Papillon Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Goedemorgen Carolien en Dar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Goedenmorgen Papillon,Jij bent er ook lekker vroeg bij.Hier is het ook vroeg hoor. Ik heb vandaag vroege vogel dienst met de kleine hier. Ik ben alleen nog niet echt wakker vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 12 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Goedemorgen Pem,ja ik ben eigenlijk alltijd vroeg wakker. Op dit moment hebben we familie van mijn vriendin op bezoek. En vandaag gaan we naar de rommelmarkt. Het zonnetje is ook al wakker dus het wordt een mooeie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Papillon,Nee ik zou best nog wel wat kunnen slapen vrees ik. Ik ben ook niet een echte langslaper, maar ietsie langer zou wel lekker zijn hoor.Gezellig wat bezoek in huis. En leuk een rommelmarkt. Ik ben daar best wel gek op. Ik kom daar niet zo aan toe vanwege de kiddo's. Maar lekker struinen tussen de boeken enzo.Heerlijk. Geniet ervan en maak er een mooie dag van.Hier is het donker en somber weer. Geen zon te zien helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Goedenmorgen Rudy,Ik zie je wel om het hoekje.Hoe gaat het nu met je?Weer wat beter dan gisteren. Ik zag dat je gisteren weer wat vast voedsel hebt kunnen eten.Ik was daar blij om voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Goedemorgen allemaal,hier helaas ook geen zon te bekennen,het plenst hier van de regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 12 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Jammer dat het weer so slecht is bij jou,PEM. Hier was het de afgelopen maand slecht. Erg veel regen en soms ook storm. Gisteren was de eerste drooge dag. Dat was genieten.Lekker in de avond buiten gezeten met de vuurkorf..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 12 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Nu eerst de kippetjes eten geven en da ontbijten...Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Waar is Dar nou gebleven met dat verse brood?Zit ik klaar voor het ontbijt is ze er niet.Ach wie weet is ze aan het afbakken.Ik wacht nog wel ff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 goeiemorgen, even wakker worden met koffieis het gedichtendag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ik zit ook al kant en klaar aan een gedekte tafel,alleen het brood van Dar ontbreekt nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Ik heb het draadje van gisteren ook afgelezen en om daar wil ik nog even op aanhaken.Ik heb een lijstje met ik drink niet meer, omdat.....- ik dat niet meer wil- ik zo weer beter in mijn vel kom te zitten- ik zonder alco veel helderder ben- ik nuchter veel gezelliger ben- ik weer meer onderneem- ik weer hobbies oppak- ik slanker wordt enz.Dat helpt mij op moeilijke momenten.Dit is mijn ADB - first aid - kit voor de moeilijke momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Goedemorgen Dar, Vie, PEM, Tina, Henk en alle ander,Hier is het muisstil, ik hoor alleen een paar vogels fluiten.Daarnaast regent het ook nog.Nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 heel goed PEM ik heb ook wel ergens een verhaal staan waarom ik nooit meer drinken moet maar dat staat hier al ergens op t forummoet je maar even zoeken als je dat leuk lijkt t handigste is alle redenen weg te nemen waarom je dronk dan hoeft t echt niet meer, dan is er geen kans meer te struikelen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 goeiemorgen Sandra ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lies Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Buenas dias todos!Oftewel goedemorgen.Ik logde even in om aan Dar te schrijven wat een prachtige zinnen die je hebt neergepend!Echt meis,in elk geval voor mij,net de juiste zinnen.Dankjewel.Ik ga proberen weer een tukkie te doen want door alle shit,slaap ik superweinig!Henk,ben trots op je al twee maanden droog!En eigenlijk trots op ieder die het per dag droog houdt.Fijne dag allen!Lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 jij ook een goeiemorgen en dank je wel lies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 goedemorgen allemaal heb speciaal mijn wekkertje gezet!!!Dar hoe smaakt het brood , is er nog? voor half negen zei je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Goedemrgen Tas,Volgens mij ligt Dar in haar nestje. Hoe was het gister met de meiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 minigedachtesde (onbewuste) weg naar t drinken toeminigedachtes masseren je zo naar t drinken toedat hoeft niet persé bewust, liever niet zelfs, want als je jezelf wijs kan maken dat t onbewust wasdan heb je er ook geen verantwoordelijkheid overslim he, dat is allemaal de AAP op je rugweet je wel, die aap waar ik over schreef alAutonoom Addictie Proces.eigenlijk zou t heel goed zijn je daar altijd van bewust te zijn paar voorbeeldjesals je met prachtig weer verzint dat je even naar de stad moetis dat dan omdat je naar de stad moet of is t een minigedachte die je aan t drinken zou brengenzodat je een uur later plots zonder dat je er erg in had met een biertje op t terras zit een opstapeling van die gedachtes kunnen je aan t drinken brengenmaar als je ze doorziet kan je afhaken, je zou de stad kunnen verlaten, je zou niet op dat terras kunnen gaan zitten enz enzhoe sneller je zorgt dat je veilig bent, hoe beter dat werktals je niet wilt drinken wil je er zo ver mogelijk vandaan blijvenik probeer met iedere gedachte die ook maar in de verste verte met drank te maken heeft me af te vragenwat is dit voor gedachte, is t een gewone gedachte of is t er één die me dichter bij het drinken probeert te brengenblijf ik nazitten op me werk omdat dat gezellig is of omdat ik dan ooit een biertje zou kunnen nemenbij een vriend zei ik tegen zijn vrouw dat hij een ijskoud biertje wilde omdat hij daar zelf niet om wilde vragen omdat ik net niet meer drink, dat was goeddaar was geen masserende minigedachtedat was gewoon hem zijn biertje gunnen en daar kan ik prima tegen\t is handig voor jullie daar es wat mee te doenals je de minigedachtes herken kan je de weg naar t drinken afbreken voor je er bentdat is een stuk makkelijker dan ingrijpen als je een uitglijer hebtik heb ook iemand waar ik mee ga bellen voor ik drinken gadaar hoef ik niet voor te bellen hoor, maar t is mooi dat het er isdat is zeg maar de laatste reddingsboei voor t drinkenen dat is een hele grote, die kan mij makkelik dragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 heej tasseke, goeiemorgen, ik zat te typen alsof ik een ander was, zie je dattekst voor een heel jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 hou op!!ze hebben mijn hele keuken geplunderd en vannacht kreeg ik er nog drie, lekker patat staan bakken!!tja, moeke maakt wel iets klaar midden in de nacht verder hebben we hier thuis nog maar een feestje gehouden, moet even kijken volgens mij ligt er nog wat hierboven, nog een paar meiden of zoik ben in ieder geval rond een uur of vier gecrasht op de bank, ik wordt net wakker en heb nog steeds mijn gevechtsjurk aan.mm, eerst koffie, geen vers brood van Dar, dat valt tegen hoor en even kijken of ik nog een schoon joggingpak heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HenkT Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Mevrouw D doet nog even een slaapje vermoedelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Henk, bij mij ging drinken juist bewust.Als ik vol zat met emoties zoals boosheid, teleurstelling dan ging de gedachte bij me en nu wil ik weg en dan greep ik naar alc.Maar het kan inderdaad ook onbewuste gedachten zijn.Mooi geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2009 Tas, klinkt wel gezellig. Je hebt het overleefd, hahahhahNu op brood van Dar wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden