichaam zelf.ik heb last van PPEA aanvallen, een soort van epileptische aanvallen maar dan alleen als ik heel erg gestresst ben.je zou natuurlijk ook gewoon kunnen reageren op alles wat de laatste weken is gebeurd!maar goed,je bent alleen en als je de medicijnen niet vetrouwd dan moet je daar nu maar even niet mee beginnen maar overleg het wel met de arts.neem eerst je rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 nahh, valt vies tegen hoor!!zo goed en lief ben ik nu ook weer niet! ben eerder een draak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 krijg net een telefoontje!!M. komt aan waggelen vanmiddag!!! gezelliiiidie begint echt een tien tonner te worden, is dat normaal trouwens? 18 kilo aankomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 die wagglende M. is mijn aangenomen kind beetje zwanger maar volgens mij komt daar een olifant uit!!ik vind het echt zielig, het is al zo klein broos meisje en nu is ze 18 kilo aangekomen en dan nog te bedenken dat ze nog 5 weken moet!!ik weet zeker dat nummer twee voorlopig niet komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 wie heeft dit weer besteld???volgens mij druist dit tegen iedere afspraak in!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Goede morgen allemaalIk ben dus net wakker, kort geslapen, maar maakt niet uit, het was wel gezellig.En ik heb geen alcohol gedronken.Hannah heel veel beterschap hoor:heart:tot vanavondfijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Alberttttttttt,goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Morregguuhh Tas:heart:Dar ik lijk wel een veerpont;)en nee dank je ik ontbijt nooitvanavond hoop ik er weer wat langer te zijntot later nu moet ik opschieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 van haar nieuwe onderkomen moet je niet veel voorstellen!het is een normale eengezinswoning maar dan met 6 zwangere pubers, ze heeft een slaapkamer waar net haar bed in past en een heel strak schema!de maatschappelijk werkers zitten er boven op en alles is zeer streng geregeld.Ze moet zelfs verlof aanvragen als ze hier komt.maar als het goed is krijgt ze over twee weken een eigen flat, dan hebben we zes weken de tijd om alles te schilderen en te behangen!het wordt dus nog spannend!en verder.......is het gewoon naadje!ze moet echt hard boeten voor haar fouten en bikkelhard werken voor een leuk leven en tja alleen is alleen.Gelukkig heeft vader inclusief familie afgehaakt, dat klinkt rottig maar ze heeft genoeg ellende, misschien als ze op poten is kan er wat geregeld worden, maar op dit moment is het lekker rustig zonder die grappenmaker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Werk ze weer voor vandaag Albertwordt het een kort dagje door het rottige weer? of zit die mazzel er niet in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Even goeiemorgen wensen.Vanmorgen de logé's netjes met ontbijt de deur uit gewerkt, wij hebben een dagje rust.En ik zeg netjes omdat ik bijna ontploft ben. Wat kan ik daar slecht tegen, die zaggerijnige koppen van teveel wijn de vorige avond en maar niet op kunnen schieten terwijl ze wisten dat ze om halfnegen weg moesten rijden.Ben niet ontploft omdat ik dacht: zo was ik nog niet zo heel lang geleden ook.Iedereen een fijne dag. Volgens de berichten zou het weer vanmiddag opklaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 wanneer gaan ze weer weg Vie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 je weet niet of t harteloos is Darmisschien heeft t kind het er zo naar gemaakt dat dat de beste oplossing isje kan als ouder ook niet maar over je heen laten lopen, dat heeft een grenseigenlijk heb ik t niet over dit geval he, zo in t algemeent is te simpel te zeggen dat t harteloos is, als t hun eigen kind is zal t wel erg pijn doenen zo niet, dan is t inderdaad harteloos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden