Spring naar bijdragen

maandag 13 juli

Gees

Aanbevolen berichten

Tapas,

Jij begrijpt het helemaal. Ik zit nou al te bedenken wat voor onzin het is (het wordt volgende week hartstikke mooi weer) om naar Frankrijk te gaan :(.

Maar als ik dáár ben vind ik het hartstikke leuk, zeker weten.

Het is gewoon de hobbel hè, maar van hobbels nemen worden we sterker.

Hannah,

Misschien moet je even niet al te veel willen. Je lichaam is uitgeput van al die infecties en AB en wil misschien alleen maar rust. Dat mag toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemiddag,

zoals ik lees voor een aantal niet zo'n goede middag.

Kriky,
gecondoleerd.

Hannah,
Ad en alco is een slechte combinatie,
maar dat weet je zelf ook wel.

Sara,

een bijzonder onaangename manier om zo iemand te laten weten geen contact meer
te willen.
Ik hoop dat je het even kan laten rusten.
De manier waarop je vriendin de vriendschap beeindigd vind ik onbehoorlijk.

Zelf heb ik prettig gewerkt, helaasmoet ik straks nog revalideren,
maar ja het is voor het goede doel, dus vooruit met de geit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes met revalideren Tina!

Kirky, gecondoleerd...

Hannah, hopelijk gaat voor jou de zon snel weer schijnen!
Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen!
Al die infecties kosten bergen met energie, geef jezelf
even de kans om te herstellen! :present:

En deze is voor An :present:

Fijne dag voor allen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is rustig vandaag!

zo, de spartamet is verkocht, en het geld brandt in mijn zak... nee hoor
maar heb mezelf wel een prachtige portfolio map cadeau gedaan, na 8 jaar wordt het toch eens tijd om al mijn ontwerpen en dingen te ordenen.
Wat zijn die krengen duur zeg!!
verder de nodige mapjes en dingen weer gekocht en het opruimen zelf nog maar even uitgesteld
en even een bakkie gedaan op mijn werk, voor ik het wist zat ik alweer bijna achter de computer, maar toen ik de paniek voelde ben ik gelijk er weer achter vandaan gegaan
tjonge het sluipt er echt zo in he!!

Nu lekker met de hond naar het bos! geen straf met dit weer ;)
en dan vanavond nog een vergadering met de nieuw te starten wijkraad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook weer terug.

Kirky gecondoleerd. Heb juist vanmiddag een begrafenis gehad van een oom. Het grijpt je altijd enorm aan dat je naasten verdriet hebben. In mijn geval leef ik erg mee met mijn neef en nicht die nu net als ik zelf wees zijn.

Ik zal meestal laat in de middag na het werk inloggen. 'smorgens vroeg red ik dat niet want ik ga om 07.00 uur al van huis. De thuiskomst is wel het lastigste gedeelte maar zoals ik van iemand anders ook al las : als je direct iets gaat doen : wandelen, vaatwasser leeg ruimen etc. dan is het makkelijker te weerstaan. Ik heb mezelf nog niet drooggezet maar ben een beetje in een aanloop fase. Als minderen niet lukt dan moet ik de knop echt een keer omzetten.

Sara, misschien moet je het ook even laten rusten nu. Een SMSje is in een opwelling zo verstuurd maar misschien na een nachtje slaap kijkt ze er ook wel weer anders tegen aan. Bedenk ook voor jezelf of je wel vriendschap wil met iemand die je constant moet overtuigen van je goede wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet,

Je kunt iemand op z'n nummer zetten, zonder hem/haar te b'ledigen.

Maar ff...

Je bent een g'wone man...

Als in werkzaam en productief.

Je zei eerder al dat je in de staal industrie hebt g'werkt.

Wat doe je nu dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffffff ik leef nog, lastige week gehad omdat ik het allemaal niet goed meer snapte.
Wat een rollercoaster is dat nuchter zijn zo af en toe. Maar goed, wel nuchter gehouden
en inmiddels plaats ik dingen weer wat beter in perspectief geloof ik. Uiteindelijk lijkt me dat
nuchter zijn wel beter maar er komen wel veel emoties op me af die ik soms moeilijk kan plaatsen
en dat maakt het zeker niet gemakkelijk. Maar ja het zal wel ergens goed voor zijn; dingen waar ik
nu tegen aanloop zijn waarschijnlijk dezelfde dingen die ik voorheen wegdronk, terwijl ik nu
probeer er iets mee te doen.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dhendro, volgens mij hebben we een gelijksoortige week achter de rug
hier was het echt even foute boel, snapte er niks meer van, leek net of er niks meer goed ging en werd overmand door mijn gevoel
rollercoaster inderdaad.

Maar gelukkig begint het hier ook weer op zijn plek te vallen, langzaamaan.
met drank zou dat langer geduurd hebben, en weet je, na zo'n heftige periode merk je vaak dat je weer een stukje gegroeid bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Tapas ik merkte het. Wat ik zo ongeveer gedaan heb is het oordeel van iemand anders
(die ik belangrijk vind) boven de mening van mezelf te stellen en diegene vond mij waardeloos
en ik begon mezelf dus helemaal niets meer te vinden. Wat een megadip, ik weet niet precies wat
een paniekaanval is maar ik zat er niet ver vanaf.

Het is niet uitgepraat, helaas, maar goed het is zijn mening over iets wat ik gedaan zou hebben.
Ik heb dit naar mijn mening niet gedaan en hij mag mij niet als persoon in zijn geheel veroordelen.
Nu ligt het bij hem, ik probeer het los te laten. Het is niet van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo daar was ik weer.
Allereerst: Kirky gecondoleerd en sterkte met de emoties die deze dagen over jullie heen zullen komen!

Verder bedankt voor alle lieve en steunende reakties! Ben dankbaar voor jullie medeleven want zoals ik me vanmiddag voelde is niet mals. Had bijna een uitglijder maar ben toen met diazepam naar bed gegaan. Eerst anderhalf uur met de honden gelopen; alledrie fysiek moe, maar mijn geest niet.

Nu net wakker en aan de koffie (zonder caffeïne hoor) en alles valt weer in volle hevigheid op me.
Liep te denken...............Zou het waar zijn? Wat m'n vriendin zegt heb ik in andere situaties en andere woorden al eens eerder gehoord.

Wanneer hun waarheid wordt tot de mijne kan ik alleen maar concluderen dat ik niet in staat ben lief te hebben......................Ben ik dus geen vriendschap en geen liefde waard. Ben niet in staat om echte liefde te voelen of te geven ?!?!?
Dankjewel lieve ouders, jullie hebben het grondig aangepakt. Na ruim 50 jaar nog steeds hetzelfde probleem.
Voer voor de psych denk ik zo.

Ben nog steeds erg uit 't lood. De gevolgen van mijn gedachten zijn ernstig. Het ontneemt mij het bestaansrecht. Wat stond er ook alweer in 1 Corinthe 13?...........................
Dan moet zelfs God wel erg boos op me zijn. Ik verdien dus dat mensen me laten vallen. Voel me echt compleet waardeloos. Kan ik dit ooit nog veranderen?

Ga maar weer eens met de honden op stap. Houd het hier ook niet uit.
Pffffffffffffffffffffffff.
Sorry voor mijn geëmmer maar ben blij dat ik het hier kwijt kan.

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, nog even. Dhendro ik lees dat jij zo ongeveer hetzelfde hebt gedaan als ik: de mening van een ander laten overheersen. Je (bijna) paniek herken ik maar al te goed, ook bij mij gaat het erg diep en soms ben ik bang voor een psychose, hoewel ik dat nooit langdurig of ernstig heb gehad.

Laten we onze (eigen-)waarde maar vooral in onszelf zoeken! Probeerjfe zelfbeeld positief en sterk te houden, dan zal ik dat ook proberen.

Sterkte en keigoed dat je je er zo doorheen slaat:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wing dat hoop ik dan maar.
Wel moeilijk als je een opvoeding met calvinistoische inslag hebt gehad waarin je vooral een schuldgevoel werd aangepraat.
Voor mij is het leven dan ook één grote beproeving waarover ik later verantwoording moet afleggen.
Liefde moest dus "verdiend" worden en daarmee ben ik nog steeds behept.

Nu ga ik weg met de doggies.
Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dit houdt mij van dat - ene glas af en toe- .
Ja ik kan het bij 1 houden maar waarom voelt dat dan niet lekker.
Omdat ik mezelf niet meer voor de gek kan houden.

Van een infosite:
"De alcohol die we drinken heeft als scheikundige naam ethanol (C2H5OH). Als alcohol wordt afgebroken ontstaat eerst aceetaldehyde, een stof die nog giftiger en dus nog schadelijker is dan de alcohol zelf. Aceetaldehyde wordt omgezet in azijnzuur en dat wordt vervolgens afgebroken tot kooldioxide en water."

Alcohol is pure zelfvergiftiging.
Ik hoef niet meer dankuwel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...