Spring naar bijdragen

maandag 13 juli

Gees

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 138
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heel goedemorgen.

Haha Houtje, je bent gewoon vol van je vakantie. Gisteren had je het al verteld, naar dichtbij Orleans.
Da's een flink eind tuffen.
Maar succes bij de tandarts, tenminste ik hoop dat je snel terecht kan.

Macha mooi geschreven gisteren, terug naar degene die je eigenlijk bent. Of misschien is het niet terug, maar verder.

En een heel fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Vie dat wist ik wel dat ik het gisteren had gezegd, dat krijg je als je nuchter bent hè maar ik bedoelde meer in de zin van........oeps ik heb nog een paar dagen om de krant te regelen.

Ach, wat kan dat jullie nou schelen de krant van Houtje :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal,

Heb een knallende koppijn en nee niet van de drank pffffffffffffff
en iedereen is zo vrolijk hier ik heb ook een fijn weekend gehad

heel goed met m,n mannetje kunnen praten dat is ook wel weer een voordeel ,

maar ga nu weer even liggen tot laters allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje als je vandaag belt is het voor morgen geregeld is mijn ervaring met die krant
Ik krijg altijd die van mijn ouders als ze weg zijn, genieten is dat!!

spannend he, zo op vakantie met z'n drietjes!!! Ik ben altijd bloednerveus als ik weg ga en hoe dichterbij het komt hoe meer ik in paniek raak.
het hoort er helaas bij voor sommige mensen ;)

Maandagochtend en niet werken, dat is lang geleden, en voelt goed. Langzaamaan kom ik weer wat op orde, tjonge wat heb ik me beroerd gevoeld afgelopen week
paniekaanvallen, huilbuien, de hele santenkraam kwam weer ouderwets voorbij, raar woord eigenlijk...

Nu nog het belangrijkste deel van mijn huis opruimen, de computerhoek

weet iemand waar ik een bakje kan kopen met laatjes voor de post, nee, geen brievenbakjes, ondingen zijn dat maar iets met laatjes aan de zijkant op A4 formaat?
zodat het in de Billy kast van 40 cm past? Ikea en de Hema hadden het niet

Verder zit alles nu weer in dozen en dit keer ben ik zo slim geweest om er etiketjes op te doen zodat ik niet elke keer eerst de doos open hoef te maken om te zien wat er ook alweer in zat
ik leer het nog wel eens ;)

De oude spartamet is verkocht en wordt vandaag opgehaald, voor dezelfde prijs als ik hem gekocht heb
morgen doet mijn telefoon het weer (mobiel) en heb ik mijn nummer terug
en morgen ga ik met een klusjesman kijken of ik de rammel uit mijn nieuwe spartamet kan halen
Hij rijd verder wel dus dat is ook opgelost, alleen die rammel he!!!!

dan zijn de grootste rampen weer beslecht en het helpt wel want langzaamaan komt mijn hoofd ook weer meer op orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah,

Het lijkt wel of ik diezelfde periode 3-4 jaar geleden gehad heb, rot voor je!

Lekker nog even naar je bed, ik vind dat wel heerlijk even terug, boekje mee of tv aan!

We zijn geen zwakko's we hebben gewoon veel te verduren gehad, je hebt ook net een scheiding achter de rug, je zit midden in de pubers, elke dag aan het vechten met de alcohol, kost veel energie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon: goedemorgen allemaal :moon:

na een gigantische ruzie deze morgen ben ik weer fijn teruggekropen in mijn bedje!!
Maar ik begin weer vrolijk opnieuw!!!

pff, wat een ellende om 06.30 uur al geschreeuw omdat er wat sigarettenas naast de computer lag, de thee was niet goed, brood smerig en ikke............ik was een luie rot muts!!! (heb het taalgebruik een beetje aangepast, niet voor herhaling vatbaar).

eigenlijk stond ik op het punt omdat kind met een koekepan te meppen!! maar tja..... een één of andere lamstraal heeft besloten dat dat kindermishandeling is.........
heb nog een moment gestaan om een paar oxaatjes in haar warme melk te roeren, maar tja dan voel ik me weer een gifmenger.
zijn er ook regels voor oudermishandeling????

het ergste is eigenlijk dat zij mij uit staat te schelden, ondertussen tel ik tot 1000 en sta gvd nog steeds haar brood te smeren, brinta klaar te maken en de melk op te warmen :angry:

maar goed,
nu heb ik rust.............
en nu is het mijn tijd!!! lekker puh!

ps, het wordt heel veel lezen vandaag, de buurvrouw was wakker geworden van het geschreeuw en kwam op het fantastische idee om mij een boek te schenken.
Ha, 1200 pagina's Wilber Smith en ik heb een heel groot wijnglas gevuld met rode limonade
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wacht maar!

maart 2010, dan is ze kind af en dan ik haar alsnog met de koekepan te lijf :D
hahaha, zal leren dat kreng.

dit zijn situaties dat ik bemerk dat ik er nog lang niet ben, blehhh ik loop gewoon te trillen, ik heb altijd zo een hekel aan ruzie's en ik weet nooit zo goed om te reageren, het liefst ontloop ik alles.

maar gaat niet hé!!

leuke dingen vandaag in het verschiet of gaat het een nationale hangdag worden??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal offe..... middag!?

Nou volgens mij wordt het nationale baaldag. Heb nu echt ruzie met mijn beste vriendin die me net per sms laat weten niet meer met me om te willen gaan pffff!!!!!
Zit te trillen van emotie. Ja, ik heb me waarschijnlijk niet taktisch uitgedrukt maar daar wil ik dan wel over praten. Het is de tweede keer in korte tijd dat we een aanvaring hebben en ik snap er niks meer van. Ben best bereid om mijn fouten te erkennen. Maar ik kan niet begrijpen dat iemand mij als zó vals ziet dat ik bloemen geef en dan ondertussen iets gemeens van plan ben.
Word hier behoorlijk onzeker en razend gespannen van.
Kan ook niet tegen ruzies, Tas!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah, wat rot voor je. Weet niet hoe dat bij jou werkt want ik ken dat medicijn niet maar bij mij pakte de combi alco plus antidepressiva niet goed uit; kreeg véél last van bijwerkingen.

Hoi Mr. Douglas, nice to see you. Maak me blij alsjeblieft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owowow nog een sms-je, wil echt niet met me praten. HELP! Hier kan ik dus helemaal niet mee omgaan.
Moet ik leren hiervan? Wat dan? Dat ik niet door iedereen aardig gevonden hoef te worden. Dat ruzies gebeuren. Maar............. altijd angst voor afwijzing gehad, verlatingsangst enz.
Vind sms geen geschikt middel om een ruzie uit te werken. Laat het maar ff bezinken maar het doet ontzettend veel pijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag lieve mensen.

Ik heb de draad weer opgepakt.
Ben onderweg van Belgie naar de Achterhoek.
Ik voel me een stuk beter.

Zit nu in Doetinchem bij D&V te internetten.
De techniek staat voor niets.
Kosteloos internet aansluiting, gratis bellen door Europa via een programma op mijn pc.
Gooi de Gsm maar in de vullusbak.

Over ruzie.
Ik laat me niet meer in met mensen die op een onvolwassen manier ruzie met me zoeken.
Ruzie maken zoals schelden en schreeuwen en verwijten maken is volgens mij een vorm van machteloosheid.
Ik deed vroeger precies hetzelfde.
Als ik zin had in een borrel maakte ik zelfs expres ruzie.
Ging de deur uit, regelrecht de kroeg in.
Mijn kinderen probeerden op hun beurt hun zin te krijgen middels schelden en schreeuwen.
Ik bedoel maar dat je kinderen wel moet leren hoe ruzie maken.
Leren een meningsverschil op volwassen manier te benaderen.

Beste mensen laat je niet meer behandelen zoals vroeger.
Neem op tijd een time out.

Houtje een fijne vakantie toegewenst.

Tijd om verder te reizen, het leven is wonderschoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rudy, je hebt gelijk. Oud patroon: klein gekwetst meisje gaat in hoekje zitten huilen.
Doorbreken daarvan erg moeilijk. Heb de neiging in bed te kruipen en me diep onder de dekens te verstoppen. Kan best aaccepteren dat mensen het niet met me eens zijn maar word panisch als ze me als vals zien, want ik heb net als ieder fouten maar vals ben ik niet.
Net ff alle spanning weggehuild. Ga nu maar stofzuigen en dan met de honden lopen.
Dank en iedereen een goede dag toegewenst,
Liefs, Sara.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
rvanth

Goedemiddag lieve mensen.

Ik heb de draad weer opgepakt.

Ben onderweg van Belgie naar de Achterhoek.

Ik voel me een stuk beter.

Zit nu in Doetinchem bij D&V te internetten.

De techniek staat voor niets.

Kosteloos internet aansluiting, gratis bellen door Europa via een programma op mijn pc.

Gooi de Gsm maar in de vullusbak.

Over ruzie.

Ik laat me niet meer in met mensen die op een onvolwassen manier ruzie met me zoeken.

Ruzie maken zoals schelden en schreeuwen en verwijten maken is volgens mij een vorm van machteloosheid.

Ik deed vroeger precies hetzelfde.

Als ik zin had in een borrel maakte ik zelfs expres ruzie.

Ging de deur uit, regelrecht de kroeg in.

Mijn kinderen probeerden op hun beurt hun zin te krijgen middels schelden en schreeuwen.

Ik bedoel maar dat je kinderen wel moet leren hoe ruzie maken.

Leren een meningsverschil op volwassen manier te benaderen.

Beste mensen laat je niet meer behandelen zoals vroeger.

Neem op tijd een time out.

Houtje een fijne vakantie toegewenst.

Tijd om verder te reizen, het leven is wonderschoon.

Rudy wat heb je dat mooi verwoord , kan ik nog wat van leren.
hoe is het nu met je , ik bewondering voor je hoe je met je ziekte omgaat.

knufffffieeeee v an meeeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Sara,

Ik ken je niet, kan fout zijn maar heb de indruk dat je een erg gevoelig persoon bent.
Niets mis mee hoor, ik herken me hierin.
Even uithuilen kan best deugd doen.
Kijk even naar buiten wat een prachtig zonnetje, tracht er van te genieten.
Sterkte.

Liefs,
Macha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iris Bedankt voor m,n beterschap heb nu weer lekker gefietst en is al weer over

Hannah pas je wel op met die medicatie ebn alcohol en sterkte

Tasseke ook sterkte met de puber.

Sarah je moet je niet zo druk maken komt denk ik wel goed meis,

als het echt je vriendin is komt ze wel tot inkeer

En een ieder die het moeilijk heeft een dikke knuffellllllllll van meeeeeeeeeee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, afleiding zoeken, en als jij niet vals bent dan hoef je je dat ook niet aan te trekken
en vergeet nooit dat ruzie en conflicten nooit over jou als persoon gaan maar om gedrag van jou, dus maar een klein deeltje van jou
mij helpt dat om het te kunnen hanteren.

en conflicten kunnen altijd weer opgelost worden, echt waar!!!

maar ik ken het maar al te goed, afwijzing doet pijn en ook die pijn moet je gewoon maar voelen en verdragen. Dan gaat het het snelst over.

Hannah als jij nou een stukje 'doorrennen' van mij overneemt en ik wat 'passiviteit' van jou, dan zouden we het alletwee hartstikke goed doen.
Even doorbijten met de medicatie, en toch maar wel aan de oxa want je weet dat als je je beter voelt dat je het dus af kan bouwen.
De afgelopen week heb ik ook weer wat meer oxazepam geslikt maar nu merk ik weer dat dat niet meer nodig is. Ik kan de rust inmiddels zelf weer vinden
Soms zijn we nodeloos streng tegen onszelf, dus zorg nu even heel goed voor jezelf!!!!

zo! lekker weertje! ik ga aan mijn computerhoek beginnen! deuren open, muziek aan, orde en netheid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...