Gunn Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Mensen, vraagje...Aan allen gericht.Waaruit extraheert een mens z'n waardigheid... 't g'voel iets te zijn?Niet zozeer uit z'n intellect... dat hoop 'k niet in mijn g'val. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Gunn, jij bent al helemaal goed van jezelf.Het feit dat je er bent zegt al dat je iets bent!En hoe en wat ja daar kun je eindeloos over l*llen.Daar kom ik niet uit hoor. Zeg het maar alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Ah, Gunn gaat fliesolofies worden... Ik heb altijd gedacht: je eigenwaarde is het enige wat je zelf bepaalt.Maar is eigenwaarde hetzelfde als waardigheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Kirky gecondoleerd en heel veel sterkte met de emotie,s die op jeaf zullen komen .Lieve Sara datwas niet zo`n slim idee om met diazepam naar bed te gaan het is net als drank als het uitgewerkt is komen de emotie,s weer keihard terug Je kunt beter wat aanpakken zoals je al zei met je honden gaan lopen of ander soort sport zodat je moe word en je hoofd lekker leeg is echt het helpt ,ik bv doe veel aan aerobics en joggen daar heb ik op het moment het meeste aan als die trek weer opkomt .verder wens ik je sterkte toe Dikke knuffellll van meeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Hoi Dar,is lekker he dat joggen ik doe het altijd iedere ochtend 15 km als het droog weer is ,anders doe ik via de dvd aerobics van dik een uur en het helpt he lekker je hoofd leeg dan .en wat goed die verwoording van je over paniek .knuffell van meeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 GoedenavondKirky gecondoleerd, veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Allemaal nog een goedenavond ,sorry was het effe vergeten Een knuffel van me voor iedereen die het nodig heeft:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Dank Meiske,Dank, dank, dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Jee harteloos van mij zeg, ik loop maar heen en weer te rennen en val er midden in...Sorry Kirky, mijn deelneming. Hou je taai hoor. Dat zijn altijd moeilijke tijden.Sterkte voor jou en de jouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Hey kirky,Insgelijk, my deepest condolences. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Kirky sterkte.Meiske knuffel terug Knuffel voor iedereen Ik ga broodpakket voor morgen maken en bankhangen.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Tja, soms denk ik: was het maar zo simpel, Wing. Maar dat is ook maar een gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Eigenwaarde staat hoog in het vaandel als,je iets presteerd bv van je verslaving af komen en de drank laten staan waar we dus heel veel moeite mee hebben .Maar in ieder van ons zit toch echt die wil om er vanaf te komen,en dat is keihard vechten tegen jezelf ( heb ik tenminste ondervonden )maar als dat dan lukt voel je jezelf de koning te rijk en dat is naar,mijn mening eigenwaarde yesssssssssssZo ik heb gezegd,knuffelllllllllllllllllll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 De mens heeft zo'n b'hoefte wat te zijn.Zo'n b'hoefte om z'n suprematie te sublimeren.Zodat 'ie zich een plekje kan verwerven in de Mensch'lijke g'schiedenis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Foei, dat klonk wel heel pretentieus.Laat maar, lieve mensen.Vervelende is, dit schrijf ik onder invloed.Waarom heb ik 't g'voel slimmer te zijn als ik wat op heb?'t heet niet voor niets 't 'Geestrijke Vocht', niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 En nog iets...Hoe komt 't dat de tijd steeds sneller lijkt te verstrijken naarmate we ouder worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Kirky en Agnes gecondoleerd. Afscheid nemen doet altijd pijn en heeft tijd nodig het te verwerken. Neem die tijd.Tina wat ben je toch een vechter, heb veel respect voor je.Vandaag voelde ik me best goed dus verder de schuur opruimen. Me suf gesleept en dus zwaar gestraft hahaha. Behalve dat Caro mijn vriendin is, is ze ook mijn buddy geworden en het leek meer op een pitbul waakhond hahaha. Sjonge wel een vreemde gewaarwording zo'n lieve vriendin die zo bezorgd is om je en dan hier te hebben ontmoet. Is ADB dan toch een laatste redmiddel? Voel van wel want er zijn hier zoveel mensen die elkaar helpen of een lief woord naar elkaar zenden. Maar Caro blijft heel speciaal, gewoon omdat ze Caro is, mijn vriendin. En op een andere manier zijn jullie ook speciaal, gewoon omdat jullie jullie zijn, ieder op een eigen manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Lieve, lieve mensen op dit forum,'k ga 'r vandoor voor vanaaf.Allen zeer veel sterkte g'wenst in jullie/onzer beproevingen.Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Druppeltje lief van je ,echt wel leuk dat je het zo verwoord,We zijn allen mensen met hetzelfde probleem en dat schept een band Dikke knuffffffffffff van meeeeeeeeee:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Druppie:heart:Forummers ik ga nog even tv kijken en zo naar bedfijne avond en truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Voor jou ook een vette knuf Meiske.Soms probeer ik iets te zeggen maar weet me niet altijd goed uit te drukken. Duidelijk is altijd wel wat we hier niet zitten vanwege de jeuk aan onze grote teen en ja dat schept een band. Het gevecht, het verleden, het ziek zijn, het verlies etc. Maar het zegt wel iets over ons. We zijn zeer medelevende en gevoelige mensen anders waren we nooit zover gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 AR ook dat weet je toch Als je hier bent dan twijfel je vaak en bent onzeker in veel dingen. Dat heb ik nog steeds maar voel me wel sterker worden. Net als met ziek zijn: je gaat een pasje achteruit maar er 2 vooruit. Een glas is altijd half vol of half leeg, hoe je ook kijkt iets anders kan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Kirky gecondloleeerd met het verlies van een dierbare. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Druppeltje ik vind dat je het heel goed verwoord meis,maar mijn glas blijft tot op heden leeg ook ik doe m,n best , vandaag had ik weer zo`n knokdag is een gevecht tegen mezelf maar heb weer gewonnen ik ga zo lekker naar bed ben moe van al dat gevechtSlaap lekker allemaal en dikke knufffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2009 Lieverds, jullie reakties helpen me er doorheen.Ja, God bestaat ook voor mij maar ik vrees dat mijn geest in hem de vader ziet die ik had.Ondertussen weer met de honden gelopen en aan een beekje zitten grienen.Toch maar smsje gestuurd en ook reaktie gekregen: de oorlog gaat gewoon door.En nu niet naar de fles grijpen :$Tuurlijk weet ik dat diazepam ook een vlucht is, net als de alco maar het was me vandaag allemaal iets te heftig. Kreeg ook nog nieuwe taken van de ADBbehandelaar, we gaan dus maar moedig voorwaarts.Eigenwaarde.............tja Daar zit 'm de kneep; die heb ik altijd af laten hangen van de mening van anderen. Affijn, zoals ik al zei: voer voor de psych.Spud: geniet van je vakantiedagen!Ga proberen afleiding te zoeken in tv, kijk graag politieseries enzo. Voor iedereen alvast weltruste en bedankt, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden