Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hè Rapilos, wat vind ik dat nou vervelend voor je.Niet erg tactvol aangepakt door die leraar zeg. Dan ben je toch niet op je gemak, als iemand staat te trappelen om weg te komen.Heb je er nog wat van gezegd, of gewoon maar betaald en (teleurgesteld) weggegaan?Maar waar is dat kruikje voor?Overigens dank voor het meeleven met de bomen. Ik heb een leuke compromis verzonnen, maar zal het goed in het vat moeten gieten. Nemelijk als we nou eens in de blinde muur van de kamer, waar achter toch geen bomen staan, een raam laten maken? Dan hebben we weer veel licht in de kamer. Alleen afgelopen jaar hebben we al zoveel verbouwingen met rotzooi aan het huis gehad dat ik vrees dat mijn echtgenoot meteen in de stress schiet als ik dat voorstel. Tactvol aanpakken dus. Als hij het goedvindt mag van mij die conifeer ook blijven, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Sorrie Drup,Ik snap je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ja hier ook sorry Rapilos, dacht even aan wat anders. Vervelend want dat krijg je als je er zo weer inhuppelt. Maar dan nog is de koffie bruin en de deur open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Vie,Dat kruikje is voor op je onderrug, ik moet dan op mijn buik liggen met mijn hoofd op mijn handen, kussentje onder de borst en kruik op de onderrug.Dan krijg je vanzelf een lage ademhaling.Ik heb nog wel gezegd dat ik dacht dat het 2a3 uur zou duren.Maar hij zei, ja die tijd zou ik ook nodig hebben, als ik je naar een hele diepe ontspanning zou leiden.Maar nu kan je dat zelf doen met die c.d.Tja, toen heb ik inderdaad maar betaald, en voelde wel wat teleurstelling.Weet nooit zo goed met dit soort dingen om te gaan.Goed idee van je trouwens, boom laten staan en nieuw raam erin.Nou je man nog zo gek zien te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Drup,Je bent een hartelijk mens:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ja Kirky het dichts bij de deur maar dat is altijd minstens 50 kilimeter verderop hahaha. Maar zal duimen hoor. Als je er door komt dan is het voor een jaar en dan moet je weer gekeurd worden. Kom je daar weer door mag je voor 3 jaar en dan weer voor 5. Lijkt wel levenslang hahaha. Als je een moord begaat ben je na een paar dagen weer vrij.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Vie, goeie oplossing, want zeg nou zelf, de walnotenboom omzagen, is ie helemaal gek geworden!!!!!tja en de conifeer, daar heb ik ook niet zoeel mee An, ik heb besloten dat die 2 dagen vrij nog lang niet genoeg waren, dus minstens nog een week en misschien wel langer.misschien wel 2, misschien wel 3. Ik ga pas weer werken als ik mijn evenwicht weer hervonden heb want ik ben te lang door gegaanNu ben ik aan de beurt!!!!! Want dat ging niet goed.Het hele ADHD verhaal, ik heb het aangenomen en ben als een speer aan de slag gegaan, geholpen door de medicatie die behalve een beter concentratievermogen ook meer energie geeft.... maar ik vergat dat ik het ook een plek moet geven en dacht dat ik nu alles konMaandag eens gaan kijken hoe ik 'thuis'hulp kan aanvragen zodat ik niet steeds alles boven mijn hoofd uit laat groeien en niet bv 2 a 3x per jaar al mijn kasten weer moet ordeneneen goed en werkbaar systeem op leren zetten en leren plannenzou voor de rest van mijn leven ook prettig zijn om er wat meer orde in aan te brengen en wat meer te leren doseren voelt wel raar hoor, ik die alles het liefst zelf doe, en het haat om hulp te vragen.ik geef me over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Tnx Rapilos maar vergeet het niet.Mag nu lekker ff met mijn race-eendje door de regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ja Tapas, en weet je wat ook? In stukken gezaagde conifeer ruikt zo lekker in de haard.... hihi, maar dat wordt dus het volgende hoofdstuk. Vrouwenlist is menighvout, zei een of andere middeleeuwse schijver al.En heel veel sterkte met je komende weken. Je komt in ieder geval wel voor jezelf op door niet te gaan werken.Rapilos, als het niet zo is, scrollen maar. Ik zelf laat me ook wel eens met een "kluitje in het riet" sturen en dan kan ik achteraf met zoveel kwaadheid zitten. Voel ik me het trutje dat zich alles maar laat aanleunen om vooral maar geen conflict te krijgen.Wat ik me aangeleerd heb, is dan een brief schrijven met mijn grieven. Niet meteen op de post doen, de volgende dag nog even nazien en pas dan eventueel posten.Dit heeft mij veel opgeleverd, zowel in praktische zin als in vrede met mezelf.Het is maar een idee.Dankjewel voor de uitleg van het kruikje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 He Hannah,Ja, als je zo gestresd bent valt het ook niet mee.Maar wat jij zegt, zei hij ook.Dat dit de basis is, die ademhaling.Laat ik dat nu eerst maar eens onder de knie krijgen.Leuk, dat jij het (steeds) herkend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Vie,Ik bedacht ook al om hem erover te mailen.Maar laat het even bezinken.Ben nu de C.D aan het draaien.Wordt er zowaar (bijna) rustig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Kirky,Wat ben jij toch een super vader:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Alles, wat ik nu op de C.D. hoor, hebben we net ook in de les gehad.Heeft hij zeker expres gedaan.Scheelt natuurlijk ook een hoop tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Dan hoop ik, Kirky, dat je toch wel toezicht houdt op met wie hij msn't en dat je hem op het hart hebt gedrukt, geen persoonlijke gegevens door te geven. Je weet toch wel wat daar voor rottigheid van kan komen en wat voor griezels er virtueel rondwaren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Kirky,Daar gaat het toch om, dat hij er blij mee is.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Zo race-eendje is weer thuis en nu ze afgedroogd is lijkt ze meer op een wc-eend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hannah: krijg rollingen van jou, of wat dan ook. Wat maak je toch allemaal mee, snap er ook niet zo veel meer van. Je bent ondertussen wel doodziek? Woonde ik in de buurt dan kwam ik je een pannetje soep brengen, nee geen smoes, maar ik zou het willen doen.Is er iemand die gewoon ff zorgt voor je??Tapas: neem genoeg rust hoor.Ik ben ook aan het doordraaien, maar hoef nog maar EEN dag te werken.Deze dagen toch wat dingen kunnen afwerken voor mijn werk en daar ben ik nu toch wel weer trots op.Net ook nog twee uurtjes aan de gang....Komende week nog een paar rot administratieve klusjes en ik hoop dat ik dan mijn hoofd op orde kan krijgen. Stap voor stap moet ik dingen afhandelen en dat weet ik allang, maar het schoot deze week ineens in mijn kop. Ik wil NU weg, ik wil het NU geregeld hebben.Dat gaat gewoon niet. Dat kan gewoon niet.Dus voordat ik vrij ben ben ik zeker twee jaar verder.Dat wist ik allang.Heb er zelfs mijn studie bij in gepland en die duurde vier jaar!! dus nog twee jaar.De ergste spanning is gelukkig wel afgezwakt.Ik neem contact op met maatschappelijk werk, ik heb een advies en praatpaal nodig.Het liefst een aardig iemand waar ik eens bij kan aankloppen.Tapas die heb jij toch ook?Dat ik niet eerder op het idee ben gekomen.Per volgend jaar wil ik ook een fultime baan, dus na de vakantie actief zoeken.Dus ik vind toch wel dat ik goede plannen heb.En mijn man heb ik WEER gezegd dat hij EEN dag in de week het huis uit moet.Ben benieuwd. Als hij a.s. vrijdag niet gaat dan ga ik iemand inschakelen die hem het duidelijk moet maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 probeer in ieder geval in je vakantie even weg te gaan An, afstand nemen!dan ziet het er allemaal al heel anders uitpoeh, vakantie, daar ben ik ook aan toe hoor, maarjadat vind ik dus zo lastig als alleengaandegroepsvakanties zijn te vermoeiend omdat je dan van alles moeten niemand in mijn omgeving vertrouw ik genoeg om samen weg te gaanen alleen durf ik het nietdus elk jaar is het weer lastigalsof de hele wereld op vakantie gaat, lekker uitrust, samen leuke dingen doet en ik eenzaam achterblijf ik wil kamperen, bij een houtvuur zitten, bergwandelen, onder een waterval staan...grmpffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 OK Kirk, het was gewoon even wat bezorgdheid op afstand.Maar uiteraard weet jij ook wat je doet.An zou je denken dat het scheiden op zich twee jaar gaat duren?Ik was er eerlijk gezegd binnen vier maanden doorheen. Maar dat kwam misschien ook omdat wij geen kinderen hadden.Ik heb hem alles gegeven, het huis, ik wilde geen alimentatie, heb alleen mijn eigen persoonlijke spullen meegenomen en ben op een flatje weer voor mezelf begonnen. Voelde heel goed!!!!!Je klinkt wel vastbesloten en ik wens je toe dat je dat blijft. Hoop dat je een prettig iemand ontmoet bij maatschappelijk werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hannah kinderen zijn heel blij met duidelijke regels, geloof me.Vie: ik kan de dingen niet overhaasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Hannah,Ik doe ook even een duit in het zakje.;Ik vind ook dat je je kinderen goed aanpakt,structuur hebben ze nu eenmaal nodig.Worden het stabiele mensen van.An,Je klinkt gelukkig al weer iets rustiger dan gisteren.Het zou toch zeker fijn zijn als er nu eens wat rust in je leven zou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Krijg straks eters en ga stoganov maken dus zal met die knof maar uit de buurt blijven. Netjes de kattenbak verschoond (want er komt visiite) en tuurlijk een heerlijke vette drol. Juist als ik de rauwkost voorbereid wat er nu meer uit ziet als een gerecykelede lunch. PPPPPPFFFFFFFFFF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 An, ik bedoelde er ook niet mee te zeggen dat het sneller moet of kan, maar eigenlijk om je op mijn onhandige manier een hart onder de riem te steken. Het spijt me als het anders overkwam.Ik wilde je vertellen hoe blij ik toen was dat ik weer een zelfstandig mens was, ook al was het van een mooi groot huis in een klein flatje. (Kon mij dat nou schelen!) Het is ook niet dat ik wil dat jij in een klein flatje terechtkomt... enfin.Ik wens je gewoon het allerbeste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Vie: nee hoor je schreef niks verkeerds, ik snapte je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Oh gelukkig An.De zon gaat schijnen. En ik ga verzinnen wat we vanavond gaan eten. Is wel weer leuk, even met ons twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden