tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 auw!!!brood tegen mijn bolletje en door de schrik de koffie gemorst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Goedemorgen PEM.Alles goed met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Ja alles goed hier. Zit alleen nog erg duf op de bank. Ik ben nog niet cht wakker vrees ik.Ik begin langzaamaan steeds beter en dieper te slapen. Door te stoppen met drinken sliep ik erg slecht. Maar dat komt nu weer terug. Meestal sta ik wel fris om, maar vandaag is het niets.Gelukkig ben vrij, dat scheelt. Kan ik rustig op gang komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Oeps, sorry Tas, ik zie het al.Ik had ietsje meer naar rechts moeten gooien.Of was het nu toch links.Ik weet het niet meer.Echt nog niet goed wakker.Toch maar eerst een bakkie koffie doen. .psssst allemaal, ik sta vandaag op 8 weken droog.Ik kon het niet laten om ff te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 ik ben jaloers,ik heb hier alleen nog maar water wat naar beneden komt!!zo ga even met V. bemoeien, ze moet werken en heeft gisteren een kleine aanrijding gehad, effe checkke dus wat te doen!!tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Beter slapen is inderdaad een van de voordelen van het stoppen met drinken. Ik heb zelf altijd goed geslapen omdat ik toch veel sport. Kirky ga je morgen beginnen met werken, dat's mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 PEM, van harte gefeliciteerd. Ga zo door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Kirky, ga van het positieve uit, dus morgen word je goedgekeurd en s'middag heb je je rijbewijs, hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 @ Kirky, spannend hoor die keuring morgen. ik zal voor je duimen.... Ik hoop dat het allemaal goed gaat, je hebt er zo lang voor moeten knokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Kirk, zie je tegenop morgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Nou, kirky dan komt het morgen zeker goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Theoretisch is het wel mogelijk, jammer dat het zolang moet duren, maar je heb goede vooruitzichten.Geniet, nog even van je rust, straks wordt dat minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Weet je al waar je gaat solliciteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Goede morgen allemaalPem gefeliciteerd :heart:Fijne dag allemaal hou het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Kirk,eindelijk die herkeuring!!!maar reken maar op 5 weken, eerst moet het cbr een beslissing nemen en daarna je roze kaartje aanvragen, duurt ook een week!!maar hoe dan ook, het einde is inzicht!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Dank je wel Ar, en ook Sandra overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 ha, ik zie een reden voor een slinger!!!!----------------PEM,helemaal top die 8 weken! gefeliciflapstaart en nu gewoon blijven volhouden!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Kirky, over een paar weken willen wij gebak hier, hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 hahaha,bij deze heb ik je per direct aangenomen als prive forumchauffeur weliswaar vrijwilligerswerk maar dat vindt je toch niet erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 huh???mag dat niet? ergens anders inloggen? als dat zo is dan heeft de moderator een dagtaak aan mij!goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 knap je al wat op? of is het nog steeds een drama? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 Zo, en nu ga ik maar wat doen. Aankleden, studieboeken open doen etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 probeer er in ieder geval een lekkere en ontspannende dag van te maken!!het is inderdaad goed om af en toe eruit te gaan en even je zinnen te verzetten, geniet van de maisvelden en die pubers??????ach, gewoon pannekoeken bakken en ze zijn hééél blij met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 ik ga even poedelen en mijzelf weer administratie zetten!even een schadeforumulier opsnorren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2009 wuahhaaa,nog even snel dan!zit net een bericht te lezen van een belgisch echtpaar, die waren hun zoon vergeten op een parkeerplaats in frankrijk, na 300 kilometer konden de ouders getraceerd worden en ik zit al een dag te bedenken hoe ik onder de regels van kindermishandeling kan komen!prachtige oplossing!niet slaan maar gewoon achterlaten , het liefst natuurlijk in een héél ver land\nah, ik houd haar maar en ga de schade regelen!laters! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden